abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_13260099
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:25 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Bron?
Lijkt me wel intressant om te weten hoe het recruteren van de Fransen en Britten plaatsvond.
De Moslims van Indonesie werkte bv vaak samen met de Jappen, die vriendjes van Hitler

Dan vraag ik mij af, wat heeft dit ermee te maken? Stemmingmakerij? Immers het zegt niets over de Indonesiers van nu. Ik wees alleen op het feit dat er dus ook moslims voor jou vrijheid hebben gevochten, of je dat nu wil of niet.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 18 september 2003 @ 12:30:21 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13260108
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:27 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gedetacheerd, ze werden ergens anders geplaatst ja. Maar aangezien er bijna niets bekend is over de onbekende helden, kun je niet zeggen of het verplicht was of niet.

let vooral op het laatste lettergreep in 'dienstplicht'

bovendien is dat wel een heel erg simpel argument zo ken ik er ook nog wel een paar ... er is bijna niets bekend over moslimeenheden die heldendaden hebben verricht tegen de Duitsers (behalve dat ze het op 13 mei halverwege de moerdijkbruggen op een lopen hebben gezet en niet meer zijn opgehouden tot ze ver in België waren) dus kun je niet zeggen of ze hard tegen de Duitsers hebben gevochten of niet.

onzin natuurlijk

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 18 september 2003 @ 12:31:11 #203
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13260127
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan vraag ik mij af, wat heeft dit ermee te maken? Stemmingmakerij? Immers het zegt niets over de Indonesiers van nu. Ik wees alleen op het feit dat er dus ook moslims voor jou vrijheid hebben gevochten, of je dat nu wil of niet.

nee jij vroeg je af waarom ze dat gedaan hebben.

reden is inmiddels (door mij ) gegeven

pi_13260252
Bron? Of ze nu hard gevochten hebben of niet, er zijn er wel zon 85.000 gestorven, ondankbaar ventje. Dan heb ik het alleen over de Marokkanse moslims.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 18 september 2003 @ 12:36:49 #205
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13260277
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:35 schreef Mutant01 het volgende:
Bron? Of ze nu hard gevochten hebben of niet, er zijn er wel zon 85.000 gestorven, ondankbaar ventje. Dan heb ik het alleen over de Marokkanse moslims.
allemaal in Europa?
  donderdag 18 september 2003 @ 12:37:56 #206
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13260300
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:30 schreef Mutant01 het volgende:

Er hebben ook moslims gevochten om mijn vrijheid af te nemen, vrijwillig.
Dat er moslims mogelijk gedwongen tegen hun gevochten hebben tja dat zegt wel wat over moslims
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13260384
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:37 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Dat er moslims mogelijk gedwongen tegen hun gevochten hebben tja dat zegt wel wat over moslims

Vrijwillig, net als de Japanners, de Russen etc, zegt dat ook wat over hen? Komop zeg, zulke kortzichtige reacties.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 18 september 2003 @ 12:43:44 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13260422
hoeveel van die 85.000 moslims van je vochten er eigenlijk voor Vichy tegen Engeland (en dus tegen ons)?
pi_13260511
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:36 schreef sp3c het volgende:

[..]

allemaal in Europa?

70.000 in Europa ja.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 18 september 2003 @ 12:50:21 #210
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13260540
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:48 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

70.000 in Europa ja.

kijk dan wordt het al een stuk minder

en hoeveel in Frankrijk?

pi_13260604
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

kijk dan wordt het al een stuk minder

en hoeveel in Frankrijk?

Genoeg, ik zie niet in wat het hiermee te maken heeft?
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2003 @ 12:53:41 #212
67733 Kanzaki
Allemaal als nOOb begonnen
pi_13260609
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:37 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Het is toch diep treurig dat een hele generatie jongeren opgroeit met niets anders dan oorlog. Hoop dat Arrafat en Sharon zo spoedig mogelijk van het toneel verdwijnen. En dat mensen die echt een wil tot vreden hebben aan de macht komen. Er zijn moslims die voor en tegen de nazi's hebben gevochten. Maar dat geld ook voor de Nederlanders. Gezien de historie van de vorige eeuw hebben de joden zeker recht op een eigen staat. Die met hand en tand verdedigd moet worden. Maar ook de palasteinen hebben een vergelijkbaar recht. Hadden de Engelsen maar het mandaat van de VN maar correct uitgevoerd.
Very funny, Scotty. Now beam down my clothes.
  donderdag 18 september 2003 @ 12:54:05 #213
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_13260617
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:42 schreef Mutant01 het volgende:

Vrijwillig, net als de Japanners, de Russen etc, zegt dat ook wat over hen? Komop zeg, zulke kortzichtige reacties.

Dat zei je al, ik vroeg om een bron want kan er zelf niks over vinden.
De Jappen waren fout en de Russen verdedigden hun eigen grondgebied.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_13260680
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:54 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Dat zei je al, ik vroeg om een bron want kan er zelf niks over vinden.
De Jappen waren fout en de Russen verdedigden hun eigen grondgebied.

Ik weet alleen dat ze gedetacheerd werden. Maar dan vraag ik me af hoe mensen aan "dwingen" komen. Niet dat het veel uit maakt. Immers ze hebben gevochten voor je, en ze zijn gestorven voor je.

Maar we dwalen af: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst, toch Bazza?

Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 18 september 2003 @ 13:02:12 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13260768
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Genoeg, ik zie niet in wat het hiermee te maken heeft?

jij noemt mij ondankbaar

jij vraagt je af waarom die moslims hebben gevochten voor het christelijke westen die zich later toch wel tegen de moslims zou keren.

als het grootste gedeelte van de gesneuvelde moslims in Frankrijk zijn omgekomen dan zijn allebei die opmerkingen totale bullshit.
Ik ben niet Frans, en de Fransen hebben zich (nog) niet tegen de moslims gekeerd voor zover ik weet.

beetje jammer dat ik alles voor moet kauwen

pi_13261029
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

jij noemt mij ondankbaar

jij vraagt je af waarom die moslims hebben gevochten voor het christelijke westen die zich later toch wel tegen de moslims zou keren.

als het grootste gedeelte van de gesneuvelde moslims in Frankrijk zijn omgekomen dan zijn allebei die opmerkingen totale bullshit.
Ik ben niet Frans, en de Fransen hebben zich (nog) niet tegen de moslims gekeerd voor zover ik weet.

beetje jammer dat ik alles voor moet kauwen

Ik had het over het Westen als geheel, ironisch normaal spreken jullie wel altijd over de moslims, of de arabieren. Maar als ik in dit geval over HET westen spreek, dan mag dat niet. Daarnaast zijn er ook een aantal in Nederland gestorven, nou blij?
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 18 september 2003 @ 13:24:38 #217
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13261202
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik had het over het Westen als geheel, ironisch normaal spreken jullie wel altijd over de moslims, of de arabieren. Maar als ik in dit geval over HET westen spreek, dan mag dat niet.

quote me maar dan

jij vraagt je af waarom die moslims hebben gevochten voor 'het westen' ik geef daar antwoord op ... als je daar niet tegen kunt moet je geen vragen stellen.

Landen als Marokko en Tunesië en Algiers (geloof ik) waren Franse koloniën. Die troepen zijn dus niet uit eigen wil, idealisme of uit piëteit met de onderdrukte westerlingen hier naar toe gekomen om te vechten maar ze zijn hier naartoe gestuurt om het moederland te beschermen.

Nederland had niet zo'n beleid, daarom zijn er ook nooit bv mollukkers of ambonezen op grote schaal ingezet in Europa

quote:
Daarnaast zijn er ook een aantal in Nederland gestorven, nou blij?
wtf is er mis met jouw?

hoe kun je nu blij zijn met het sneuvelen van mensen in oorlogssituatie's

ik zou jezelf is na laten kijken door een psychiater

pi_13261304
Alsof de soldaten niet konden weigeren, d'oh. Daarnaast gaat het niet om het feit of ze wel wilden of niet, het gaat om het feit dat ze GEVOCHTEN hebben, en dat ze moslim waren. Waardeer jij dat of niet? Of zeg je oh, ze werden gedwongen dus het waren geen echte helden.

Maar zoals ik al zei, dat is achter ons. We moeten eerder naar het heden kijken. Moslimhaat komt onder andere door 11/9, Amerikaans Propaganda die hier nog wel eens naar binnenschiet, Tape's van Bin Laden en negatieve nieuws rondom Israel-Palestina.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutant01 op 18-09-2003 13:35]

Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 18 september 2003 @ 13:33:31 #219
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13261433
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
Alsof de soldaten niet konden weigeren, d'oh. Daarnaast gaat het niet om het feit of ze wel wilden of niet, het gaat om het feit dat ze GEVOCHTEN hebben, en dat ze moslim waren. Waardeer jij dat of niet? Of zeg je oh, ze werden gedwongen dus het waren geen echte helden.
dat was de vraag niet

jij vroeg je af waarom ze hebben gevochten ... ze hebben gevochten omdat Frankrijk zei dat ze moesten vechten.

En nee ik waardeer de Franse actie's tijdens WO2 in zijn geheel niet

pi_13261522
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:33 schreef sp3c het volgende:

[..]

dat was de vraag niet

jij vroeg je af waarom ze hebben gevochten ... ze hebben gevochten omdat Frankrijk zei dat ze moesten vechten.

En nee ik waardeer de Franse actie's tijdens WO2 in zijn geheel niet

Toen vroeg ik om een bron, die heb ik nooit gekregen.

En wat versta je onder Franse actie's? Welke bedoel je? Ik neem aan dat je toch nog enig respect heb voor degene die hier zijn gestorven?

Allah Al Watan Al Malik
pi_13261606
Op http://www.joods.nl:9673/rubrieken/artikel?nr=2807 staat het volgende over de rol van de Marokkanen in de WOII:
quote:
Marokko was in die tijd nog een protectoraat van Frankrijk, maar het land heeft zich vanaf het begin gedistantieerd van het Duits-vriendelijke bewind onder de Fransman Pétain in Vichy.De Marokkaanse sultan Mohammed V verklaarde meteen toen Duitsland Frankrijk aanviel, in september 1939, dat zijn land met de Fransen tegen de Duitsers zou vechten. En dat gebeurde ook. Meer dan 30.000 Marokkanen, verdeeld over tien regimenten, vochten in die begindagen van de oorlog al in Noord-Frankrijk tegen Hitlers troepen. Bij Sedan, waar de Duitse tanks de Maas overstaken en de Fransen de genadeklap toebrachten, is nog de militaire erebegraafplaats van de Spahis, de Marokkaanse cavalerie van het Franse leger die er zijn laatste strijd streed in mei 1940. Ze hielden het Duitse Panzerkorps een dag lang tegen bij La Horgne, en daarbij liet de helft van de Spahis het leven. De Fransen beschouwen het tot op de dag van vandaag als een van de meest heroïsche gevechten uit de Tweede Wereldoorlog.
Europese Joden vluchtten ook naar Marokko om zo vervolging te voorkomen en kregen daar dus bescherming:
quote:
Joden
Toen Frankrijk in juni 1940 capituleerde, bleef Sultan Mohammed V weigeren de Duitse bevelen uit te voeren die voorschreven hoe hij diende om te gaan met de joden. Hij weigerde ze uit te leveren en Marokko werd een veilige vluchtplaats voor joden uit Europa.
Staat ook op die link hierboven.
  Moderator donderdag 18 september 2003 @ 13:43:46 #222
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13261706
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Toen vroeg ik om een bron, die heb ik nooit gekregen.

een bron van wat?
quote:
En wat versta je onder Franse actie's? Welke bedoel je? Ik neem aan dat je toch nog enig respect heb voor degene die hier zijn gestorven?
ik heb respect voor de gesneuvelden in het algemeen niet apart voor moslims, Fransen of zelfs Nederlanders ... ook voor de Duitse slachtoffers heb ik een zekere mate van respect

De Franse verdediging was gebaseerd op het feit dat Nederland en België niet aangevallen zouden worden (neutrale lage landen) ze hadden zich ingericht rond de maginotlinie.

toen de aanval op 10 mei op Nederland en België toch begon en Frankrijk in de zij aangevallen dreigde te worden hebben ze koloniale (expendable) troepen zonder duidelijke orders deze kant uit gestuurt.
Die troepen hebben een aantal dagen rondjes achter hun eigen staarten aangelopen en hebben toen opdracht gekregen zich naar eigen inzicht terug te trekken.

zijn vrijwel allemaal in Duitse handen gevallen, de Fransen hebben toen de schuld van hun smalende Nederlaag op Nederland en België afgeschoven en dit hebben ze de hele oorlog volgehouden (zie ook de weigering om de vesting Holland voor de hongerwinter te bevrijden).

en dan heb ik het nog geeneens over het Vichy verraders regime dat zijn supporters vooral uit noord afrika vandaan haalde

pi_13261809
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

een bron van wat?
[..]

en dan heb ik het nog geeneens over het Vichy verraders regime dat zijn supporters vooral uit noord afrika vandaan haalde

Een bron die jou bewering ondersteunde. Dat de Marokkaanse soldaten moesten vechten.

Daarnaast is je laatste zin in strijd met dit :

quote:
Marokko was in die tijd nog een protectoraat van Frankrijk, maar het land heeft zich vanaf het begin gedistantieerd van het Duits-vriendelijke bewind onder de Fransman Pétain in Vichy.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2003 @ 13:50:52 #224
3542 Gia
User under construction
pi_13261885
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:28 schreef Mutant01 het volgende:
Maar zoals ik al zei, dat is achter ons. We moeten eerder naar het heden kijken. Moslimhaat komt onder andere door 11/9, Amerikaans Propaganda die hier nog wel eens naar binnenschiet, Tape's van Bin Laden en negatieve nieuws rondom Israel-Palestina.
En door jongeren die in treinen onschuldige reizigers lastig vallen, op het strand een strandtenthouder met de dood bedreigen, een politie-agent met een mes willen steken en meisjes verkrachten en aanranden in zwembaden, die dan vervolgens gesloten worden.
pi_13261950
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:50 schreef Gia het volgende:

[..]

En door jongeren die in treinen onschuldige reizigers lastig vallen, op het strand een strandtenthouder met de dood bedreigen, een politie-agent met een mes willen steken en meisjes verkrachten en aanranden in zwembaden, die dan vervolgens gesloten worden.

Dan hebben we het over Marokkanen-haat Gia. Of moet je daar een iq van boven de 60 hebben om het verschil te kunnen zien.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator donderdag 18 september 2003 @ 13:55:53 #226
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13262002
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Een bron die jou bewering ondersteunde. Dat de Marokkaanse soldaten moesten vechten.

daar zijn het dienstplichtigen voor ... de Franse troepen moesten ook vechten net als de KNIL troepen in Nederlands Indië
quote:
Daarnaast is je laatste zin in strijd met dit :
[..]
want?

ik heb het over Noord Afrika ... niet over Marokko

pi_13262078
Net als ik volgens jou het Westen liever niet als geheel mag zien, zie ik liever dat jij dat ook niet doet bij Noord-Afrika.

De soldaten waren dienstplichtig, maar het waren Marokkanen en ze vochten dus niet in dienst van Frankrijk omdat het van de Fransen moest.

Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2003 @ 13:59:50 #228
3542 Gia
User under construction
pi_13262091
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan hebben we het over Marokkanen-haat Gia. Of moet je daar een iq van boven de 60 hebben om het verschil te kunnen zien.

Dat kan wel zo zijn. Maar veel mensen maken daar allang geen verschil meer tussen. Misschien niet goed, maar het werkt ook de Moslim-haat in de hand en dat wil ik daarmee zeggen.

Verder doen Marokkanen dit schijnbaar, omdat ze er door hun geloof, Islam, van overtuigd zijn, dat meisjes die luchtig gekleed zijn, toch maar hoeren zijn, die je rustig mag verkrachten.

Moderator donderdag 18 september 2003 @ 14:01:33 #229
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13262143
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
Net als ik volgens jou het Westen liever niet als geheel mag zien, zie ik liever dat jij dat ook niet doet bij Noord-Afrika.
van mij mag jij het Westen best als geheel zien hoor.

maar noem mij niet ondankbaar omdat er in Frankrijk een aantal marokkanen zijn omgekomen.
Ik noem niet alle Noord Afrikanen of alle moslims Nazi's omdat Vichy er een aantal had ingepalmd.

quote:
De soldaten waren dienstplichtig, maar het waren Marokkanen en ze vochten dus niet in dienst van Frankrijk omdat het van de Fransen moest.
nee ze vochten in het westen omdat dat van Frankrijk moest
pi_13262172
quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

omdat ze door de Fransen werden gedwongen?

quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee dat werden ze niet.

quote:
Op donderdag 18 september 2003 12:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

grootste gedeelte van de moslims die in het Europese theater hebben gevochten waren Franse koloniale troepen uit Noord Afrika ... dienstplichtigen.

wel dus

Begrijp je nu waar ik op doel? Ze werden dus niet door de fransen gedwongen, wat jij wel beweerde.
Allah Al Watan Al Malik
pi_13262204
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:01 schreef sp3c het volgende:

nee ze vochten in het westen omdat dat van Frankrijk moest

Mag ik daar een bron van? De site die Schatje aanhaalde had het anders niet over dwang.
Allah Al Watan Al Malik
pi_13262250
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat kan wel zo zijn. Maar veel mensen maken daar allang geen verschil meer tussen. Misschien niet goed, maar het werkt ook de Moslim-haat in de hand en dat wil ik daarmee zeggen.

Verder doen Marokkanen dit schijnbaar, omdat ze er door hun geloof, Islam, van overtuigd zijn, dat meisjes die luchtig gekleed zijn, toch maar hoeren zijn, die je rustig mag verkrachten.

Toch wel bijzonder hoe jij de link legt tussen puberaal gedrag van kleine jongetjes en het geloof.

Dus die priesters in Amerika zijn er schijnbaar overtuigd, dat pedofilie gepast is, door hun geloof het Christendom.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutant01 op 18-09-2003 14:20]

Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2003 @ 14:09:13 #233
3542 Gia
User under construction
pi_13262289
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Toch wel bijzonder hoe jij de link legt tussen puberaal gedraag van kleine jongetjes en het geloof.

Dus die priesters in Amerika zijn er schijnbaar overtuigd, dat pedofilie gepast is, door hun geloof het Christendom.

Nee, hoe kom je daar nou bij? Dat hebben die priesters ook nooit gezegd!

Die moslim-jongeren die te bloot geklede meisjes aanranden, zeggen wel dat volgens hun geloof dat maar hoeren zijn. Regelmatig zelfs dat dat gezegd wordt.

Moderator donderdag 18 september 2003 @ 14:10:35 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13262314
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mag ik daar een bron van? De site die Schatje aanhaalde had het anders niet over dwang.

ik zal is zoeken

de site die schatje aanhaalde heeft het trouwens ook niet over een vrijwillige inzet in het westen dus wat dat betreft doet het niet al te veel terzake

pi_13262436
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:09 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, hoe kom je daar nou bij? Dat hebben die priesters ook nooit gezegd!

Die moslim-jongeren die te bloot geklede meisjes aanranden, zeggen wel dat volgens hun geloof dat maar hoeren zijn. Regelmatig zelfs dat dat gezegd wordt.

Anders hoor ik er weinig van. Van het aanranden wel, maar het gaat dan niet specifiek om moslimjongeren, maar om bepaalde probleemjongeren. Maar dat moslimjongeren zeggen dat het hoeren zijn, dat heb ik niet eerder gehoord. Dan lopen er in Marokko veel hoeren rond.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2003 @ 14:18:57 #236
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_13262514
quote:
Op donderdag 18 september 2003 13:59 schreef Gia het volgende:

[..]

Zouden we de schuld dan niet bij de olie-domme mensen moeten neerleggen die niet eens een verschil kunnen maken tussen religie en afkomst ???
quote:
Verder doen Christenen dit schijnbaar, omdat ze door hun geloof, het Christendom, ervan overtuigd zijn, dat jonge kinderen, die bijles volgen, toch maar weerloos zijn, die je gerust mag verkrachten (tijdens de doop of de communie).

Zie je nu wat een onzin jij hebt getiept ?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 18 september 2003 @ 14:20:14 #237
3542 Gia
User under construction
pi_13262537
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:15 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Anders hoor ik er weinig van. Van het aanranden wel, maar het gaat dan niet specifiek om moslimjongeren, maar om bepaalde probleemjongeren. Maar dat moslimjongeren zeggen dat het hoeren zijn, dat heb ik niet eerder gehoord. Dan lopen er in Marokko veel hoeren rond.

Zelfs een keer op televisie. Na een groepsverkrachting in een trein. De jochies beriepen zich op hun geloof. Want volgens hun geloof was dat meisje te bloot gekleed en dus een hoer. En daar mocht je mee doen wat je wilde.

Maar ik ben blij dat je het met me eens bent, dat te schaars geklede meisjes niet als hoer getypeerd dienen te worden.

donderdag 18 september 2003 @ 14:22:55 #238
3542 Gia
User under construction
pi_13262625
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:18 schreef BansheeBoy het volgende:

Verder doen Christenen dit schijnbaar, omdat ze door hun geloof, het Christendom, ervan overtuigd zijn, dat jonge kinderen, die bijles volgen, toch maar weerloos zijn, die je gerust mag verkrachten (tijdens de doop of de communie).

Nee, die Marokkanen beroepen zich op hun geloof, in het openbaar, om de verkrachtingen goed te praten.

Die priesters beroepen zich niet op hun geloof.

Er staat ook nergens in de bijbel dat jonge kinderen, die weerloos zijn, verkracht mogen worden.

Terwijl in de Koran wel voorschriften staan over hoe vrouwen zich dienen te kleden en dat het anders hoeren zijn.

donderdag 18 september 2003 @ 14:23:15 #239
13462 BansheeBoy
pi_13262633
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Zelfs een keer op televisie. Na een groepsverkrachting in een trein. De jochies beriepen zich op hun geloof. Want volgens hun geloof was dat meisje te bloot gekleed en dus een hoer. En daar mocht je mee doen wat je wilde.

Domme jongens, geen dom geloof. Net als de hitsige priesters en bischoppen, zij beroepen zich ook op hun geloof onder het mom van het celibatairschap. Zijn domme mensen dus...

quote:
Maar ik ben blij dat je het met me eens bent, dat te schaars geklede meisjes niet als hoer getypeerd dienen te worden.
Dat is logisch, maar toch vraag je je af waarom deze meisjes dat doen. Daar mag de schuld ook wel eens een keer bij worden neergelegd...

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_13262672
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:20 schreef Gia het volgende:

[..]

Jammer dat ik dat niet gezien heb, maar ik neem aan dat mensen die rationeel na kunnen denken zien dat het gewoon rebels gedrag is en niets met het geloof te maken heeft.

De WASPS beroepen zich ook op hun geloof, het christendom. Daar spreek ik het christendom ook niet op aan, het zijn kleine groepjes die geilen op aandacht.

Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2003 @ 14:25:10 #241
13462 BansheeBoy
pi_13262700
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:22 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, die Marokkanen beroepen zich op hun geloof, in het openbaar, om de verkrachtingen goed te praten.

Bewijs ?
quote:
Die priesters beroepen zich niet op hun geloof.
Het zijn priesters ! Natuurlijk beroepen zij zich op hun geloof, als zij het niet doen, wie dan wel ?

En het Eufraïmgenootschap, is toch echt een Christelijk sekte, die plegen massaal kamikaze en verkondigen het einde der tijden al 2 jaar

quote:
Er staat ook nergens in de bijbel dat jonge kinderen, die weerloos zijn, verkracht mogen worden.
Noch in de koran !
quote:
Terwijl in de Koran wel voorschriften staan over hoe vrouwen zich dienen te kleden en dat het anders hoeren zijn.
Aub bewijsvoering UIT DE KORAN van dat laatste (dikgedrukte)

[Dit bericht is gewijzigd door BansheeBoy op 18-09-2003 14:26]

pi_13262719
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:22 schreef Gia het volgende:
Kleding, je bedoelt voorschriften over hoofddoek enzo. Wat niet verplicht is, maar dat weet je natuurlijk wel. En dat het anders hoeren zijn? Ik hou niet van verzinsels Gia.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2003 @ 14:28:26 #243
3542 Gia
User under construction
pi_13262807
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kleding, je bedoelt voorschriften over hoofddoek enzo. Wat niet verplicht is, maar dat weet je natuurlijk wel. En dat het anders hoeren zijn? Ik hou niet van verzinsels Gia.

Ik heb het niet over de hoofddoek, en ah, hij is dus niet verplicht? Nu ineens weer niet?

Ik heb het over dat de kleding tot de handen en tot de enkels moet reiken.

Een vrouw die in een korte broek en t-shirtje rondloopt is volgens de Koran onbetamelijk gekleed.

Ik ga nu eerst boodschappen doen, daarna ga ik wel zoeken waar ik dat gelezen heb.

donderdag 18 september 2003 @ 14:28:36 #244
13462 BansheeBoy
pi_13262814
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik ken GIA niet anders dan op deze manier. GIA zuigt alles gewoon uit de duim, niks bewijs, niks argumenten, allemaal loze kreten en onderbuikgevoelens. Veel van deze teksten beschouw ik dus enkel en alleen als een soort van laxeermiddel !

pi_13262869
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik heb het over dat de kleding tot de handen en tot de enkels moet reiken.

Een vrouw die in een korte broek en t-shirtje rondloopt is volgens de Koran onbetamelijk gekleed.

Tijdens het bidden wel. Maar de hoofddoek is zeker niet verplicht, dat je dat nog niet wist? Mag je bij het Christendom tijdens de mis ook een bikini dragen dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutant01 op 18-09-2003 14:32]

Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2003 @ 14:30:55 #246
3542 Gia
User under construction
pi_13262882
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:23 schreef BansheeBoy het volgende:

Dat is logisch, maar toch vraag je je af waarom deze meisjes dat doen. Daar mag de schuld ook wel eens een keer bij worden neergelegd...

Omdat het warm is! Omdat ze bruin willen worden!
  donderdag 18 september 2003 @ 14:32:36 #247
3542 Gia
User under construction
pi_13262929
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tijdens het bidden wel. Maar de hoofddoek is zeker niet verplicht, dat je dat nog niet wist?

Maar dan is er toch ook geen enkel bezwaar om hem in de klas af te zetten, als de regels van de school hoofddeksels verbieden?!

Of op een werkplek. Als daar een hoofddoek ongewenst is!

donderdag 18 september 2003 @ 14:33:47 #248
13462 BansheeBoy
pi_13262963
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Je was boodschappen doen zei je ! (of was dat weer een leugen ?)

Moderator donderdag 18 september 2003 @ 14:34:51 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_13263001
quote:

[..]

Tijdens het bidden wel. Maar de hoofddoek is zeker niet verplicht, dat je dat nog niet wist? Mag je bij het Christendom tijdens de mis ook een bikini dragen dan?

volgens mij zou je daar in principe best in bikini kunnen verschijnen
  donderdag 18 september 2003 @ 14:34:57 #250
13462 BansheeBoy
pi_13263011
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja hoor, geloof je het zelf ???

Zelfs als het sneeuwt/hagelt/alzheimer/regent zie je sommige meiden in zeer strakke en schaarse kleding rondhuppelen...

donderdag 18 september 2003 @ 14:35:21 #251
3542 Gia
User under construction
pi_13263021
quote:

[..]

Nee, maar gerust een t-shirt. Niks mis mee.

Katholieke vrouwen droegen vroeger ook een hoofddoek tijdens het bidden.
Het gaat mij erom dat moslima's claimen dat ze de hoofddoek altijd op moeten houden, buiten de deur, vanwege hun geloof. En dat ze in hun geloof belemmerd worden als ze worden gedwongen de hoofddoek, bijvoorbeeld op school, af te zetten.

Dat is dus onzin, blijkbaar.

pi_13263026
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar dan is er toch ook geen enkel bezwaar om hem in de klas af te zetten, als de regels van de school hoofddeksels verbieden?!

Of op een werkplek. Als daar een hoofddoek ongewenst is!

Nee klopt, maar er zijn mensen die zich lekkerder in hun vel voelen met een hoofddoekje. Net als Tatjana zich lekker voelt om haar haar te blonderen, of Tim zich lekker voelt bij een penis enlargement.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2003 @ 14:35:31 #253
13462 BansheeBoy
pi_13263027
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

volgens mij zou je daar in principe best in bikini kunnen verschijnen

Waarom gebeurt het dan niet ???

pi_13263052
Laat deel 2 maar zitten.
pi_13263082
quote:
Op donderdag 18 september 2003 14:35 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, maar gerust een t-shirt. Niks mis mee.

Katholieke vrouwen droegen vroeger ook een hoofddoek tijdens het bidden.
Het gaat mij erom dat moslima's claimen dat ze de hoofddoek altijd op moeten houden, buiten de deur, vanwege hun geloof. En dat ze in hun geloof belemmerd worden als ze worden gedwongen de hoofddoek, bijvoorbeeld op school, af te zetten.

Dat is dus onzin, blijkbaar.

Ja. Dat is onzin, maar de een is nu eenmaal orthodoxer dan de ander, dus er zal vast wel een moslima rondlopen die het niet met mij eens is. Maar de Koran verplicht het dragen van een hoofddoekje zeker niet, het raad het wel aan.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 18 september 2003 @ 14:37:20 #256
3542 Gia
User under construction
pi_13263090
Zo, zo goed als vol. Nu ga ik echt boodschappen doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')