Nou, dan moeten het wel rechtse jongeren zijn zoals torentje zegtquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 14:34 schreef Regilio_ het volgende:
https://www.nieuwsblad.be(...)dhuis/162835087.html
Filip Dewinter aangevallen, zie beelden via link.
Daar gaan bepaalde wijken en buurten in West-Europa inderdaad steeds meer op lijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 14:47 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je dit ziet lijkt het wel Lagos, Nigeria.
Diversiteit en inclusiviteit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is toch de gemene deler bij al deze rellen. Ik kom er maar niet uit. Iemand?
Dit dus - hoe lang gaat dit nog geaccepteerd worden?? Dit volk hoort hier niet!quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 15:12 schreef Tengano het volgende:
Hoe lang nog voordat we in gaan grijpen.
Op deze manier duurt het niet lang meer voordat we door dat volk zelf Europa uitgezet worden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 15:18 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit dus - hoe lang gaat dit nog geaccepteerd worden?? Dit volk hoort hier niet!
Daar waren ze 930 jaar geleden ook al achter.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 15:18 schreef matspontius het volgende:
Dit dus - hoe lang gaat dit nog geaccepteerd worden?? Dit volk hoort hier niet!
Zodra je zelf wat doet, is de politie heel snel.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 15:12 schreef Tengano het volgende:
Hoe lang nog voordat we in gaan grijpen.
Maar dit is helemaal geen diversiteit. Waar zijn de blanken dan? Of heeft de NOS er toevallig al 1 gevonden?quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 14:58 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Diversiteit en inclusiviteit.
Onze kracht.
Misschien hebben ze in België ook dezelfde onderwijsproblematiekquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 16:05 schreef Qarrad het volgende:
Misschien heb ik het over het hoofd gezien bij het lezen in dit topic, maar ik zie geen reden voor deze protesten. Is het dan überhaupt een protest?
Ik wist niet dat die quote echt van hem was.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:26 schreef Nicksanders het volgende:
Tja.
Deze clown zegt veel onzin maar hier heeft clown trump wel gelijk in.
[ afbeelding ]
Dat proberen ze ons nu wel wijs te maken ja.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 16:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hebben ze in België ook dezelfde onderwijsproblematiek
Lekker rellen, lekker plunderen is voor eencelligen reden genoeg.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 16:05 schreef Qarrad het volgende:
Misschien heb ik het over het hoofd gezien bij het lezen in dit topic, maar ik zie geen reden voor deze protesten. Is het dan überhaupt een protest?
quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 16:05 schreef Qarrad het volgende:
Ongetwijfeld hebben deze jongeren zich aangesloten omdat ze begaan zijn met de staatsbegroting, natuurlijk.quote:De onrust valt samen met een protestdag in de Belgische hoofdstad. Daar organiseren vakbonden protesten tegen bezuinigingsplannen van de regering. Volgens Belga mengen de in het zwart geklede jongeren zich ook onder de vakbondsbetogers.
Ik gok dat ze allemaal bang zijn voor de camera.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Wat is toch de gemene deler bij al deze rellen. Ik kom er maar niet uit. Iemand?
De relschoppers zijn uiteraard zelf racistisch anders zag je wel wat meer Louis, Olivier, Gabrielle en Gisèle tussen de raddraaiers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 16:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dat proberen ze ons nu wel wijs te maken ja.
Dat er ook gewoon ordinair tuig tussen zit dat geniet van rellen om het rellen is natuurlijk RASISTIES.
nee want dat is wat staken zo'n beetje inhoud toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 16:43 schreef Hyaenidae het volgende:
Moeten die niet naar school/werk op vrijdag ofzo?
Ze gooien wel de hele tijd traangas.quote:
Hier roepen ze gewoon ‘pang pang’.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 16:49 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze gooien wel de hele tijd traangas.
Heeft de Nederlandse politie dat überhaupt in het arsenaal? Kan me niet herinneren ze dat recent te hebben zien gebruiken.
Op het malieveld wel, elders niet.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 16:49 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze gooien wel de hele tijd traangas.
Heeft de Nederlandse politie dat überhaupt in het arsenaal? Kan me niet herinneren ze dat recent te hebben zien gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |