Klopt, ik ben eigenlijk ook wel een beetje teleurgesteld in wat blanke europeanen er van hebben weten te maken zonder dat monarchieën en de katholieke kerk ze onderdrukten. Misschien verdienen we gewoon niet beter. Dat hele VS is één grote mislukking.quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 20:24 schreef Hetekip het volgende:
Dit is waarom het westen in verval leeft. China gaat een nieuwe wereldmacht worden, omdat dat land goeie deugden, normen en waarden cultiveert.
De westerse wereld heeft zichzelf kapot gemaakt met kapitalistische hebzucht en een neo-liberaal wereldbeeld dat slechte deugden, normen en waarden harder laat groeien dan mijn penis groeit van Lana Rhodes.
De paus moet weer machtig wordenquote:Op dinsdag 6 oktober 2026 22:09 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Klopt, ik ben eigenlijk ook wel een beetje teleurgesteld in wat blanke europeanen er van hebben weten te maken zonder dat monarchieën en de katholieke kerk ze onderdrukten. Misschien verdienen we gewoon niet beter. Dat hele VS is één grote mislukking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |