[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 28-02-2003 11:31]
quote:Waarom open je een nieuwe als het toch
Op vrijdag 28 februari 2003 11:29 schreef schatje het volgende:
Vervolg van http://forum.fok.nl/postreply.php/272486/11/25
quote:pssst, deze is ook bijna rijp: XBOX topic [Deel XVI]: Whats next?
Op vrijdag 28 februari 2003 11:31 schreef schatje het volgende:
Ik vind het leuk om een topic te openen.
quote:Gebaseerd op? Kijk cijfers?
Op vrijdag 28 februari 2003 11:33 schreef Raging_Bull het volgende:
Idols is een en al onzin het slechtste programma wat er is
[..]
Of vind jij dat?
Betaalt toch niet voor niets het dubbele voor die sms'jes
ipv. ¤ 0,70 -- ¤ 1,60 oplichters
Kan mij het nou verrotten dat het oplichtingspraktijken zijn bovendien? het is tv, veel vrouwtjes hebben op zaterdagavond weer gezellig wat te doen, kunnen wij mooi voetbal kijken avec bier en pizza he
quote:En dan nog zijn er mannen die zich afvragen waarom ze geen vrouw kunnen krijgen
Op vrijdag 28 februari 2003 12:03 schreef Willaaam het volgende:
Als je het zo stom vind, kijk dan niet...Kan mij het nou verrotten dat het oplichtingspraktijken zijn bovendien? het is tv, veel vrouwtjes hebben op zaterdagavond weer gezellig wat te doen, kunnen wij mooi voetbal kijken avec bier en pizza he
quote:Het bericht op de FP had SCH niet als bron, ook al dachten veel mensen dat wel (we zijn daarna benaderd door o.a. de Telegraaf, Veronica.nl). Ik heb het idee dat ook jij denkt dat alles gebaseerd is op anonieme geruchten en dat is niet zo.
Op vrijdag 28 februari 2003 09:30 schreef Vamos het volgende:
Want het is inmiddels gebleken dat er geen feiten of bewijzen nodig zijn om het gerucht nationale bekendheid te geven. Alles wat je hoeft te zeggen is 'ik werk bij X, en ik heb op de stemcomputer gezien dat Y er eigenlijk uit had moeten gaan' zonder verdere informatie. Het is voldoende om geloofd te worden.
Mijn bron wil anoniem blijven, dat wil niet zeggen dat ik niet weet wie het is. De baan die hij heeft is alleen al reden om hem te geloven, simpelweg omdat het stom zou zijn van hem om erover te liegen. Dit soort geintjes kunnen hem namelijk heel makkelijk zijn baan kosten, waarom zou iemand zijn baan op het spel zetten als het niet waar is?
Dat Dewi er uit is gegaan en niet Jim heeft ook zijn reden. Laten we het erop houden dat Dewi het niet meer zo zag zitten de laatste tijd en dat HMG hier rekening mee heeft gehouden. Jim had namelijk wel de minste stemmen afgelopen week.
laat mensen die er over wille fok!ken dr lekker over kletsen, en ga dan nie zow nutteloos reageren van: schijt mij dat, boeiend, je bent gek da je kijkt blablabla.
Als Dewi het minder zag zitten dan zou ze ook niet bij Stenders zitten en daar zingen, dan zou ze zich helemaal uit de muziek terugtrekken lijkt mij.
Bovendien wordt hier de vraag omgedraaid, iemand beweert dat het doorgestoken kaart is, gaat vervolgens de meest logische finale geven als resultaat van die kaart, en vervolgens wordt gevraagd om het tegendeel te bewijzen?
Oftewel schuldig tot het tegendeel is bewezen. Lekker dan...
Maar ja nu ga ik er toch weer inhoudelijk op in... dat wilde ik nou net niet
quote:Voor jou niet, maar gelukkig doe ik het daar ook niet voor.
Op vrijdag 28 februari 2003 13:30 schreef ranja het volgende:
Tuurlijk TripleM jij bent veel geloofwaardiger dan SCH
quote:Gelukkig maar
Op vrijdag 28 februari 2003 13:48 schreef TripleM het volgende:[..]
Voor jou niet, maar gelukkig doe ik het daar ook niet voor.
Maar je bent het met me eens dat Idols schuldig is tot ze het tegendeel bewijzen? Volgens jou/sch/roel_jewel dan?
quote:Nee dat denk ik niet. Ook al hoor ik (voor mij) heel betrouwbare geruchten, het blijven geruchten. Ik geloof het pas 100% zeker als ik concreet bewijs heb gezien, en dat is er nog niet. Ik vraag me af of dat ook wel komt, ik geloof wel zoals SCH zegt dat ze daar slim genoeg zijn om geen stomme dingen te doen.
Op vrijdag 28 februari 2003 13:51 schreef ranja het volgende:
Maar je bent het met me eens dat Idols schuldig is tot ze het tegendeel bewijzen? Volgens jou/sch/roel_jewel dan?
Hoe dan ook, voor mij is het dus nog steeds een gerucht en ik kijk er niet met minder plezier om naar het programma.
Oh trouwens over dat tegendeel bewijzen. Ik vind wel dat HMG allang een einde had kunnen maken aan alle geruchten door simpelweg een notaris in te zetten. Waarom ga je in godsnaam bekende Nederlanders uitnodigen maar geen notaris?
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 28-02-2003 14:00]
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 13:59 schreef Christine het volgende:
Zelfs op de website van Idols hebben ze het nu door...
quote:lache
Op vrijdag 28 februari 2003 14:01 schreef TripleM het volgende:[..]
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 13:59 schreef Christine het volgende:
Zelfs op de website van Idols hebben ze het nu door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |