abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2003 @ 21:59:40 #1
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_8783635
Hee Allemaal,
Ik heb vanmiddag een kat gevonden nou gevonden ze zat opgesloten in mijn zolder was via het dakraampje naar binnen gekomen en zat de hele tijd te miauwen nu had ze zo'n kokertje om met een naam en adres en mobiel nummer.

Nu staat dat nummer de heletijd uit en er is niemand op dat adres???
De buren kennen de kat niet??? help. Ze komt van 3 hoog dus ik ben bang dat ze niet gewend is om buiten te zijn en via de andere zolder op het dak is geraakt en zo bij mij kwam.

Nu zit ze al de hel tijd te miauwen en is heel lief (houwen???) nee kan niet ik heb haar al wat eten gegeven en melk maar ze mist denk ik haar baasje, ik wil haar niet de straat op doen anders is ze straks echt weg. of allemaal enge katten en zo.

Maar ja nu heeft ze net een plasje gedaan, whaaaaa dus ik een kattebak geimprofiseerd met steentjes uit de plantenbak, tja daar had ze het half in gedaan hehehehe.

Maar ja wat als ik straks weg moet en haar baasje is er nog niet???
Iemand een idee, het nummer van de eigenaar is niet bekend bij KPN.

Help iemand advies

Dwan

Dwannie is like god is rubbing your tummy
  vrijdag 28 februari 2003 @ 22:00:35 #2
31918 Tizmo
Jerruh-Tizmo
pi_8783645
naar het adres toegaan
Endless, Forever More....
pi_8783656
een briefje op de deur plakken met de mededeling dat ze jou zo snel mogelijk moeten bellen als ze thuiskomen?
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_8783659
Jeetje moeilijk hoor. Mss tijdelijk naar het asiel? Zodat het asiel contact op neemt met de eigenaren?
#geen
pi_8783668
Dierenambulance of dierenasiel bellen.
pi_8783671
En geen melk geven, is niet goed.
pi_8783677
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:02 schreef Cici het volgende:
En geen melk geven, is niet goed.
Water is goed genoeg
#geen
pi_8783685
geen melk geven..

dat is heel slecht voor ze....

arm beest

vrijdag 28 februari 2003 @ 22:03:08 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8783686
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:01 schreef calvobbes het volgende:
Dierenambulance of dierenasiel bellen.
Precies.
pi_8783706
edit-dat doen we hier niet

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 28-02-2003 22:07]

pi_8783718
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:04 schreef Juup© het volgende:

edit-weg

Whahahahaah.

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 28-02-2003 22:08]

pi_8783724
Deze neem ik mee naar F&F.
pi_8783744
Brokjes halen en grit, en blijven bellen
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 28 februari 2003 @ 22:09:21 #14
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_8783796
dwan ie wel leiv.....

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_8783823
quote:

Hoe durf je?
Katten zijn lief.

ontopic:
dierenambulance/dierenasiel lijkt mij een goed idee!

vrijdag 28 februari 2003 @ 22:10:48 #16
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8783824
INderdaadf een briefje bij de eigenaar op de deur hangen. Als Mozes niet naar de berg kan bellen belt de berg wel naar Mozes
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8783922
quote:
*zucht*

Mijn man is soms net een kleine jongen, altijd mensen op stang jagen.
Kan je nagaan hoe hij thuis is

Wat geef je de kat te eten??

#geen
  vrijdag 28 februari 2003 @ 22:16:56 #18
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_8783961
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:15 schreef DuchessX het volgende:

[..]
Wat geef je de kat te eten??

Onder het motto "Laten we de rollen eens omdraaien":

Koreanen uit blik

Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
pi_8784088
Lekker boeiend.......
  vrijdag 28 februari 2003 @ 22:41:05 #20
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_8784537
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:09 schreef DaBuzzzzz het volgende:
dwan ie wel leiv.....

Ja ze is juist heel lief maar wel ondeugend, laten we zeggen dat de planten niet vijlig zijn maar heb al aktie ondernomen.

Ga zo weer even kijken of de eigenaar thuis is. en vragen of ik haar mag houwen hehehe. nee hoor dat kan niet vast niet.

vrijdag 28 februari 2003 @ 22:41:52 #21
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_8784551
Sorry sweek voor die dubbele post was hem even kwijt en zag niet dat je hem verplaatst had naar F&F thanx.
pi_8784699
misschien kan je de eigenaar opzoeken via www.amivedi.nl Da's een website voor als je huisdier vermist is (en als je er een vindt). Daar kan een adres bij staan.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_8786891
Als je perse iets van melk wilt geven mag je hooguit koffiemelk verdunt met water geven.
Zoals anderen al zeiden gewone melk is erg slecht daar zit lactose in en daar kunnen hun darmen niet tegen.
Gevolg kat in de diaree , mogelijke uitdroging door diaree.
Maar verdunde koffiemelk of gewoon water.
Prefereer zelf water.

Je kunt als die bij jou in de buurt zit de dierenambu bellen , maar de kans is erg groot dat je daarmee de eigenaar op hoge kosten jaagt.
Hier kost 1 ritje 18,50 en daar komt dan nog 6.50 pension over heen.Per dag.
In het ergste geval is het asiel morgen niet open en kunnen ze pas maandag hun kat ophalen.

Wat ik persoonlijk zou doen is een kattenbak maken en aangezien jezelf geen vulling hebt kun je volstaan met aarde , dat kan je vast wel ergens buiten vinden.
En je kan hem/haar misschien gewoon in de badkamer opsluiten (is het niet erg als er iets naast de bak gebeurd want je spoelt het zo weer schoon) en een briefje bij de eigenaar door de bus doen dat ie je zo snel mogelijk moet bereiken ivm. zijn kat.

Suc6 ermee , ben benieuwd naar de afloop....

zaterdag 1 maart 2003 @ 12:30:14 #24
19431 Dwan
Likken als lassie
pi_8791190
Nou had ik net mijn hele huis kat proof gemaakt. Kattebak gebouwd met van die hydrokorrels en shit incl snippers werkte goed.
Het beesie voelde zich helemaal thuis alleen af en toe ging ze telkens bij de deur zitten mauw mauw.

Tja het is niet haar huisie en moest natuurlijk behoorlijk wennen.
Dus ik door de regen nog een laatste poging gedaan.
Wat blijkt die gooser was gewoon thuis en deed niet open de muziek stond hard of zo. Hij zei zoiets van O ze is al weer terecht, ja die 2e kat die hij had was ook al kwijt. Nou ja kan deze weer op zolder zegt hij.

Gloek had ik haar nu maar gehouden, volgens mij was dat baasje niet zo lief voor deze mauw mauw poes.

In iedergeval poes is weer bij de rechtmatige eigenaar komt ze terug dan is het finders keepers.

Dwannie

p.s. mag op slot................

pi_8791564
Als je gegronde ideeen hebt dat de poes het bij die meneer niet goed heeft zou ik eens met de dierenbescherming gaan bellen.
Een kat op te sluiten op een zolder lijkt mij niet de juiste manier van een beestje houden.
Wie weet zit ie weer een keer bij jou op zolder, dan hou je hem dan toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')