Je moet eens een keer niet zo overdrijven.quote:
Die user reageert altijd zo over the top.quote:
Dat gebeurt ergens ver weg in Polen en het is bijzonder/opmerkelijk genoeg voor een Nederlands nieuwsmedium om er een vrij uitgebreid stuk over te schrijven. "Het nieuwe normaal" is dan geen overdrijving maar eerder het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 22:24 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die user reageert altijd zo over the top.
Iemand steekt ergens een rotje af en dan zegt hij "HET HELE LAND GAAT NAAR DE KLOTE!!!!!"
Precies dus ik kan TS zijn opmerking totaal niet plaatsen.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 06:54 schreef Filosoofert het volgende:
In Polen gebeuren dit soort dingen nauwelijks
In Nederland ook niet.1-op-1 steekpartijen als gevolg van uit de hand gelopen ruzies helaas wel. Maar massale steekpartijen enigszins vergelijkbaar met de Amerikaanse schoolshootings komen in NL ook niet echt voor.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 06:54 schreef Filosoofert het volgende:
In Polen gebeuren dit soort dingen nauwelijks
Maar ik lees net dat dit het nieuwe normaal is. Hoe zit dan dan? Verwarrend hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:17 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In Nederland ook niet.1-op-1 steekpartijen als gevolg van uit de hand gelopen ruzies helaas wel. Maar massale steekpartijen enigszins vergelijkbaar met de Amerikaanse schoolshootings komen in NL ook niet echt voor.
Joh .... zo verwarrend. Doe die oogkleppen eens af en zie wat er in Europa gebeurt.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:31 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Maar ik lees net dat dit het nieuwe normaal is. Hoe zit dan dan? Verwarrend hoor.
Wat wordt hier dan precies door mij goedgepraat?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:44 schreef matspontius het volgende:
[..]
Joh .... zo verwarrend. Doe die oogkleppen eens af en zie wat er in Europa gebeurt.
De verzameling goedpraters is hier bijeen. Geeft niet - kom maar op![]()
Word eens concreet. Wat gebeurt er in Europa? En wat wordt er hier eigenlijk goedgepraat?quote:Op donderdag 8 oktober 2026 09:44 schreef matspontius het volgende:
[..]
Joh .... zo verwarrend. Doe die oogkleppen eens af en zie wat er in Europa gebeurt.
De verzameling goedpraters is hier bijeen. Geeft niet - kom maar op![]()
Waarom help je je eigen topic om zeep?quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 14:31 schreef matspontius het volgende:
Onder het motto dom, dommer, domst en het kan altijd nog dommer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |