Die andere twee was ik een maand geleden al zat en het wordt elke week erger...
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:05 schreef schwa78 het volgende:
Hind is de enige van deze 3 die moet blijven.Die andere twee was ik een maand geleden al zat en het wordt elke week erger...
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:07 schreef Markster het volgende:
JIM IS EEN HOMO EN KAN NIET ZINGEN EN ZIT ER ALLEEN MAAR IN DOOR DIE STOMME HUPPELKUTTEN DIE HEM ALLEMAAL LEUK VINDEN!! OPHOERUHHHHH!!
quote:Zielepoot.
JIM IS EEN HOMO EN KAN NIET ZINGEN EN ZIT ER ALLEEN MAAR IN DOOR DIE STOMME HUPPELKUTTEN DIE HEM ALLEMAAL LEUK VINDEN!! OPHOERUHHHHH!!
quote:je hebt je caps aan
je bent een newbie
je bent in de ontkenningsfase van je homosexuele gevoelens
je doet vmbo
amen
Gegroet ussscrew !
ajovink
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:09 schreef boebiedoe het volgende:[..]
je hebt je caps aan
je bent een newbie
je doet vmbo
amen
En hij staat graag in z'n blote body op z'n homoepage.
quote:welke zender?
Op vrijdag 28 februari 2003 21:12 schreef ussscrew het volgende:
Wie er uit gaat weet ik niet maar ik weet wel dat Vinny weer back is ! vinny die op zijn klompen idols wederom weer op stelten heeft gezet ! die klompendanser is gewoon gaaf!check out zijn website en check zijn forum !!!!! www.luchtenberg.net ! de komende weken zal vinny back zijn op tv. check it out !
Gegroet ussscrew !
![]()
ajovink
quote:kut spam
Wie er uit gaat weet ik niet maar ik weet wel dat Vinny weer back is ! vinny die op zijn klompen idols wederom weer op stelten heeft gezet ! die klompendanser is gewoon gaaf!check out zijn website en check zijn forum !!!!! www.luchtenberg.net ! de komende weken zal vinny back zijn op tv. check it out !
Gegroet ussscrew !
![]()
ajovink
quote:
Gegroet ussscrew !
![]()
ajovink
quote:
Gegroet ussscrew !
![]()
ajovink
Hij is wel een doorzetter zeg
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:09 schreef boebiedoe het volgende:[..]
je hebt je caps aan
je bent een newbie
je doet vmbo
amen
quote:Optiefen jij, naar onzin.
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 21:29 schreef ussscrew het volgende:
Poll: VINCENT IS GEWOON GAAF OP ZIJN KLOMPEN** SPAM **
en
hind iig nie, da vind ik een superwijf! alhoewel ze toch snel wat spannender mag worden anders ontstijgt ze het celine dion effect nooit..
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 22:20 schreef roze-meisje het volgende:
Laat het alsjeblieft Jim zijn.
maar goed ik ben ervoor dat Jim eruit gaat!!!
quote:Nu effe niet.
Op zaterdag 1 maart 2003 14:51 schreef Superdragon het volgende:
Ik stel voor om Reinout uit te stemmen.
Zo... jim dus... zo ongelofelijk eentonig zingen en erdoorheenkomen is gewoon schandelijk
quote:Ik ben akkoord met je wat betreft Jamai hoor, maar ik vind Jim toch nog een tikkeltje erger.
Op zaterdag 1 maart 2003 16:01 schreef Fogerty het volgende:
Jamai mag weg van mij. Hij heeft een goede stem maar ik word al een tijdlang helemaal gek van die over-enthousiaste houding van hem en de zemelige liedjeskeuze. Jim mag dan een mindere stem hebben, hij heeft veel meer een idol-uitstraling en varieert meer in zijn muziekkeuze. Jamai is NU al een karikatuur.
En dat Hind moet blijven staat natuurlijk buiten kijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |