1e mooie compositie, maar denk iets overbelicht of was dat de bedoeling? (de licht bron had wat gedempt moeten worden, alhoewel dat moeilijk gaat met zonlicht :S)quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:26 schreef Danielson het volgende:
Ben ook maar eens met Zwart/WIt begonnen
Eerst inbreng van mij
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Oh, dat mag je best weten hoor : "Grmbrl....quote:Op zondag 15 augustus 2004 04:25 schreef Huigie het volgende:
[afbeelding]
Klein mormel, ben blij dat ie niet kan praten, wil denk ik niet weten wat ie hier had gezegd...![]()
quote:Op zondag 15 augustus 2004 08:48 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Oh, dat mag je best weten hoor : "Grmbrl....post dat postzegel van mij toch eens op de toegestane breedte anders wordt ik in een ezel veranderd
grmbl" Zoiets moet het ongeveer geweest zijn
.
Die overbelichting was de bedoeling, dat heeft altijd wel wat vind ik! En bij de 2e foto het regende....quote:Op zondag 15 augustus 2004 03:44 schreef Astridj0h het volgende:
[..]
1e mooie compositie, maar denk iets overbelicht of was dat de bedoeling? (de licht bron had wat gedempt moeten worden, alhoewel dat moeilijk gaat met zonlicht :S)
bij de 2e vind ik het mooi dat je van onder hebt genomen, maar vind het erg jammer dat er een soort dak/golfplaat achtig iets is te zien met stenen, ik had gekozen voor de open lucht. Deze foto spreekt me minder aan, maar zeker geen slechte z/w poging!
haha okquote:Op maandag 16 augustus 2004 16:21 schreef Danielson het volgende:
[..]
Die overbelichting was de bedoeling, dat heeft altijd wel wat vind ik! En bij de 2e foto het regende....
oooh een gsx-rquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 18:26 schreef Danielson het volgende:
Ben ook maar eens met Zwart/WIt begonnen
Eerst inbreng van mij
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben benieuwd wat jullie er van vinden
Snelle NS??? :Squote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:52 schreef Lennyboy het volgende:
He mensen, ik zat vandaag in de trein en zat al heel erg lang naar een zak van de burgerking te kijken. Toch maar even een kiekje van gemaakt in Zwart/Wit. Vind hem zelf best goed gelukt, ook vanwege de tegenstelling. FAST food en de snelle NS.
http://www.xs4all.nl/~metsel/fastfood.jpg
DRIE KEER TE GROOT!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:59 schreef Danielson het volgende:
Ikkuh nog een xtjebrand maar los
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op uw verzoek de Tags van bovenstaande foto's weggehaaldquote:Op maandag 30 augustus 2004 21:24 schreef knuppelhout het volgende:
die 2e is leuk, wel jammer van die verschrikkelijk lelijke tag rechtsonder
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:20 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Op uw verzoek de Tags van bovenstaande foto's weggehaald![]()
En hieronder nog een z/wtje:
[afbeelding]
Welke? dat bankje of die begraafplaats, ik ben me iig niet bewust van het illegaal wegnemen van ideeënquote:Op woensdag 1 september 2004 19:26 schreef JoranVW het volgende:
[..]
mooie foto (wel mijn idee gejat
)
op en of andere manier toch prachtig!quote:Op woensdag 18 augustus 2004 01:16 schreef Jed1Gam het volgende:
[afbeelding]
Van het bankje maar, vind ik niet erg hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 00:48 schreef dubbellu het volgende:
[..]
Welke? dat bankje of die begraafplaats, ik ben me iig niet bewust van het illegaal wegnemen van ideeën
Als het die begraafplaats is, dan moet ik je teleurstellen, 90 % van dat soort foto's zijn in het z/w, dat is nu eenmaal het mooiste...
Volgens mij is die foto met varken leuker in kleur, of is dit een 'echte' z/w foto?quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:31 schreef knuppelhout het volgende:
[afbeelding]
#1 deze zomer in frankrijk: een zwijn en een klein raar hondje hielden de wacht bij een huis in een schitterend dorpje. Echt een mooi tafereeltje.
[afbeelding]
#2 ook in frankrijk, een pier die de zee ingaat
Hele mooie onderwerpen,spreekt mij wel aan.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:29 schreef Caar2 het volgende:
Ik vond deze twee wel geslaagd
[afbeelding]
[afbeelding]
spammen? Ik vindt het een mooie zw-foto. Dan mag ie hier toch?quote:Op woensdag 29 december 2004 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
gfree, die foto heb je net in het beoordeel mijn foto-topic lopen spammen. Is een dubbele post nou echt nodig?
Overigens vind ik het een goeie potentie hebben. Alleen jammer dat die bomen zo in het midden staan. De rechterkant eraf croppen (tot zeg maar de boom) zou al mooier zijn denk ik
je las ergens anders...quote:Op donderdag 30 december 2004 11:30 schreef PdeHoog het volgende:
Daarnaast is de foto niet helemaal scherp, maar ik gok dat dat de scanner was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |