Dat plaatje wat je bij je "nickname" hebt. Ik vind het heel sterk uitdrukken: "ik ben slachtoffer" van mezelf en van m'n leven: geestelijk ben ik al helemaal afgestompt. Waarschijnlijk heb je ook al een heleboel meegemaakt en misschien zou ik niet met je willen ruilen, maar ik vind het een irritant plaatje, daar komt het kortgezegd op neer.
Je hebt de neiging, denk ik, dingen moeilijker te maken dan ze zijn...
quote:Dank je Milagro, dat probeerde ik te zeggen.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:13 schreef milagro het volgende:
Wat is je probleem nuJe hebt de neiging, denk ik, dingen moeilijker te maken dan ze zijn...
quote:Probleem nu dat is juist dat ik heel erg moeite heb met een contact , juist omdat het ook dingen van vroeger aanwakkerd , en ook heel moeilijk loslaten is .
Op vrijdag 28 februari 2003 22:13 schreef milagro het volgende:
Wat is je probleem nuJe hebt de neiging, denk ik, dingen moeilijker te maken dan ze zijn...
die dingen die je voelt voor je ex voelen velen net zo die niet hebben meegemaakt wat jij hebt meegemaakt.
misschien moet je het één niet relateren aan het andere en maakt het je keuze makkelijker.
K heb een achterneefje die een belachelijke reeks aan nare dingen heeft meegemaakt, ik ga het hier niet vertellen allemaal maar het is echt absurd dat hem dat allemaal overkomen is en hij is nu 22 en doet het eigenlijk prima (heeft bijna z'n MBA, is bijna altijd vrolijk nu en ook een leuke vriendin). Niet om jou je slecht te laten voelen maar er zijn dus mensen die heel nare dingen kunnen verwerken. Ze zien het als een klap die pijn doet, waar je van moet leren en er overheen moet komen om vervolgens je al dan niet veranderde leven weer op te pakken.
On topic:
Spreek hem gewoon niet meer irl maar msn af en toe met hem en houd een beetje afstand in de gesprekken. Zo krijg je de echt dramatische shit uit mekaar's leven mee maar is het ver genoeg weg om gewoon je leven te leiden zonder obsessies.
(icoontje is juist stripfiguur Tankgirl Engelse cultstrip en als je eens daarin verdiept dan weet je juist dat Tankgirl geen slachtoffertype is)
quote:Tip:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:28 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik kan wel proberen het los te koppelen van elkaar , dan vergeet ik een heel belangrijk iets voor mezelf , iets wat ook juist heel goed voor me is geweest.
En wat een gezeik over dat iccontje zeg, Jullie denken bij mij toch zeker ook niet dat ik een blauwe furie ben die rondtolt...
quote:K heb de film gezien, die meid was inderdaad GEEN slachtoffertje.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:43 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:(icoontje is juist stripfiguur Tankgirl Engelse cultstrip en als je eens daarin verdiept dan weet je juist dat Tankgirl geen slachtoffertype is)
Maja het plaatje drukt dat niet geweldig uit.
quote:Ik ken Tank-gilr jah
Op vrijdag 28 februari 2003 22:43 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ja kijk daar ligt het bij mij ook , voor mij is het gewoon juist iets geweest wat ik heb verdrongen , en ik dacht dat ik erover heen was maar dat was ik niet , wat nu ook maakt dat ik juist dingen nu sneller wil verwerken omdat ik niet over 10 jaar ineens weer dingen van de periode nu naar boven gaan komen .
Je hoort mij ook niet zeggen dat ik er niet aan werk , maar juist merk ik nu door het verdringen van vroeger dat heel erg confronterend word met alles en gun mezelf de verwerktijd niet omdat ik gewoon te ongeduldig ben .
Juist dat is de reden dat ik mezelf heb gedwongen hem te zien voor de laatste keer om mezelf te confronteren
Met hem is het contact al veel minder en dat is goed , maar voor mezelf heb ik nu zoiets van ik moet hem vergeten en snel , wat mij juist angstig maakt omdat ik vroeger juist door de hoofd in het zand mode mezelf moeilijker heb gemaakt .(icoontje is juist stripfiguur Tankgirl Engelse cultstrip en als je eens daarin verdiept dan weet je juist dat Tankgirl geen slachtoffertype is)
Magoed, dat je 'moeilijk was' in deze relatie wil niet zeggen dat dat 1. bij de volgende relatie ook zo is (het is een andere relatie tenslotte), en 2. dat je er niets van geleerd hebt. Als je kunt ziet dat je moeilijk was in die relatie, dan zie je dus ook op wat voor manier dat is, en kun je proberen te bedenken waarom dan wel. Dan leer je er iets van voor de volgende keer
"geknoei in het verleden is geen garantie voor geknoei in het nu"
iig. sterkte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |