abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221937701
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ach dat was het allang hoor, zeker na de meerdere liquidatie pogingen op live tv van de beste President ooit.

Of de executie van Charlie Kirk die we allemaal zagen door een transformer fan.
Ja ook walgelijk, sowieso al die aanslagen op mensen waarvan je de mening niet deelt. Maar publieke executies? Waarom? De USA gaat onder Trump echt terug in de tijd man.. zonde. Die man stapelt incident op incident. Heeft zogenaamd ook 8 oorlogen beëindigd. Welke dan? :')
pi_221937719
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:48 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ja ook walgelijk, sowieso al die aanslagen op mensen waarvan je de mening niet deelt. Maar publieke executies? Waarom? De USA gaat onder Trump echt terug in de tijd man.. zonde. Die man stapelt incident op incident. Heeft zogenaamd ook 8 oorlogen beëindigd. Welke dan? :')
en ook dit jaar niet Nobelprijs voor de vrede. Wat kan Trump nog meer doen
pi_221937734
Jank-artikel op Nu.nl. Wat een land vol eitjes zijn we toch.
^ To je nesmysl ^
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 11:55:05 #79
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_221937738
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2026 07:44 schreef incel het volgende:

[..]
140.000 opties? Zo creatief ben ik niet. Wat heb je allemaal? Gaskamer? Injectie? Ophangen?
Mensen uit vliegtuigen gooien, mensen onthoofde, Vieren delen..

Ach zo kan ik nog wel even een half uur door gaan ...
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_221937739
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Executie is executie.
Ga geen doelpalen verzetten.

Bij een vuurpeloton weet je tenminste zeker dat diegene dood gaat. Zeker als je het laat uitvoeren door de militairen die deze dag aanwezig waren bij de terroristische aanslag.

Kijk maar naar Christa Pike, die had ook veel beter en headshot kunnen krijgen.
Ik noemde de VS een bananenrepubliek vanwege het vuurpeloton, het live op TV uitzenden is de kers op de taart. Dat heeft niets te maken met doelpalen verzetten, dan begreep je gewoon niet waar je op reageerde. Kan gebeuren.

Militairen bewust iemand die ongewapend is laten doden is volgens mij ook tegen de internationale afspraken die we als (beschaafde) landen met elkaar gemaakt hebben, maar het is ondertussen wel duidelijk dat de VS in rap tempo aan 't afglijden is.

Christa Pike is een goede ja. Incompetentie verdoezelen door dan maar een headshot te geven, want anders kunnen mensen zien dat je je zootje toch niet zo goed op orde hebt.
pi_221937740
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:48 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Tja als mensen nog niet doorhebben dat Trump zijn retoriek bait is dan hebben ze de afgelopen tien jaar onder een steen gelegen. Hij weet iedereen goed op te winden over dingen die totaal irrelevant zijn van wat zijn administratie op de achtergrond uitvoert.

Denk ook aan sommigen die nu al meer dan een jaar zich druk maken om de reflecting pool, elke dag is er weer een andere quote die uitvergroot wordt in de media. Je zal bijna denken dat Trump precies zo snugger is om de media bezig te houden met dingen die helemaal niets uitmaken.

Zoals deze executie, is totaal irrelevant of dit nu via prikje gaat, de stoel of vuurpeloton. Maar dit is allemaal afleiding, hij zet hiermee een statement uit.

Waar Obama destijds deze terroristische aanslag benoemde als een 'workspace incident' was dat natuurlijk niet zo. Dat is het welbekende wegkijken van de liberalen. Dit laat Trump nu letterlijk en figuurlijk backfiren.

Het volk kiest hier voor, maga is heel blij met deze keuze en dat kan ik prima begrijpen.

Je weet toch wel dat het hele livestreamen beetje bait is, ik verwacht eigenlijk niet dat je veel ziet. Maar wie weet, het houdt de gemoederen wel weer even bezig.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221937753
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:42 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je bent niet goed wijs hoor. Maar goed, gezien je avatar verwacht ik niet veel anders. Baudet zie ik ook onder het genot van een glas wijn 'genieten' van een executie. Enge mensen.
Ga wat fophef lopen maken over het live afknallen van een moslimterrorist die zoveel mogelijk Westerlingen wilde afmaken :')

Wat loopt hier toch een hoop ongelooflijk slap volk rond.
pi_221937763
Had die Palestijn maar geen 13 mensen moeten vermoorden :W
pi_221937772
Kan ik dit ook live kijken? Of is dit alleen voor Amerikanen?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221937792
Gewoon weer executies on tour organiseren op de kleine dorpspleinen in Nederland *O*

Goed voor de lokale middenstand en ondernemers en goed tegen voedselverspilling (rot fruit en rotte groentes kun je nu gooien *O* ).

Vierendelen moet weer leuk worden *O*

Sjon de Mol de televisierechten geven voor SBS6 😱
pi_221937795
Geen medelijden met deze man. Een vuurpeloton is helemaal prima, maar nationaal uitzenden? Dan verlaag je je tot een middeleeuwse cultuur/religie.
pi_221937800
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:00 schreef vosss het volgende:
Kan ik dit ook live kijken? Of is dit alleen voor Amerikanen?
VPN en dan opnemen _O_

En op repeat zetten onder het genot van een bakje nootjes :9~
pi_221937803
quote:
6s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
VPN en dan opnemen _O_

En op repeat zetten onder het genot van een bakje nootjes :9~
Dit klinkt als een goed plan.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:06:09 #89
323876 michaelmoore
begint U ook een voedselbos
pi_221937805
prima zulke schoften moet men heel langzaam afschieten , iedere dag een kogel in zijn buik
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221937852
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 09:34 schreef Momo het volgende:
Executies live op TV klinkt een beetje als iets wat ze in Iran zouden doen
Daar gaan ze niet eens zover, dit is meer die ISIS filmpjes op de gore sites. Laatste publieke executies komen uit de tijd van de laatste publieke lynchings en eigenlijk vervalt de USA gewoon in het barbaarse uit die tijd.

Zegt ook genoeg dat de landen waar ze zo'n afkeer van hebben precies de landen zijn waar publieke executies nog bestaan. De as van het kwaad kan zich beter bij elkaar aansluiten dan elkaar bevechten.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 12:26:21 #91
323876 michaelmoore
pi_221937931
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 12:15 schreef Ericr het volgende:

[..]
Daar gaan ze niet eens zover, dit is meer die ISIS filmpjes op de gore sites. Laatste publieke executies komen uit de tijd van de laatste publieke lynchings en eigenlijk vervalt de USA gewoon in het barbaarse uit die tijd.

Zegt ook genoeg dat de landen waar ze zo'n afkeer van hebben precies de landen zijn waar publieke executies nog bestaan. De as van het kwaad kan zich beter bij elkaar aansluiten dan elkaar bevechten.
de man is beter dood want in de cel heeft ie ook geen leven als je zoiets flikt

ik denk dat de man blij is
quote:
Hasan werd in 2013 schuldig bevonden aan de moord op dertien militairen op een legerbasis in de VS.
AI-overzicht Volgens onderzoeken behoren autonome, gezonde westerse ouderen met een goed pensioen tot meest tevreden mensen ter wereld. Deze combinatie van factoren zorgt voor een hoog welzijn.
pi_221938218
President Bush had het in 2002 over de "axis of evil".

In 2026 maakt de VS daar zelf deel van uit.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221938264
Dit maakt die man toch alleen maar meer een martelaar :?

Die man viel een legerbasis aan, ergens calculeer je dan wel in dat het je dood kan worden en vind je dat prima. Nu wordt hij alsnog gedood door de staat en kunnen miljoenen mensen dat zien. Een groter podium kan je hem niet geven.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_221938283
Die man zit inmiddels in een rolstoel, ook altijd lekker voor de beeldvorming om daar de mitrailleur op te zetten.
pi_221938417
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 13:15 schreef Dutch_view het volgende:
Die man zit inmiddels in een rolstoel, ook altijd lekker voor de beeldvorming om daar de mitrailleur op te zetten.
Ik kan me nog een blinde sjeik herinneren die ook in een rolstoel zat, en letterlijk _O_ een Hellfire raket op schoot kreeg.

Voor de zekerheid een wielklem aanbrengen.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 14:12:46 #96
323876 michaelmoore
pi_221938705
Ja een overwinning op een stilstaand persoon met een ketting om zijn enkel, dat lukt wel
pi_221939541

Fort Hood survivor will be at Nidal Hasan’s public execution to ‘look at him in his eyes’

Deze man wil de terrorist in de ogen kijken terwijl de terrorist voor het peloton staat. 7 kogels in zijn lichaam destijds maar nog levend. Geef hem eens ongelijk.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221939558
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 16:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]

Fort Hood survivor will be at Nidal Hasan’s public execution to ‘look at him in his eyes’

Deze man wil de terrorist in de ogen kijken terwijl de terrorist voor het peloton staat. 7 kogels in zijn lichaam destijds maar nog levend. Geef hem eens ongelijk.
Wat een onzin, log gewoon in op de livestream.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 9 oktober 2026 @ 16:19:59 #99
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_221939590
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 13:15 schreef Dutch_view het volgende:
Wel zonde van de rolstoel als die ook beschadigd raakt.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_221940012
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2026 11:04 schreef RotatoR het volgende:

[..]
En Sydney Sweeney die tijdens de halfway show het volkslied zingt.
In Blue Jeans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')