Dus de vraag is wat is foto 1? Uma Thurman lijkt er wel op maar ik denk weer in de achtergrond Al Pacino te herkennen.
Als dat een screenshot uit Dog Day Afternoon is..........
kan bankoverval, het woord Dog of zoiets de connectie zijn.
quote:Eerste plaatje is een heel stuk ouder...en plaatje twee komt niet alleen in Reservoir Dogs voor...
Op dinsdag 4 maart 2003 15:49 schreef Mennosson het volgende:
Reservoir Dogs is sowieso juist bij het tweede plaatje!!Dus de vraag is wat is foto 1? Uma Thurman lijkt er wel op maar ik denk weer in de achtergrond Al Pacino te herkennen.
Als dat een screenshot uit Dog Day Afternoon is..........
kan bankoverval, het woord Dog of zoiets de connectie zijn.
quote:Adjani zou idd best kunnen
Op dinsdag 4 maart 2003 15:56 schreef ranja het volgende:
Dat voorste meisje lijkt op Isabelle Adjani... die achterste op Stockard Channing... hm. En die vent lijkt op eentje uit Happy daysIk weet het echt niet... maar toch komt het me bekend voor.
Het heeft een beetje een Madness stijl maar dat zal ook wel fout zijn.
quote:blues brothers?
Op dinsdag 4 maart 2003 16:06 schreef BTM het volgende:
Hum, ik dacht dat deze best makkelijk was....
Kom jongens, waar kennen jullie plaatje 2 nog meer van?
ranja, kijk nog eens naar je eigen signature...
quote:Nee, Reservoir Dogs klopt wel, maar niet alleen Reservoir Dogs...nogmaals, 't is geen zuiver screenshot...
Op dinsdag 4 maart 2003 16:36 schreef dolle_hond het volgende:
blues brothers?
quote:Once upon a time in america zijn ook 4 gangsters, goodfellas komt misschien ook in de buurt.. Anders de Daltons
Op dinsdag 4 maart 2003 16:40 schreef BTM het volgende:[..]
Nee, Reservoir Dogs klopt wel, maar niet alleen Reservoir Dogs...nogmaals, 't is geen zuiver screenshot...
Ik kan momenteel plaatje twee niet zien, en ik heb de Franse film nooit gezien, maar ik weet dat het logo van die productie maatschappij of zo die mannetjes van Res. Dogs zijn, en dat de naam A Band Apart van die andere film komt...
quote:En dat is 'm!!! Plaatje 1 komt uit Bande à Part (1964) van Jean-Luc Godard, de film waaraan 'A Band Apart', de produktiemaatschappij van Tarantino (en Lawrence Bender en Michael Bodnarchek), haar naam ontleent...
Op dinsdag 4 maart 2003 16:48 schreef MadScientist het volgende:
Bande à part / A Band Apart ?Ik kan momenteel plaatje twee niet zien, en ik heb de Franse film nooit gezien, maar ik weet dat het logo van die productie maatschappij of zo die mannetjes van Res. Dogs zijn, en dat de naam A Band Apart van die andere film komt...
Ok: hoe heet de broer van Ron Howard (ja ik wil een voornaam natuurlijk) die in vele films (ook veel van Ron's films) kleine rolletjes had.
en geen imdb gebruiken plz...
quote:wrong.
Op dinsdag 4 maart 2003 17:18 schreef ranja het volgende:
Laat ik eens een gok doen: Alex
Nog eentje dan: Howard. (Howard Howard dus)
quote:Sjeses, wat een hoofd!!
Op dinsdag 4 maart 2003 17:22 schreef MadScientist het volgende:
Nee. misschien een geheugensteuntje:
sorry zou niet meer gokken had ik gezegd ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 04-03-2003 17:28]
quote:Waar rijmt het wel op dan?
Op dinsdag 4 maart 2003 17:27 schreef MadScientist het volgende:
Nee. het rijmt niet op Ron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |