abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8832351
Leuk forum!

Wat ik graag zou willen zien is de mogelijkheid om het aantal maximale berichten per forum in te stellen. Voor foto-topics vind ik 5 posts per pagina meer dan voldoende, voor "tekst"-topics 25.

Dit is vast niet eenvoudig te realiseren? .

C’est Davie :o)
  maandag 3 maart 2003 @ 13:13:12 #27
3878 Vork
Manisch creatief
pi_8832423
Eeuhm da's iets voor de Admins en ik heb geen idee of zoiets eenvoudig te realiseren is ik gok van niet. Maargoed ik heb het voorstel inmiddels ook even naar achteren geschopt, wie weet haalt het wat uit.

Het enige wat ik kan doen is jullie dringen adviseren om gebruik te maken van Thumbnails of desnoods zelfs linkjes ipv loeigrote foto's dat wil nog wel een boel schelen. Ow en niet alles hoeft gecentraliseerd te worden. Goedlopende grootwordende topics zijn wel leuk, maar ook erg veeleisend wat betreft dataverkeer.

Schroom niet, oper gerust een topic over je eigen werk

[Dit bericht is gewijzigd door Vork op 03-03-2003 13:20]

maandag 3 maart 2003 @ 13:22:58 #28
17061 mvt
blame Canada
pi_8832668
quote:
Op maandag 3 maart 2003 13:13 schreef Vork het volgende:
Eeuhm da's iets voor de Admins en ik heb geen idee of zoiets eenvoudig te realiseren is ik gok van niet.

Het enige wat ik kan doen is jullie dringen adviseren om gebruik te maken van Thumbnails of desnoods zelfs linkjes ipv loeigrote foto's dat wil nog wel een boel schelen. Ow en niet alles hoeft gecentraliseerd te worden. Goedlopende grootwordende topics zijn wel leuk, maar ook erg veeleisend wat betreft dataverkeer.

Schroom niet, oper gerust een topic over je eigen werk

Misschien een idee om bij sommige topics een indicatie te geen over het modemverkeer [56k unfriendly] ofzo. (Voor in de FAQ bijvoorbeeld)
We were to understand there would be pie and punch?
  maandag 3 maart 2003 @ 13:26:16 #29
3878 Vork
Manisch creatief
pi_8832755
quote:
Op maandag 3 maart 2003 13:22 schreef mvt het volgende:

Misschien een idee om bij sommige topics een indicatie te geen over het modemverkeer [56k unfriendly] ofzo. (Voor in de FAQ bijvoorbeeld)

Mjah ik gok dat dat zo'n beetje voor elk post hier foto's-topic gaat gelden dan. Ik zal iig in de FAQ zo nog even een waarschuwing zetten voor de telefoonlijners en verder hebben ze wat dit forum betreft een beetje pech denk ik. (Gelukkig zijn er nog een hoop fora zonderalteveel plaatjes )
pi_8917478
heerlijk topic ehh forum bedoel ik!!!! laat um alsjeblieft blijven!

=edit= stupidity

donderdag 6 maart 2003 @ 21:13:36 #31
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_8919819
Ik vind het ook een geweldig forum. Ik heb besloten om na m'n nieuwe pc en de vakantie ook een digitale camera aan te gaan schaffen en dat allemaal door dit forum
Hoewel het waarschijnlijk pas het eind van het jaar zal worden, voor die camera er is, heb ik eigenlijk al m'n oog een beetje laten valen op een Canon PS A40 of een Canon PS S45. Maar goed, die discussie hoort in een ander topic

Anyway, ik heb in dit forum een aantal prachtige plaatjes gezien, waarbij je ook duidelijk kunt zien dat je als amateur fotograaf ook hele mooie foto's kunt maken. Keep it up!

vrijdag 7 maart 2003 @ 00:31:40 #32
21737 Angora
Quid agis, medice?
pi_8924808
Een top fora
Na wat gelurk ben ik heel anders naar de wereld aan het kijken.
Op zoek naar die ene mooie foto /compositie.
En vandaag zo trots als een pauw vanwege een goed gelukte compositie van gisteren.
Ik hoop dat deze tijdelijke fora definitief mag blijven.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:40:01 #33
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_8924955
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:31 schreef Angora het volgende:
Een top fora
Forum
quote:
En vandaag zo trots als een pauw vanwege een goed gelukte compositie van gisteren. .
Zien zien.....
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_8926456
Persoonlijk vind ik topics als bijvoorbeeld Foto's van jezelf in actie en Zelfportretten niet echt in dit forum passen. Al waren de intenties goed, ze dreigen te verzanden in veel slowchat en verkapte B&H topics.

Maar misschien hebben jullie daar een andere mening over.

C’est Davie :o)
  vrijdag 7 maart 2003 @ 07:22:11 #35
3878 Vork
Manisch creatief
pi_8926457
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 07:18 schreef Dave het volgende:
Persoonlijk vind ik topics als bijvoorbeeld Foto's van jezelf in actie en Zelfportretten niet echt in dit forum passen. Al waren de intenties goed, ze dreigen te verzanden in veel slowchat en verkapte B&H topics.

Maar misschien hebben jullie daar een andere mening over.

Ja het blijft een beetje lastig om te beoordelen. Aan de ene kant zie je veel dezelfde foto's als in B&H, maar er zitten ook wel mooie foto's tussen, plus dat de discussie anders is. Het is een overlap en we weten nog niet helemaal hoe we dat aan gaan pakken, ook in het vervolg. Ik heb al wel in sommige topics gevraagd of men een beetje rekening wil houden met het subforum waar ze in staan, wordt het echt te erg, dan moeten er maar eens andere maatregelen komen.
  vrijdag 7 maart 2003 @ 11:27:14 #36
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_8929750
Ik ben erg blij met een apart fotoforum...ik hoop dat hij niet als "special" tijdelijk blijft maar gewoon als een vast subforum.
Explore the World
  vrijdag 7 maart 2003 @ 11:48:47 #37
3878 Vork
Manisch creatief
pi_8930255
Ik ben blij met alle positieve reacties, echt heel erg leuk. tot nu toe loopt ook alles naar tevredenheid er wordt veel gepost, veel bekeken en er zijn nu al een hele hoop mooie foto's en erg nuttige tips te vinden, dankzij jullie allemaal

Ik gebruik 'm niet vaak, maar deze smiley is op dit moment erg toepasselijk .

vrijdag 7 maart 2003 @ 12:42:08 #38
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8931633
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 11:27 schreef bluesparkle het volgende:
Ik ben erg blij met een apart fotoforum...ik hoop dat hij niet als "special" tijdelijk blijft maar gewoon als een vast subforum.
Ik ook!!! Kom er net pas achter.... maar ik ben er erg blij mee (en mijn vriend vast ook, ik ga hem er meteen op attenderen).
  vrijdag 7 maart 2003 @ 12:50:00 #39
21737 Angora
Quid agis, medice?
pi_8931825
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:40 schreef Dagobert het volgende:

[..]

Forum
[..]

Zien zien.....

Ik zat al twijfelen, ik dacht dat Fora een subforum was, ofzo.
Maar het is dus Forum - enkelvoud, Fora - meervoud?

Ja, zal ik zeker doen.
Moet alleen leren...
1. Hoe ik die foto bij mij op m'n webpage zet.
2. hoe dat plaatje of url hier in krijg. (RTFM dus of de FAQ in dit geval.)
Het is simpel, maar je moet het wel weten.
Ik hoop er van het weekend mee aan de slag te gaan.
offtopic: Oja mijn schijf is tijdelijk VOL ivm bewerking film (11 gb), dus ik moet ook nog ruimte vrij maken.

vrijdag 7 maart 2003 @ 17:24:25 #40
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_8938777
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:50 schreef Angora het volgende:

[..]

Ik zat al twijfelen, ik dacht dat Fora een subforum was, ofzo.
Maar het is dus Forum - enkelvoud, Fora - meervoud?

Ja, zal ik zeker doen.
Moet alleen leren...
1. Hoe ik die foto bij mij op m'n webpage zet.
2. hoe dat plaatje of url hier in krijg. (RTFM dus of de FAQ in dit geval.)
Het is simpel, maar je moet het wel weten.
Ik hoop er van het weekend mee aan de slag te gaan.
offtopic: Oja mijn schijf is tijdelijk VOL ivm bewerking film (11 gb), dus ik moet ook nog ruimte vrij maken.

Fora is idd meervoud

Euh....uploaden daar heb je dus een stukje webspace voor nodig. Als je het niet hebt, dan moet je eens kijken wat je provider te bieden heeft (misschien heb je het zonder dat je het je raliseert) of anders ergens wat gratis zoeken.

Je zou ook eventueel plaatjes naar de picserver kunnen uploaden (http://www.picserver.tk) maar die doet nog wel eens lastig

plaatje zet je zo neer:

code:
[img]http://www.deurlvanjeplaatje.com/denaamvanjeplaatje.gif[/img]
Zoiets dus
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  zondag 9 maart 2003 @ 02:00:30 #41
21737 Angora
Quid agis, medice?
pi_8971399
Dagobert, zoals beloofd.
Ik heb ze hier Toevalstreffers geplaatst.
pi_9009263
Bureaublad maken heeft geen moer te maken met fotografie
  maandag 10 maart 2003 @ 15:49:56 #43
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9009344
Je hebt gelijk, Wallpaperpraat. Nu terug te vinden in Digital.
pi_9038790
quote:
Op zondag 2 maart 2003 20:08 schreef Vork het volgende:
De tijdelijke fora zijn in weze fora die worden opgezet om een speicifieker onderwerp dan vooralsnog geen eigen forum waard is te belichten. Elke twee maanden veranderd dit, zodat we in een jaar in ieder geval 6 fora met speicifiekere thema's waar veel vraag naar is. Hiermee hopen we dat meer mensen het op Fok! naar hun zijn krijgen/hebben als hun requests langs deze weg ook eens uitgevoerd worden.
Op zich een goed idee denk ik, maar fotografie is in deze een moeilijk kindje. Threads over fotografie zag je zowel in DC als in UVt opduiken, meestal afhankelijk of het over conventionele of digitale fotografie gaat. Naar mijn mening is het goed (of in ieder geval makkelijk ) om beide stromingen centraal in één forum te hebben. Zoals je kunt zien post ik helemaal wezenloos
Als het ooit op een stemming uitdraait over de toekomst van FOT dan stem ik vóór.

Daarbij zit je misschien met nog een probleem: ik zie dat er threads uit beide bovengenoemde subfora naar FOT gehaald zijn, als dit weer wordt opgeheven, waar blijven die threads dan? Is bijgehouden waar ze vandaan komen?

dinsdag 11 maart 2003 @ 16:00:32 #45
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9038863
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:58 schreef JeroenH het volgende:
Daarbij zit je misschien met nog een probleem: ik zie dat er threads uit beide bovengenoemde subfora naar FOT gehaald zijn, als dit weer wordt opgeheven, waar blijven die threads dan? Is bijgehouden waar ze vandaan komen?
mocht fotografie opgeheven worden dan zullen de meeste topics in Een Fotografie-archief terecht komen en enkele goedlopende allicht naar een ander forum worden verplaatst. Hoe dat p'cies zal gaan weet ik echt niet, dat zien we dan wel en kunnen we denk ik het beste met z'n allen (de users) bekijken)
pi_9518160
Waarom is deze thread naar DIG gezet? Gaat toch heel duidelijk over een fotocamera.
  dinsdag 1 april 2003 @ 19:01:08 #47
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9518209
Ik heb geen idee, maar hij staat volgens mij nu iig in Fotografie. wrs. is deze verplaatst en later bij nader inzien dan toch teruggezet.. meer kan ik er ook niet van maken.
pi_9518260
quote:
Op dinsdag 1 april 2003 19:01 schreef Vork het volgende:
Ik heb geen idee, maar hij staat volgens mij nu iig in Fotografie. wrs. is deze verplaatst en later bij nader inzien dan toch teruggezet.. meer kan ik er ook niet van maken.
Hij staat nu toch echt in DIG. Wil je een screenshot zien? (En ja ik heb al gerefreshed)
  dinsdag 1 april 2003 @ 19:04:41 #49
3878 Vork
Manisch creatief
pi_9518287
Ik vind het best, maar ik zie 'm toch echt in Fotografie staan
  dinsdag 1 april 2003 @ 19:06:35 #50
32960 Bart68
FOK! 'm ALL!!
pi_9518336
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op vrijdag 7 maart 2003 11:27 schreef bluesparkle het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------

Helemaal mee eens...

Death is more universal than life; everyone dies but not everyone lives.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')