abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8787357
Dit had ik al eens op mijn eigen forum neergegooid, maar misstaat hier ook niet:

Toen we in Praag waren, hebben we ook foto's gemaakt.
Hier volgen een paar ervan:

123
  FOK!fotograaf zaterdag 1 maart 2003 @ 01:09:21 #2
13368 NiGeLaToR
pi_8787753
Mooie kiekjes.
Foto-technisch gezien vind ik ze wat minder. Ze zijn niet echt scherp, vrij korrelig en de kleuren lijken niet 100%. Is dit met een digicam gemaakt of zijn het digi-maaksels van een gewoon chemisch rolletje?

Op zich zijn het prima foto's, maar dit viel me op

Mooie stad, Praag!

zaterdag 1 maart 2003 @ 01:10:29 #3
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_8787774
Zitten zeker mooie tussen.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 01:14:15 #4
3878 Vork
Manisch creatief
pi_8787832
Het zijn aardige vakantiekiekjes, kwa compositie echter kunnen sommigen wel iets beter. De een-na-laatste foto met de rode daken in een grote natuurlijk vind ik verreweg het mooist. Ik denk dat dit voornamelijk door het kleurgebruik komen, rood/groen. Die daarboven, van die brug is ook leuk, maar net even iets te gewoon.

Maar begrijp me niet verkeerd, het zijn zeker geen slechte foto's en een mooie stad ook. Ik moet er nogsteeds eens een keer zelf gaan kijken.

pi_8787949
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:14 schreef Vork het volgende:
Het zijn aardige vakantiekiekjes, kwa compositie echter kunnen sommigen wel iets beter. De een-na-laatste foto met de rode daken in een grote natuurlijk vind ik verreweg het mooist. Ik denk dat dit voornamelijk door het kleurgebruik komen, rood/groen. Die daarboven, van die brug is ook leuk, maar net even iets te gewoon.

Maar begrijp me niet verkeerd, het zijn zeker geen slechte foto's en een mooie stad ook. Ik moet er nogsteeds eens een keer zelf gaan kijken.

't Was onze huwelijksreis, dan denk je niet aan fototechnische zaken
De een-na-laatste foto heb ik erg lang als wallpaper gehad, en anderen vonden hem ook erg mooi.
De foto's zijn gemaakt met een Praktika camera (chemisch dus, niet verder bewerkt), intussen loop ik wel met wat mooier spul rond (met o.a. autofocus waardoor ik wel veel scherpere foto's krijg).
Bij nachtfoto's vind ik het altijd erg moeilijk een goede compositie te vinden als ik zonder statief rondloop (is meestal gewoon een kwestie van vastklampen aan een lantaarnpaal). Over het algemeen ben ik erg compositiegevoelig, maar deze foto's kon ik u allen gewoon niet onthouden .
Ik heb die week in Praag ontzettend veel foto's gemaakt en ze hebben ook veel sentimentele waarde voor me, vandaar deze post .
123
pi_8787956
Mooie foto's hoor! Vooral de een-na-laatste met dat rood en groen! Leuke stad idd, ben er 1x geweest.
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
  zaterdag 1 maart 2003 @ 01:34:11 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_8788115
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:22 schreef K3 het volgende:
't Was onze huwelijksreis, dan denk je niet aan fototechnische zaken
De een-na-laatste foto heb ik erg lang als wallpaper gehad, en anderen vonden hem ook erg mooi.
De foto's zijn gemaakt met een Praktika camera (chemisch dus, niet verder bewerkt), intussen loop ik wel met wat mooier spul rond (met o.a. autofocus waardoor ik wel veel scherpere foto's krijg).
Bij nachtfoto's vind ik het altijd erg moeilijk een goede compositie te vinden als ik zonder statief rondloop (is meestal gewoon een kwestie van vastklampen aan een lantaarnpaal). Over het algemeen ben ik erg compositiegevoelig, maar deze foto's kon ik u allen gewoon niet onthouden .
Ik heb die week in Praag ontzettend veel foto's gemaakt en ze hebben ook veel sentimentele waarde voor me, vandaar deze post .
Als ik geen statief bij me heb ga ik vaak door m'n knien en probeer ik een van beide ellebogen op m'n knie te steunen om zo de camera iig een beetje stil te krijgen. Je foto's worden dan ook ineens heel anders vanuit een lager perspectief dan ooghoogte.

En ja sentimentele waarde, da's vaak wel het geval met vakantiekiekjes. Vele 1000den mensen maken elke dag weer foto's van de Eiffeltoren (om maar eens wat te noemen), maar een hele hoop van deze foto's zijn bijzonder mooi door de herinnerigen die er aanhangen. Mijn vakantiefoto's zijn ook niet technisch hoogstaand, maar toch mooi op een of andere manier .

pi_8788146
Die eerste

beetje jammer van de strepen door het scannen... maar wel sprookjesachtig mooi

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_8788175
Ik zag laatst de user PRaag op het forum. Die heeft ook een foto van daken van Praag als avatar. Ik herkende het direct. De rode daken zijn erg karakteristiek voor (een deel van) Praag.

St Nicolaaskerk

Bisschop op de Karelsbrug

(Dit zijn overigens foto's die ik nog met mijn oude scanner heb ingescand, sorry )

123
pi_8788205
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:47 schreef K3 het volgende:
[afbeelding]
Staromestske Namesti
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  dinsdag 4 maart 2003 @ 01:23:07 #11
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8848532
Praag ... *zwijmel* ... wat een prachtstad. Ben er in november 2001 en maart 2002 geweest (ff weekendje stappen ) ... hier een aantal fotows van het bezoekje in november 2001. Genomen met m'n "vorige" digicam Sony DSC-S50.

dinsdag 4 maart 2003 @ 01:44:53 #12
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_8848776
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 01:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Praag ... *zwijmel* ... wat een prachtstad. Ben er in november 2001 en maart 2002 geweest (ff weekendje stappen ) ... hier een aantal fotows van het bezoekje in november 2001. Genomen met m'n "vorige" digicam Sony DSC-S50.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Die derde is het wel een erge chaos van die bovenleidingen, rest is erg leuk. Vooral die eerste
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 4 maart 2003 @ 01:46:31 #13
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8848792
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 01:44 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Die derde is het wel een erge chaos van die bovenleidingen, rest is erg leuk. Vooral die eerste

jah, wilde ook die chaos tot uitdrukking proberen te brengen ...

en praag is gewoon een supergave stad; zeker als het zonnetje zo lekker schijnt

woensdag 5 maart 2003 @ 21:30:19 #14
38638 Purgatorio
WATCH MORE TV
pi_8896080
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 01:39 schreef K3 het volgende:
Ik zag laatst de user PRaag op het forum. Die heeft ook een foto van daken van Praag als avatar. Ik herkende het direct. De rode daken zijn erg karakteristiek voor (een deel van) Praag.

[afbeelding]
St Nicolaaskerk

[afbeelding]
Bisschop op de Karelsbrug

(Dit zijn overigens foto's die ik nog met mijn oude scanner heb ingescand, sorry )

Is die foto van de Sint Nicolaas kerk door jezelf gemaakt? Ik heb namelijk hele mooie herinerinneringen aan die kerk. En ik zou die foto graag willen hebben
Everything you know is wrong
pi_8896125
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 21:30 schreef Purgatorio het volgende:

[..]

Is die foto van de Sint Nicolaas kerk door jezelf gemaakt? Ik heb namelijk hele mooie herinerinneringen aan die kerk. En ik zou die foto graag willen hebben

Hebben?
Ik wil hem wel wat groter inscannen, noem maar een formaat. Tegen een vergoeding wil ik ook wel een extra afdruk laten maken hoor. Mijn email adres staat in mijn profiel .
123
  woensdag 5 maart 2003 @ 21:36:41 #16
38638 Purgatorio
WATCH MORE TV
pi_8896242
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 21:32 schreef K3 het volgende:

[..]

Hebben?
Ik wil hem wel wat groter inscannen, noem maar een formaat. Tegen een vergoeding wil ik ook wel een extra afdruk laten maken hoor. Mijn email adres staat in mijn profiel .

you've got mail...
Everything you know is wrong
pi_8896334
Mooie stad, mooie foto's
  woensdag 5 maart 2003 @ 21:43:34 #18
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_8896452
Vorige week nog geweest! Hier 3 kiekjes:

(sorry voor het opfok!ken, ik heb ze niet kleiner)

pi_8896495
Dan MAAK je ze kleiner

2de

woensdag 5 maart 2003 @ 21:56:00 #20
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_8896806
die foto's komen me allemaal zo bekend voor

(Praag is dan ook een geweldige stad om foto's te maken )

donderdag 6 maart 2003 @ 01:03:34 #21
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_8901659
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 21:43 schreef Anthraxx het volgende:
Vorige week nog geweest! Hier 3 kiekjes:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

(sorry voor het opfok!ken, ik heb ze niet kleiner)

Wauw!

Mooie composities

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')