Nu staat dat nummer de heletijd uit en er is niemand op dat adres???
De buren kennen de kat niet??? help. Ze komt van 3 hoog dus ik ben bang dat ze niet gewend is om buiten te zijn en via de andere zolder op het dak is geraakt en zo bij mij kwam.
Nu zit ze al de hel tijd te miauwen en is heel lief (houwen???) nee kan niet ik heb haar al wat eten gegeven en melk maar ze mist denk ik haar baasje, ik wil haar niet de straat op doen anders is ze straks echt weg. of allemaal enge katten en zo.
Maar ja nu heeft ze net een plasje gedaan, whaaaaa dus ik een kattebak geimprofiseerd met steentjes uit de plantenbak, tja daar had ze het half in gedaan hehehehe.
Maar ja wat als ik straks weg moet en haar baasje is er nog niet???
Iemand een idee, het nummer van de eigenaar is niet bekend bij KPN.
Help iemand advies
Dwan
quote:Water is goed genoeg
Op vrijdag 28 februari 2003 22:02 schreef Cici het volgende:
En geen melk geven, is niet goed.
quote:Precies.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:01 schreef calvobbes het volgende:
Dierenambulance of dierenasiel bellen.
quote:Whahahahaah.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:04 schreef Juup© het volgende:edit-weg
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 28-02-2003 22:08]
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:04 schreef Juup© het volgende:
edit-dat doen we hier niet
ontopic:
dierenambulance/dierenasiel lijkt mij een goed idee!
quote:*zucht*
Op vrijdag 28 februari 2003 22:04 schreef Juup© het volgende:
edit-dat doen we hier niet
Mijn man is soms net een kleine jongen, altijd mensen op stang jagen.
Kan je nagaan hoe hij thuis is
Wat geef je de kat te eten??
quote:Onder het motto "Laten we de rollen eens omdraaien":
Op vrijdag 28 februari 2003 22:15 schreef DuchessX het volgende:[..]
Wat geef je de kat te eten??
Koreanen uit blik
quote:Ja ze is juist heel lief maar wel ondeugend, laten we zeggen dat de planten niet vijlig zijn maar heb al aktie ondernomen.
Op vrijdag 28 februari 2003 22:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:
dwan ie wel leiv.....
Ga zo weer even kijken of de eigenaar thuis is. en vragen of ik haar mag houwen hehehe. nee hoor dat kan niet vast niet.
Je kunt als die bij jou in de buurt zit de dierenambu bellen , maar de kans is erg groot dat je daarmee de eigenaar op hoge kosten jaagt.
Hier kost 1 ritje 18,50 en daar komt dan nog 6.50 pension over heen.Per dag.
In het ergste geval is het asiel morgen niet open en kunnen ze pas maandag hun kat ophalen.
Wat ik persoonlijk zou doen is een kattenbak maken en aangezien jezelf geen vulling hebt kun je volstaan met aarde , dat kan je vast wel ergens buiten vinden.
En je kan hem/haar misschien gewoon in de badkamer opsluiten (is het niet erg als er iets naast de bak gebeurd want je spoelt het zo weer schoon) en een briefje bij de eigenaar door de bus doen dat ie je zo snel mogelijk moet bereiken ivm. zijn kat.
Suc6 ermee , ben benieuwd naar de afloop....
Tja het is niet haar huisie en moest natuurlijk behoorlijk wennen.
Dus ik door de regen nog een laatste poging gedaan.
Wat blijkt die gooser was gewoon thuis en deed niet open de muziek stond hard of zo. Hij zei zoiets van O ze is al weer terecht, ja die 2e kat die hij had was ook al kwijt. Nou ja kan deze weer op zolder zegt hij.
Gloek had ik haar nu maar gehouden, volgens mij was dat baasje niet zo lief voor deze mauw mauw poes.
In iedergeval poes is weer bij de rechtmatige eigenaar komt ze terug dan is het finders keepers.
Dwannie
p.s. mag op slot................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |