*houdt nog steeds de bal hoog*
quote:dat is een goed idee
Op vrijdag 28 februari 2003 22:05 schreef joda het volgende:
*pfff deel 11 alweer*joda kapt ermee en gaat wat drinken
jan jaap gaat mee
hmmzz
en nu is er toch vast niemand
maar dan...
zzzzz
* VixenFromHell is in slaap gevallen*
* joda gaat maar alvast wat trainen
quote:Maakt Bartoli wakker. Die "gast" is al ruim een uur geleden van het veld gehaald
Op zaterdag 1 maart 2003 12:00 schreef Bartoli het volgende:
Bartoli oefent nog steeds wat op zijn techniek en struikeld bijna over die in slaapgevallen gast
quote:Ah dan waren het mijn eigen voeten
Op zaterdag 1 maart 2003 13:40 schreef portier het volgende:[..]
Maakt Bartoli wakker. Die "gast" is al ruim een uur geleden van het veld gehaald
FC_De_Kampioenen
AirRaid 2meter3 Karrel_Laaglawaai Magneet
Bartoli Molz Atrimar FANATIC
joda Forever
Reserves: Jan-jaap, Bar_The_Grey, vinnyb, portier, Natrox, Jelminho
Bijzonderheden: nieuwe aanwinst vinnyb zit op de bank, FC_De_Kampioenen toch 1ste keeper, Sitethief ontbreek vanwege schorsing (3xgeel)
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 14:20 schreef AirRaid het volgende:
OPSTELLINGFC_De_Kampioenen
AirRaid 2meter3 Karrel_Laaglawaai Magneet
Bartoli Molz Atrimar FANATIC
joda ForeverReserves: Jan-jaap, Bar_The_Grey, vinnyb, portier, Natrox, Jelminho
Bijzonderheden: nieuwe aanwinst vinnyb zit op de bank, FC_De_Kampioenen toch 1ste keeper, Sitethief ontbreek vanwege schorsing (3xgeel)
Marcel067 en Buurvrouw_Rietman ontslagen.
Doelman Marcel067 en spits Buurvrouw_Rietman zijn per direct ontslagen bij FC Fok!. De spelers waren al eerder door manager AirRaid uit de selectie gezet wegens te weinig inzit, maar omdat er geen verbetering van de spelers kant kwam zijn ze nu per direct op straat gezet. De voorzitter van FC Fok!, TheScienceMan, zei in een reactie dat dit nodig was om de rust binnen de selectie te bewaren.
Beide spelers wilden overigens niet voor de camera reageren.
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 14:26 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
![]()
* genoeg lollies meeneemt voor de hele bank en geschorste sitethief
Bijzonderheden:
Na een sterk begin is promovendus Spekcelsior erg terug gevallen. Vaste doelman Balkowski heeft dat moeten bekopen met een plekje op de reservebank. Er is veel te doen geweest over het samenwerkingsverdrag dat spekcelsior met grote broer Feyedam onderhoudt. Competitie vervalsing en dat soort dingen worden er geroepen in de diverse media. In feite kan Spekcelsior niet zonder de huurlingen van Feyedam, het heeft gewoonweg niet genoeg financieen om het op eigen kracht te overleven in de competitie. Die discussie laat ik echter aan anderen. Wat op het veld tegen ons Fc Fok aantreed is waar ik in geintereseerd ben. Coach Adrie Kotser predikt aanvallend voetbal en wil op die manier gaan strijden voor lijfsbehoudt en geen directe of indirecte degradatie. Het elftal kent veel jonge talenten die erg speels voetballen. De paar routiniers die de gasten bijsturen houden zich op de achtergrond. Het feit dat de spelers jong en onervaren zijn, kan in ons voordeel werken. Ze zijn soms nogal heetgebakerd en makkelijk te provoceren. Een duwtje hier een tackle daar, er vooral kort op zitten en ze weinig ruimte tot voetballen geven gaat ze irriteren. Enfant Terrible Leo Sokwal is hun beste speler, hij steekt in bloedvorm. Met zijn snelheid wordt het oppassen voor onze verdedigers dat ze niet met 2x geel eraf worden gestuurd, door hem voor de zoveelste maal vast te houden als hij een passeerbeweging en versnelling inzet. Spekcelsior heeft moeite te scoren, maar kan de bal aardig rond laten gaan, sta dat niet teveel toe want dan geef je de controle en het wedstrijdinitiatief uit handen.
Vermoedelijke Opstelling:
Goal: C. Vissenvarke
Viermansverdediging
Linksback: M. Breuher
L.Centraal: F. de Haanekam
R.Centraal: S. Olvers
Rechtsback: D. peraBuys
Driemansmiddenveld
Linkshalf: M. El Hamkaasdaoui
Centraal: S. Boetahart
Rechtshalf: G. Zwets
Driemansvoorhoede
Linksbuiten: P. Mietliga
Spits: C. Loopes
Rechtsbuiten: L. Sokwal
quote:just curious: mijn mailtjes ontvangen?
Op zaterdag 1 maart 2003 16:28 schreef Magneet het volgende:
zow heb de site ff bijgewerkt
Ik vind het echter wel klote voor portier die (in tegenstelling tot enkele andere basisspelers) ook vaak traint (lees: post) en dus wel een basisplaats verdient mijns inziens...
Spekcelsior gaat er vanavond aan!! Hmm, over een half uur begint de wedstrijd al, ik zal maar es gaan warmlopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |