quote:inderdaad life, maar life is soms gewoon zeer klote dus that's life is wel een beetje makkelijk gezegd.
Op zaterdag 1 maart 2003 08:20 schreef Roscoo het volgende:
That's life man!
verder inderdaad 'naaistreek' van die lui, je kan in ieder geval blij zijn dat je niet met zo'n vlinder zit opgescheept (vooral veel negatieve dingen over haar verzinnen, dat helpt )
[Dit bericht is gewijzigd door Hurby op 01-03-2003 08:42]
Duidelijker kan 't niet, klinkt makkelijk maar probeer het van je af te zetten.
Probeer je er bij neer te leggen, hoe moeilijk dat ook is.. Je kunt nou eenmaal niemand iets verbieden.
Sterkte
quote:Jah die mensen hebbie ook nog
Op zaterdag 1 maart 2003 08:54 schreef Kingske het volgende:
lullig voor je.
misschien heeft ze het conctact met jou wel gebruikt om hem te krijgen?
Het meisje zei toch dat ze niks wilde? toch eerlijk?
En die vriend is ook maar een jongen dus die zoent gewoon wat.. en ze probeerde het nog op een echte slechte verkeerde meisjes manier goed met je te maken, nou daar kunnen meisjes weer niks aan doen.
Ik denk dat je alles voor jezelf wat heb overtrokken door overmantelende emoties want in wezen is er niet bepaald veel aan de hand.. en vinden ze het denk ik allebei net zo erg voor jou dat het zo moest lope.
quote:hoezo..??
Op zaterdag 1 maart 2003 08:35 schreef 0_o het volgende:
Beetje asociaal van die 'vriend' van je.
Had hij zich nou moeten inhouden omdat mijnheer de topicstarter vind dat hij eerder was..
natuurlijk niet..
quote:och als goede vriend mag je toch wel verwachten dat die gast het je verteld dat er iets gaande is voordat je ziet hoe ie der huig aant kietelen is
Op zaterdag 1 maart 2003 11:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
hoezo..??
had de topicstarter de eerste rechten gekocht ofzo..??
Het meisje gaf zelf aan hem al eerder op het oog gehad te hebben. Misschien is die jongen ook al tijden stapelgek op het desbetreffende meisje.Had hij zich nou moeten inhouden omdat mijnheer de topicstarter vind dat hij eerder was..
natuurlijk niet..
Je ziet je bent niet alleen in deze situatie
Maargoed zijn nu 2 jaar later en ik heb een nieuwe vriendin al meer dan een jaar waar alles perfect mee gaat. met andere woorden 'het komt wel goed'. Ik weet dat je daar vast anders over denkt, maar geloof me het komt goed. Het feit dat ze je zo gedumpt heeft maakt het wel makkelijker om dingen over haar te verzinnen die je niet leuk vond. Dat helpt wel
Sterkte, je zult het toch echt helemaal zelf moeten verwerken.
opzouten zou ik zeggen.
quote:Nou sorry dat ik het zeg hoor maar er is zoiets als vrienden waar je altijd bij aan kunt kloppen , en ook vertellen als er iets is .
Op zaterdag 1 maart 2003 11:59 schreef Frenkie het volgende:[..]
hoezo..??
had de topicstarter de eerste rechten gekocht ofzo..??
Het meisje gaf zelf aan hem al eerder op het oog gehad te hebben. Misschien is die jongen ook al tijden stapelgek op het desbetreffende meisje.Had hij zich nou moeten inhouden omdat mijnheer de topicstarter vind dat hij eerder was..
natuurlijk niet..
allereerst kenden ze elkaar niet voor vanavond, maar zaten wel op dezelfde school, dat verklaart dat oogje.
Dat 1ste rechten verhaal kan ik begrijpen, ik neem het ook niet kwalijk,
in principe was ze vrij, dus ik kan het ook niemand kwalijk nemen, dit neemt overigens niet weg dat het gewoon domweg pijn doet.
Ik heb nu ook met die vriend gesproken, ik heb hem gezegd dat als er een vriendin voor hem inzit dat hij het niet moet laten, hij heeft wel zijn excuses aangeboden. en we hebben afgesproken dat we noooit iemand tussen onze vriendschap laten komen. Ik ken hem ook al 7 jaar.
Ow ja, ze drinkt bier
Na maanden verlangen was ze eindelijk vrijgezel en ging ze enthousiast mee daten enzo. Om vervolgens na 3 weken totaal afgeschreven te worden voor een ander en dat terwijl we elkaar al jaren kenden. En dat kost idd wat slaap dat soort dingen.
Omgekeerd is mij dat spijtig genoeg ook wel eens gebeurd. Ik was slechts aftastend en zij wou al bijna gaan intrekken na slechts 2 weken. Ik voel me er nog steeds wel eens lullig over.
Maar 1 remedie; *totaal* proberen te vergeten die griet. Gewoon geen contact meer voor een tijd (indien mogelijk), anders blijf je er meer aan denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |