Maar waarom? Waarom krijgen mannen als ze slapen een erectie? Meerdere zelfs, ook als de droom niet seksueel in aard is. Waarom zijn erecties soms so verschrikkelijk willekeurig en oncontroleerbaar?
quote:dat je je bed niet volpist haha nou anders spuit je hem wel nat door een nattedroom.
Op vrijdag 28 februari 2003 11:00 schreef T_R_I_P het volgende:
Volgens mij heeft dat iets te maken met een volle blaas. Die erectie zorgt er dan voor dat je je bed niet volpist geloof ik.
quote:En daarna wordt die weer slap en zeik je als nog je bed onder........
Op vrijdag 28 februari 2003 11:07 schreef geit het volgende:[..]
dat je je bed niet volpist haha nou anders spuit je hem wel nat door een nattedroom.
quote:En de erectie blijf je houden tot je naar de wc gaat? Je hebt wel gelijk dat je met een erectie niet kan urineren maar dat dat de verklaring is? Ik dacht het niet.
Volgens mij heeft dat iets te maken met een volle blaas. Die erectie zorgt er dan voor dat je je bed niet volpist geloof ik.
quote:ja dat zou krom zijn
Op vrijdag 28 februari 2003 11:08 schreef Herkauwer het volgende:[..]
En daarna wordt die weer slap en zeik je als nog je bed onder........
quote:omdat een erectie voor een groot deel gestuurd wordt door het autonome zenuwstelsel, namelijk bij het openen van vaten die bloed aanvoeren en nauwer worden van afvoerende vaten; in je slaap ontladen als het ware ál je hersencellen tijdens mn de REM-slaap momenten, waarbij je dus ook ziet dat kleine kinderen die nog geen blaascontrole hebben hun bed nat maken. voor de rest heeft het ook nog te maken met de soort dromen die je hebt en hoe sexueel actief je bent ('gewenning').
Op vrijdag 28 februari 2003 10:59 schreef Absinthe het volgende:
Mannen krijgen regelmatig te maken met een onverwachtte groei in de schaamstreek.Maar waarom? Waarom krijgen mannen als ze slapen een erectie? Meerdere zelfs, ook als de droom niet seksueel in aard is. Waarom zijn erecties soms so verschrikkelijk willekeurig en oncontroleerbaar?
quote:gelul van bovenste plank
quote:ik ook niet.
Op vrijdag 28 februari 2003 11:09 schreef Lod het volgende:[..]
En de erectie blijf je houden tot je naar de wc gaat? Je hebt wel gelijk dat je met een erectie niet kan urineren maar dat dat de verklaring is? Ik dacht het niet.
quote:bloedherverdeling is ook niet reëel, aangezien de penis hoogstens zo'n 10-15ml bloed kan bevatten, afhankelijk van de grootte en de rest van de circulatie de overige ca. 4485-4490 ml bevat
Ik verwacht eerder iets hormonaals of iets met het in rust zijn van het lichaam en bloedherverdeling.
quote:Ik kan anders prima pissen met een stijve...
Op vrijdag 28 februari 2003 11:09 schreef Lod het volgende:[..]
En de erectie blijf je houden tot je naar de wc gaat? Je hebt wel gelijk dat je met een erectie niet kan urineren maar dat dat de verklaring is? Ik dacht het niet.
quote:Normaal kan je niet plassen omdat dat word afgesloten
Ik kan anders prima pissen met een stijve... alleen niet mikken
quote:een soort scandisk haha
Op vrijdag 28 februari 2003 11:16 schreef MasterDisaster het volgende:
Je lichaam test in je slaap of bepaalde lichaamsfuncties nog werken
quote:Dat was een heel serieus antwoord
Op vrijdag 28 februari 2003 11:35 schreef detulp050 het volgende:[..]
een soort scandisk haha
quote:Whaaahaaahaaa, kan je dan ook ergens de "Quick Test" inschakelen?
Op vrijdag 28 februari 2003 11:16 schreef MasterDisaster het volgende:
Je lichaam test in je slaap of bepaalde lichaamsfuncties nog werken
quote:Waarom aanpassen? Het gaat over spontane niet-aan-seks-gerelateerde erecties en de functie ervan, niet alleen de nachtelijk bezoekjes van de stijf-als-een-plank-fee.
Op vrijdag 28 februari 2003 11:33 schreef Karin het volgende:
Heb even de topictitel aangepast en ik schuif deze door naar Seksualiteit
Jammer dat het nu in dit forum staat, nu komen er van z'n lang zal z'n leven geen serieuze reacties meer.
quote:SEX gaat ook over andere dingen dan alleen neuken hoor
Op vrijdag 28 februari 2003 11:48 schreef Absinthe het volgende:[..]
Waarom aanpassen? Het gaat over spontane niet-aan-seks-gerelateerde erecties en de functie ervan, niet alleen de nachtelijk bezoekjes van de stijf-als-een-plank-fee.
Jammer dat het nu in dit forum staat, nu komen er van z'n lang zal z'n leven geen serieuze reacties meer.
quote:Nee, klopt, op het seksualiteit-forum wordt natuurlijk alleen maar onzin gepost, en de moderators doen er natuurlijk ook al helemaal niks aan.....
Op vrijdag 28 februari 2003 11:48 schreef Absinthe het volgende:
De dames hebben trouwens vaginale samentrekkingen in de slaap, ook worden ze soms vochtiger.
quote:sinds het in dit forum staat zijn er meer onzinnige reacties geplaatst dan voorheen.
Op vrijdag 28 februari 2003 12:11 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:[..]
Nee, klopt, op het seksualiteit-forum wordt natuurlijk alleen maar onzin gepost, en de moderators doen er natuurlijk ook al helemaal niks aan.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |