abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68046636
quote:
Boukhari wacht af wat er op zijn pad komt

NAC Breda heeft niet de financiële middelen om Nourdin Boukhari langer vast te leggen en dus gaat de aanvaller rustig op zoek naar een nieuwe werkgever. Aanbiedingen heeft hij echter nog niet ontvangen.

De kans is klein dat NAC Boukhari alsnog weet te binden. "Ik heb nog niks van ze gehoord", zegt de 28-jarige aanvaller tegenover Omroep Brabant. "Voorlopig is het niet zo dat ik zou kunnen blijven, maar je weet maar nooit. We wachten af wat er op mijn pad komt."

"Het is niet zo dat ik veel wil verdienen", benadrukt Boukhari, die vanaf januari 2009 voor NAC uitkomt. "Als ze het geld zouden hebben, weet ik dat ze graag verder willen. Maar als dat er niet is, dan houdt het op."

En dan is het de vraag waar zijn toekomst ligt. Die toekomst ligt voorlopig nog open. "Ik wil wel in Nederland blijven, maar het kan net zo goed een mooie club in het buitenland zijn. Aanbiedingen heb ik nog niet gehad, we zien het wel", zo besluit hij.
pi_68046975
Ik hoop dat NAC nog ergens een zak geld vindt. Zou hem graag nog een paar jaar langer aan 't werk zien in Breda
pi_69887448
quote:
'NAC moet haast maken met gewilde Boukhari'

Mocht NAC Breda volgend seizoen nog willen beschikken over Nourdin Boukhari, dan moet het snel handelen. De middenvelder schermt met de interesse van andere eredivisionisten, meldt De Telegraaf.

NAC wil Boukhari voor de club behouden, maar heeft tot op heden nog niets aan de speler laten weten. De Bredanaars wikken en wegen over het financiële plaatje dat de Marokkaan met zich meebrengt.

Boukhari houdt intussen zijn opties open. "Alle lijnen staan nu nog open. Het liefst blijf ik in Nederland, maar ook het buitenland is een optie", zei hij onlangs in gesprek met VoetbalPrimeur.

De middenvelder versterkte NAC tijdens de winterstop van het afgelopen seizoen. Na een mislukt avontuur in het Midden-Oosten, boden de Bredanaars onderdak aan Boukhari.
pi_70314037
Feyenoord zou hem willen hebben volgens de Telegraaf .
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:43:14 #255
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_70315412
Feyenoord fans laten zich weer van hun slimste kant zien

Denk dat het best een goede aankoop zal zijn die bovendien niet al te duur is
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 24 juni 2009 @ 10:32:36 #257
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_70315496
Als ie dat dat ..... hoeft ie het Kasteel niet meer binnen te treden ... (denk ook niet dat ie zo gek is)
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_70315538
Ik dacht altijd dat Boukhari juist anti feyenoord was.
pi_70315543
pi_70317044
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 10:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Feyenoord fans laten zich weer van hun slimste kant zien

Denk dat het best een goede aankoop zal zijn die bovendien niet al te duur is
Hij is transfervrij.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_70317377
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:13 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hij is transfervrij.
Er is meer dan een transfersom
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:25:40 #262
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_70317487
Ik denk dat ie onbetaalbaar is voor Feijenoord
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  woensdag 24 juni 2009 @ 11:31:37 #263
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_70317725
Hij komt echt te kort voor Feyenoord.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_70318947
Daar schiet Feyenoord echt niets mee op. Hij is niet constant genoeg.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_70319127
Heeft wel een Rotterdams accent.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70320412
Zou een goede zijn voor Feyenoord.
pi_70469901
quote:
Boukhari begrijpt uitspraak Feyenoord-coach Been
Datum: 29-jun-2009 09:24

Door Thomas Olsthoorn

De transfervrije Nourdin Boukhari (foto, links) werd vorige week in verband gebracht met Feyenoord. Berichten dat de Rotterdammers geïnteresseerd zijn, werden door trainer Mario Been afgedaan als ‘klinkklare onzin’. Boukhari kon de uitspraak van Been wel begrijpen gezien zijn verleden bij Ajax. “Anders keren de supporters zich straks tegen hem. Ik hoop dat Mario het goed gaat doen. Het verbaasde me wel dat het nieuws is gaan lopen in de media. Mijn zaakwaarnemer heeft wel met Leo Beenhakker gesproken, maar de onderhandelingen zijn nooit in een gevorderd stadium geweest.”

Boukhari rest nu niets anders dan op zoek te gaan naar een nieuwe club. Hij heeft geen voorkeur. Ook voor een buitenlands avontuur staat de middenvelder open. “Ik ben met wat dingen bezig, maar er is niets concreet. Ik ga in ieder geval niet meer naar het Midden-Oosten, dat was geen succes. Ik blijf wel in Europa. Ditmaal wil ik de juiste keuze maken, ga alles van top tot teen bekijken.”

Op dit moment traint hij mee bij NAC Breda, waar hij het afgelopen halfjaar speelde. De kans dat hij in Breda blijft is erg klein. “Ik heb niets meer van NAC gehoord. Het is afwachten of ze geld hebben om me te contracteren. De club is ook bezig met de uitbreiding van het stadion, dus dat wordt een lastig verhaal. Ik heb alle tijd om een nieuwe club te vinden, ga geen overhaaste beslissingen nemen.”
pi_70599625
Dat hij nog nergens onder contract staat, zo slecht is hij toch niet?
pi_70619811
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef DeVinger het volgende:
Dat hij nog nergens onder contract staat, zo slecht is hij toch niet?
Dat niet maar hij vraagt blijkbaar een salaris dat de meeste clubs niet willen of kunnen ophoesten.
pi_70623946
Hij is ook een beetje aan het wachten volgens mij. Ik sluit niet uit dat hij alsnog bij NAC blijft onder dezelfde voorwaarden, maar nu nog probeert om elders een lucratievere deal te kunnen sluiten.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70643217
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 20:12 schreef methodmich het volgende:
Hij is ook een beetje aan het wachten volgens mij. Ik sluit niet uit dat hij alsnog bij NAC blijft onder dezelfde voorwaarden, maar nu nog probeert om elders een lucratievere deal te kunnen sluiten.
Dat geloof ik niet zo. Zijn interview in de VI een tijd terug gaf mij juist NIET het beeld dat hij om dat soort dingen nog geeft of dat soort spelletejs speelt. Het is meer gewoon dat NAC hem niet kan betalen. Natuurlijk zou je kunnen zeggen dat hij dan ook met minder genoegen zou kunnen nemen, maar een wethouder geef je ook geen loon van een vuilnisman. Een club als Twente zou hij niet mistaan volgens mij. Zo'n club die tegen de top aan zit, maar het niet is. Precies zijn niveau.
pi_70650840
Tja, het is toch wat door diverse mensen bij NAC en rond Boukhari gemeld wordt. Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren, vandaag in elk geval weer gescoord in een oefenpot tegen een Zundertse selectie.
www.thuisuiteten.nl
pi_70650936
Kortom, hij hoopt of op een werelddeal en gaat anders met minder salaris akkoord om te blijven.
Dat zou hem dus heel menselijk maken.
pi_71111963
quote:
Boukhari kan contract tekenen bij NAC

Nourdin Boukhari draagt komend seizoen mogelijk toch weer het shirt van NAC Breda. De middenvelder ontving een driejarige aanbieding van de Brabantse club, meldt De Telegraaf.

De zaakwaarnemer van de Marokkaan, Soren Lerby, bevestigde tegenover de ochtendkrant de aanbieding van NAC. De komende dagen neemt Boukhari een beslissing over het bod.

Het laatste half jaar kwam de oud-speler van onder andere Ajax en Sparta ook uit voor NAC Breda. Voor zijn laatste periode in Brabant maakte Boukhari deel uit van de selectie bij Al-Ittihad.
  zondag 19 juli 2009 @ 11:46:53 #275
11825 gebruikersnaam
modder fokker
pi_71113367
Blijf het vreemd vinden voor sparta.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  zondag 19 juli 2009 @ 11:47:41 #276
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71113383
Zal mooi zijn ik vond het al een rare situatie.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71116660
Goede deal voor NAK al is het raar dat ze Mtiglia niet kunnen houden
  zondag 19 juli 2009 @ 14:24:10 #278
66083 Platina
78th Element
pi_71117940
quote:
Op zondag 19 juli 2009 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goede deal voor NAK al is het raar dat ze Mtiglia niet kunnen houden
Die wilden ze niet houden. Dat is een wezenlijk verschil.
pi_71125616
quote:
Op zondag 19 juli 2009 14:24 schreef Platina het volgende:

[..]

Die wilden ze niet houden. Dat is een wezenlijk verschil.
Omdat ze niet wilden betalen wat hij vroeg. Bouhkari en Mtiglia zitten ongeveer in de zelfde schaal
pi_71126657
quote:
Op zondag 19 juli 2009 18:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat ze niet wilden betalen wat hij vroeg. Bouhkari en Mtiglia zitten ongeveer in de zelfde schaal
Mtiliga is het, Mitiliga vond schijnbaar dat ie even veel moest verdienen als een Penders. En daar zit Boukhari zeker NIET in!
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_71126934
Dan komt Bouhkari niet
pi_71128102
quote:
Op zondag 19 juli 2009 11:47 schreef Dos37 het volgende:
Zal mooi zijn ik vond het al een rare situatie.
Viel wel mee, het verloopt zo ongeveer als verwacht. Zou voor NAC mooi zijn als Boukhari inderdaad gaat tekenen. In de voorbereiding doet ie het toch goed en ze kunnen nog wel een creatieve speler gebruiken.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 juli 2009 @ 11:16:32 #283
67174 Dos37
Come on Twente
pi_71389032
quote:
Boukhari kiest voor Turkse promovendus Kasimpasa

28/07/2009 08:49

Nourdin Boukhari zet zijn carrière voort bij het Turkse Kasimpasa. De 29-jarige aanvallende middenvelder kon bijtekenen bij NAC Breda, maar kiest voor een lucratief contract bij de Turkse promovendus.

Kasimpasa plaatste zich afgelopen jaargang via play-offs voor de Turkcell Süper Lig. De club uit Istanboel heeft oud-SC Heerenveen-speler Ugur Yildirim onder contract. FC Utrecht-goalie Khalid Sinouh was in het seizoen 2007/08 actief voor Kasimpasa.

De Marokkaan speelde vanaf de winterstop bij NAC Breda na een mislukt avontuur bij Al-Ittihad in Saudi Arabië. Daarvoor was hij onder meer actief voor Sparta Rotterdam, Ajax en AZ.

Robert Maaskant, coach in Breda, had Boukhari graag in het Rat Verlegh Stadion gehouden. 'Maar hij heeft hier het afgelopen halfjaar al haast voor niets gespeeld', vertelt de oefenmeester aan Voetbal International. 'We konden hem nu ook weinig bieden. Pas vanaf het seizoen hierna zou hij meer gaan verdienen.'
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_71389295
Zal hij vanavond al meespelen in Almelo?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:46:08 #285
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71392064

Wat een geldwolf is het toch ook, niet te zuinig.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 12:55:17 #286
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71392316
Methodmich, Alex, had dus gelijk.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:20:01 #287
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_71393114
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:46 schreef Kopbal het volgende:

Kan het er niet mee oneens zijn. Hoewel de verzachtende omstandigheid is dat hij afgelopen seizoen van Al-Jittadinges helemaal niets, en bij NAC blijkbaar niet zoveel heeft verdiend.
pi_71396883
Tja, weer een lucratieve deal... Maar bij Nantes en Al-Ittihad nou niet bepaald succesvol, dus in die zin vind ik het wel opmerkelijk dat hij toch weer op avontuur gaat.
www.thuisuiteten.nl
pi_71397898
Hij zei laatst toch dat hij niet meer zulke avonturen aan wilde gaan?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71399518
De club had waarschijnlijk Een Goed Verhaal™
pi_71410959
Hij viel na zo'n 20 minuten uit tegen de beloften van Heracles, lekkere binnenkomer.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 23:38:42 #292
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_71413477
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 12:46 schreef Kopbal het volgende:

Hij is in ieder geval wel eerlijk. De meesten spelers zijn geldwolven maar komen altijd met lul praat dat ze bijvoorbeeld toe zijn aan een avontuur of het zo'n mooie club vinden.

Jammer dat hij niet meer in de eredivisie speelt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')