Ja ook walgelijk, sowieso al die aanslagen op mensen waarvan je de mening niet deelt. Maar publieke executies? Waarom? De USA gaat onder Trump echt terug in de tijd man.. zonde. Die man stapelt incident op incident. Heeft zogenaamd ook 8 oorlogen beëindigd. Welke dan?quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 11:45 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ach dat was het allang hoor, zeker na de meerdere liquidatie pogingen op live tv van de beste President ooit.
Of de executie van Charlie Kirk die we allemaal zagen door een transformer fan.
en ook dit jaar niet Nobelprijs voor de vrede. Wat kan Trump nog meer doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 11:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja ook walgelijk, sowieso al die aanslagen op mensen waarvan je de mening niet deelt. Maar publieke executies? Waarom? De USA gaat onder Trump echt terug in de tijd man.. zonde. Die man stapelt incident op incident. Heeft zogenaamd ook 8 oorlogen beëindigd. Welke dan?
Mensen uit vliegtuigen gooien, mensen onthoofde, Vieren delen..quote:Op dinsdag 6 oktober 2026 07:44 schreef incel het volgende:
[..]
140.000 opties? Zo creatief ben ik niet. Wat heb je allemaal? Gaskamer? Injectie? Ophangen?
Ik noemde de VS een bananenrepubliek vanwege het vuurpeloton, het live op TV uitzenden is de kers op de taart. Dat heeft niets te maken met doelpalen verzetten, dan begreep je gewoon niet waar je op reageerde. Kan gebeuren.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 11:41 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Executie is executie.
Ga geen doelpalen verzetten.
Bij een vuurpeloton weet je tenminste zeker dat diegene dood gaat. Zeker als je het laat uitvoeren door de militairen die deze dag aanwezig waren bij de terroristische aanslag.
Kijk maar naar Christa Pike, die had ook veel beter en headshot kunnen krijgen.
Tja als mensen nog niet doorhebben dat Trump zijn retoriek bait is dan hebben ze de afgelopen tien jaar onder een steen gelegen. Hij weet iedereen goed op te winden over dingen die totaal irrelevant zijn van wat zijn administratie op de achtergrond uitvoert.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 11:48 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja ook walgelijk, sowieso al die aanslagen op mensen waarvan je de mening niet deelt. Maar publieke executies? Waarom? De USA gaat onder Trump echt terug in de tijd man.. zonde. Die man stapelt incident op incident. Heeft zogenaamd ook 8 oorlogen beëindigd. Welke dan?
Ga wat fophef lopen maken over het live afknallen van een moslimterrorist die zoveel mogelijk Westerlingen wilde afmakenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 11:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Je bent niet goed wijs hoor. Maar goed, gezien je avatar verwacht ik niet veel anders. Baudet zie ik ook onder het genot van een glas wijn 'genieten' van een executie. Enge mensen.
VPN en dan opnemenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 12:00 schreef vosss het volgende:
Kan ik dit ook live kijken? Of is dit alleen voor Amerikanen?
Dit klinkt als een goed plan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 12:05 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
VPN en dan opnemen
En op repeat zetten onder het genot van een bakje nootjes
Daar gaan ze niet eens zover, dit is meer die ISIS filmpjes op de gore sites. Laatste publieke executies komen uit de tijd van de laatste publieke lynchings en eigenlijk vervalt de USA gewoon in het barbaarse uit die tijd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 09:34 schreef Momo het volgende:
Executies live op TV klinkt een beetje als iets wat ze in Iran zouden doen
de man is beter dood want in de cel heeft ie ook geen leven als je zoiets fliktquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 12:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Daar gaan ze niet eens zover, dit is meer die ISIS filmpjes op de gore sites. Laatste publieke executies komen uit de tijd van de laatste publieke lynchings en eigenlijk vervalt de USA gewoon in het barbaarse uit die tijd.
Zegt ook genoeg dat de landen waar ze zo'n afkeer van hebben precies de landen zijn waar publieke executies nog bestaan. De as van het kwaad kan zich beter bij elkaar aansluiten dan elkaar bevechten.
quote:Hasan werd in 2013 schuldig bevonden aan de moord op dertien militairen op een legerbasis in de VS.
Ik kan me nog een blinde sjeik herinneren die ook in een rolstoel zat, en letterlijkquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:15 schreef Dutch_view het volgende:
Die man zit inmiddels in een rolstoel, ook altijd lekker voor de beeldvorming om daar de mitrailleur op te zetten.
Wat een onzin, log gewoon in op de livestream.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 16:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Fort Hood survivor will be at Nidal Hasan’s public execution to ‘look at him in his eyes’
Deze man wil de terrorist in de ogen kijken terwijl de terrorist voor het peloton staat. 7 kogels in zijn lichaam destijds maar nog levend. Geef hem eens ongelijk.
Wel zonde van de rolstoel als die ook beschadigd raakt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 13:15 schreef Dutch_view het volgende:
Die man zit inmiddels in een rolstoel, ook altijd lekker voor de beeldvorming om daar de mitrailleur op te zetten.
In Blue Jeans.quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 11:04 schreef RotatoR het volgende:
[..]
En Sydney Sweeney die tijdens de halfway show het volkslied zingt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |