ongeveer:
Ochtend 2 glazen
school, 3 blikjes gemiddeld, meestal maar tot 1 uur les
Kom ik thuis, achter me pc, meestal 1,5 liter cola
Voor avond eten nog 2 glazen
tijdens avond eten 1 glas
in de avond nog meestal wel stuk over 4 a 5 glazen
Is dat erg veel?
Ik ben 17
Ik drink meestal of cola, sap,fanta, dus bijna geen gezonden dingen als Melk en water, maar daarvan krijg ik ook echt niet zo veel weg terwijl ik wel dorst heb
Maar moet je dan niet een beetje vaak naar de plee???
Maar op dagen als dit is het 's ochtends 2 glazen en een liter of 2 cola thuis. Verder op het werk nog 2 glazen. Tis een rustige dag voor mij dus
Maar ik ben over het algemeen vrij dorstig, hongerig nooit echt erg
quote:Dat lijkt me veel, maar ik zou het vooral vervangen door gezondere drank!
Op vrijdag 28 februari 2003 13:11 schreef Brendovic het volgende:
Ochtend 2 glazen
Drink gewoon water, thee, melk ofzo... dat scheelt een hoop ellende in de toekomst.
Ps: als je alleen maar textueel kunt zeiken... ga dan maar weer door met cola te drinken!
[Dit bericht is gewijzigd door h00tie op 28-02-2003 13:53]
quote:Kreeg jij nooit taalles op school, of interesseerde jouw ouders zich zó weinig in jouw welzijn dat ze je nooit naar school hebben gestuurd?
Op vrijdag 28 februari 2003 13:22 schreef h00tie het volgende:
Wat ben jij een verwend ventje zeg.Krijg je geen opvoeding van je ouders ofzo, of intreseert hen jou welzijn gewoon niet?
Drink gewoon water, thee, melk ofzo... dat scheelt een hoop ellende in de toekomst.
quote:
Wat ben jij een verwend ventje zeg.Krijg je geen opvoeding van je ouders ofzo, of intreseert hen jou welzijn gewoon niet?
dus zo'n 2,5 - 3 liter per dag.
's zomers sla ik zonder problemen een litertje of 6 achterover. Meestal water, (ijs)thee, koffie en fris. Af-en-toe wat vruchtensap.
'k drink geen melk.
Ik drink weinig, is heel slecht ik weet het, maar ik heb er gewoon geen zin in...
's avonds wat light frisdrank en bij gelegenheden soms een biertje.
Op een gegeven moment werd ik elke dag wakker met pijn in m'n smoel.
Na het minderen van cola en andere fris dranken is het veel minder geworden.
Dus kijk uit met cola. Voor dat je het weet zijn je tanden uit je bek gerot
* UFOtje vult cola fles met water....
quote:keertje of 4 max, denk ik. Maar 's zomers werk ik bij de post, en ik zweet als 'n otter (Denk "onwijs zweten" en dat dan 2× zo erg... 'k zweet zonder problemen 2 t-shirtjes zeik- en zeiknat in 'n korte tijd.)
Op vrijdag 28 februari 2003 13:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Damn kun je ook even posten hoe vaak je per dag naar de wc gaat?
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 28-02-2003 13:33]
quote:te vaak... een keer of 8 per dag
Op vrijdag 28 februari 2003 13:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Damn kun je ook even posten hoe vaak je per dag naar de wc gaat?
quote:demn. decaf, mag 'k hopen?
Op vrijdag 28 februari 2003 13:36 schreef Feanor het volgende:
Gemiddeld 12 mokken koffie
of loop je de hele tijd zo rond?
dat was het wel zo'n beetje denk ik..
op school 1 blikje cola
op werk 2 koppen koffie of chocolademelk
verder 1 liter water/ijsthee thuis
das toch vrij normaal!
Wat drink ik, kruidenthee, water, aardbeidenlimonade(karvan), vruchtensap(in mindere mate).
Dranken met prik erop lust ik niet, vruchtensappen lust ik ook maar met mate, het liefste appelsap of verse sinaasappelsap en dan ook niet teveel.
Het grootste gedeelte van wat ik drink bestaat uit aardbeienlimonade en kruidenthee.
Water is leuk, maar lest mijn dorst niet, blijf er een droge mond van houden, bij limonadesiroop(heel licht gemengt) heb ik daar geen last van.
Tja de wc...............
Het valt mee, kan erger...
In het begin(toen ik mijn hoeveelheid drinken opkrikte) moest ik echt heeeeeeeeeeeeel vaak naar de wc, ik was bang dat ik op de wc moest gaan wonen
Maar na een tijdje normaliseerde dat wel weer, alleen als ik nu moet dan moet ik ook echt heel nodig.
Ik drink amper frisdrank, veel sapjes. Melk is ook prima, yoghurtdrink idem. Verder drink ik ook wel eens thee.
Liter of 4 is wel het gemiddelde.
dus per dag zo'n 4.9 liter vocht van diverse aard.
nee maar echt serieus, ik drink echt te weinig, maar op een of andere manier vergeet ik om te drinken best vreemd eigenlijk
s'avonds thuis nog 1,5L cola of wat biertjes.
Dit vaste ritme komt puur omdat ik nu stage loop. Normaal verschilt het extreem per dag wat ik drink!
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 28-02-2003 19:01]
in totaal zo'n drie liter dus, waarvan minimaal 1,5 aan water...
quote:Wat ben jij een verwend ventje zeg.
Wat ben jij een verwend ventje zeg.Krijg je geen opvoeding van je ouders ofzo, of intresseert hen jou welzijn gewoon niet?
Ps: als je alleen maar textueel kunt zeiken... ga dan maar weer door met cola te drinken!
Wtf>omdat ik veel frisdrank drink? Het zijn geen breezers
Krijg je geen opvoeding van je ouders ofzo, of intresseert hen jou welzijn gewoon niet?
Ik heb me melk en "yoghert" hier nog niet bij, Tuurlijk drink ik dat ook en vergeet vooral me Sixpack Danoontje niet
Tsja water zou kenne op school maar als ik 1 slok op heb heb ik echt zo iets van bah lama ik heb al geen dorst meer maar 5 min later heb ik weer het Sahara gevoel.
Hoezo is dat een probleem voor de toekomst?
Hmz Textueel kunt zeiken....
man man man je wil wel graag het slimmste jongetje van de klas zijn. CDA niks voor je?
Maar ik heb gewoon dat ik echt dorst heb ik drinken als Cola Fanta DubbelFris GoldenPower en Sap etc
Vandaag:
Opgestaan, glaasje Fernandes
Computeren, Fles Fanta 1,5 liter
Middag, 1 glas melk
Eten, 0.5 liter sap
Basketbal: Liter pak Dubbelfris + Blikje Fanta
Thuis , nu zit op 3 glazen cola, denk nog 2 ofzo
Dus vanaf dat ik opsta ( 5.45-11.00 ) tot ik naar bed ga ( 01.00-06.00) drink ik koffie.
zeg iedere 15 minuten een bakkie, maal plus/min 19 uur = 76 bakkies per dag ongeveer
En ja , ik voel me uitstekend, dank u.
quote:je moet gesponsert worden man , door Douwe Egberts
Op vrijdag 28 februari 2003 21:24 schreef Kanjer het volgende:
Ik drink alleen koffie, en heel soms koude melk.Dus vanaf dat ik opsta ( 5.45-11.00 ) tot ik naar bed ga ( 01.00-06.00) drink ik koffie.
zeg iedere 15 minuten een bakkie, maal plus/min 19 uur = 76 bakkies per dag ongeveer
En ja , ik voel me uitstekend, dank u.
quote:lijkt me een goed plan.
Op vrijdag 28 februari 2003 21:25 schreef Brendovic het volgende:[..]
je moet gesponsert worden man , door Douwe Egberts
Heb hier ook een horeca koffiemachine staan.
Alle gewone hielden het maar 3 maanden vol , dan waren ze stuk...
Koffie haal ik bij de Makro, 5 kilo blikken.
Na school voor eten:
1 a 2 glazen
na eten:
2 a 3 glazen.
en voor de rest tussendoor nog wel een pintje (op de goeie tijden
ik mot vaak piese
voor de rest niks eik. ja en paar glazen melk als het er is. ben meestal te laat want ouders vinden het ook lekker.
verder niet echt water. daar kan ik een hele tank van legzuipen en dan krijg ik lastvan me maag en nog steeds dorst.
effe het schema dan maar.
's ochtends: soms 1 blikje cola.
's middags op school 2/3 blikjes.
's avonds en 's nachts ongeveer 1/2 liter cola.
meer niet.
6/8 grote glazen thee
Blikje Fristi
3 1/2 blikje cola
2 glazen appelsap
Geen idee hoeveel liter dat bij elkaar is.
quote:Idd, als ik dit allemaal zo hoor, dan ben ik half uitgedroogd volgens mij
Op zaterdag 1 maart 2003 14:11 schreef lamaris het volgende:
Wat drinken jullie veel, ik heb bijna nooit dorst.
'S ochtends begin ik met een kop thee, op mijn werk drink ik misschien 4 kleine bekertjes thee.
'S avonds drink ik een groot glas water bij het eten en dan later drink ik nog een glas sap of frisdrank. That's it.
Ik drink slechts 2 (soms 3) keer per week bier of andere alcohol waarbij ik me meestal beperk tot 1 biertje thuis ofzo.... als ik op een feest ben mischien een paar glazen ofzo. Ik giet ook eenzelfde hoeveelheid frisdrank naar binnen. (Cola en 7up) Een fles doet er dus gerust 3 weken over voordat ie leeg is.
Eigenlijk drink ik nog het meest gewoon water. De beste dorstlesser van moeder natuur.
Dit drink ik per dag:
2 glazen roosvisee
1 kop chocomel
1 kan thee
1 liter melk
125ml milk en fruit
0,5 liter limonade
En nog veel vruchtensap
quote:Zodra ik wakker be neem ik een glas, en zodra die leeg is vul ik m weer, en dat eigenlijk de hele dag door..Ik zit nooit zonder eigenlijk..
Hoeveel drink jij per dag?
Ik heb namelijk het idee dat ik zwaar boven het gemiddelde drinkongeveer:
Ochtend 2 glazen
Is dat erg veel?
Ik ben 17Ik drink meestal of cola, sap,fanta, dus bijna geen gezonden dingen als Melk en water, maar daarvan krijg ik ook echt niet zo veel weg terwijl ik wel dorst heb
Anders moet je water met cola aanmakuh
quote:n iets aan de hand, waarschijnlijk masturbeer je vrij veel, dus dan zweet je 'took weer uit
Hoeveel drink jij per dag?
Ik heb namelijk het idee dat ik zwaar boven het gemiddelde drinkongeveer:
Ochtend 2 glazen
Is dat erg veel?
Ik ben 17Ik drink meestal of cola, sap,fanta, dus bijna geen gezonden dingen als Melk en water, maar daarvan krijg ik ook echt niet zo veel weg terwijl ik wel dorst heb
Hahaha nee hoor, eerst altijd ff melk, dan koffie/ thee, daarna bier!
Lekker laag niveau weer
Denk toch wel een glas of 6
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |