Ik zit al een tijdje hier op fok en op het fokforum ben eigelijk begonne met poste ( voorheen keek ik vaak maar poste nix ) toen het minder ging met mijn vorige relatie....
Sommige zullen zich vast wel mijn topics daarover herinnere maar goed voor degene die het niet weten hier een korte samevatting.
Ik had dus verkering met een meid die ik kende via het uitgaan na wat over en weer gemail kwamen we erachter dat we allebei nogal verliefd waren op mekaar maar het niet durfde te vertellen. Ik toen maar de eerste stap gezet en bingo we gingen uit.
In het begin van de relatie ging alles goed maar na een tijdje ging het toch minder... bleek dus dat ik niet mezelf was waar ik later ook achter kwam ik was niet de spontane jonge die ze tegen gekome was met het uitgaan. Ik was meer de saaie droogkloot op dat moment. Had het uitgelegd maar voor haar was er al teveel gebeurt en was de liefde best wel voorbij.. effe geprobeerd maar nee dat ging gewoon niet meer en het ging dus uit.
5 a 6 weken naderhand leerde ik steeds beter mijn huidige vriendin kenne kende haar als van de basisschool en we konde goed met mekaar opschieten had toen nog wel een vriend maar dat ging ook uit. En toen zijn we 2 weken naderhand naar de bios gegaan en dat ging ook goed het klikte eigelijk meteen.
We hebben nu nog steeds verkering en bij haar voel ik me veel meer op mijn gemak en ben ik niet weer die saaie droogkloot. We hebben nu 6 weken morgen gaan we uit eten en daarna gezellig uit.
Maar ( ja eindelijk het doel van de topic ) ik ben als ik bij haar vrienden ben of bij haar familie toch weeeer
die saaie droogkloot van haar kant merk ik er gelukkig nog nix van dat ze me minder leuk vind. Naja misschien een beetje maar ze vind met nog steeds leuk en lief en ze houd van me al heb ik haar deze week minder gezien als voorheen.
Maar goed zelf ben ik er nu hopelijk sneller achter dat ik weer meer zelfvertrouwen moet tonen anders gaat het weer dezelfde kant uit. Voorheen was ik ook gewoon mezelf nadat het uitging met mijn vorige vriendin daardoor vond mijn vriendin die ik nu heb mijn ook leuk geloof ik.
Sorry voor het lange verhaal maar moest het effe kwijt ik weet nu wat ik moet doen gewoon mezelf zijn lekker van niemand iets aantrekke. En als er dan toch iemand me niet mag tja pech hebbe.
iig zijn we beide nog heel er verliefd gelukkig
quote:Ja dat ga ik morgeavond doen niet te serieus gewoon luchtig erover hebbe.
Op donderdag 27 februari 2003 22:36 schreef Ilsjuhh het volgende:
ga met haar praten....vertel haar dat je bang bent haar kwijt te raken omdat jij het idee hebt dat je over komt als saaie droogkloot....
Het ene moment ben ik ook een saaie trut maar het andere moment valt er goed met me te lachen.
Dat heeft iedereen, niemand is constant als Andre V Duin zoals hij op tv is toch? En dat zou op een gegeven moment ook gaan vervelen denk ik.
En als jij die saaie droogkloot nou eenmaal bent, dan ben je dat. En als zij dat niet wil dan is het vervelend maar niks aan te doen.
Je kunt toch niet je hele leven je voordoen als heel iemand anders? En voortdurend op moeten letten op "hoe je reageert" en dat je maar niet overkomt als een...
[Dit bericht is gewijzigd door Gijsje op 28-02-2003 14:19]
quote:Zou haar gewoon vertellen hoe je je voelt als ze van je houd begrijpt ze dat zeker wel.
[b]Op donderdag 27 februari 2003 22:34 schreef Gijsje het Telang verhaal....
quote:Vind je Andre van Duin leuk dan??
Op donderdag 27 februari 2003 22:42 schreef heaven7 het volgende:
Iedereen heeft toch z'n "buien"?Het ene moment ben ik ook een saaie trut maar het andere moment valt er goed met me te lachen.
Dat heeft iedereen, niemand is constant als Andre V Duin zoals hij op tv is toch? En dat zou op een gegeven moment ook gaan vervelen denk ik.
En als jij die saaie droogkloot nou eenmaal bent, dan ben je dat. En als zij dat niet wil dan is het vervelend maar niks aan te doen.
Je kunt toch niet je hele leven je voordoen als heel iemand anders? En voortdurend op moeten letten op "hoe je reageert" en dat je maar niet overkomt als een...
quote:Na 6 weken hou je nog niet van iemand.
Op vrijdag 28 februari 2003 15:30 schreef Pietertje12 het volgende:[..]
Zou haar gewoon vertellen hoe je je voelt als ze van je houd begrijpt ze dat zeker wel.
quote:Waarom niet ??
Op vrijdag 28 februari 2003 16:12 schreef Kamphuys het volgende:[..]
Na 6 weken hou je nog niet van iemand.
quote:Bullshit
quote:ik ben nog liever een saaie doos dan dat ik met andre van duin vergeleken zou willen worden... maarja das mijn mening
Op donderdag 27 februari 2003 22:42 schreef heaven7 het volgende:Dat heeft iedereen, niemand is constant als Andre V Duin zoals hij op tv is toch? En dat zou op een gegeven moment ook gaan vervelen denk ik.
quote:Tss... en dat baseer je op welk gegeven??
quote:ECHT houden van komt toch echt pas na een paar maanden, toegegeven, even toegespitst op mijn persoontje, maar ik val waarschijnlijker op iets gecompliceerdere vrouwen dan de gemiddelde Fok!'er
Op vrijdag 28 februari 2003 23:57 schreef knokkels het volgende:[..]
Tss... en dat baseer je op welk gegeven??
Stelletje debielen, bij wijze van natuurlijk. Het gaat om dat "vrolijk" doen de hele tijd en niet over komen als een saaie piet.
Ik had ook Carlo Boshard kunnen zeggen hoor
quote:Nee, die gaat zeker niet vervelen
Op maandag 3 maart 2003 00:23 schreef heaven7 het volgende:
Ik had ook Carlo Boshard kunnen zeggen hoor
Naja, heb jouw idd wel vaker zien posten, en jij mij ook
Succes ermee
gvdse leraar gaf nog nix voor dat werkstuk waar het toendertijd over ging... 2 handen op ene buik... kansloos dus
quote:Tja, bij de een stel jeje iets anders op dan bij de ander. Daar kan nog wel s verschil inzitten idd. Dat is verder helemaal niet erg. Ik zou als ik jou was daar geen moment aan twijvelen. Je bent wie je bent, dus ook als je zogenoemd de saaie piet bent, dat maakt jou tot die ene persoon wie je bent toch?
Op donderdag 27 februari 2003 22:34 schreef Gijsje het volgende:
Goedeavond,Ik zit al een tijdje hier op fok en op het fokforum ben eigelijk begonne met poste ( voorheen keek ik vaak maar poste nix ) toen het minder ging met mijn vorige relatie....
* heel verhaal *
iig zijn we beide nog heel er verliefd gelukkig
![]()
Dat dat andere grietje waar t eerst mee uitging, dat die t opeens niet meer met je zag zitten, ach, jammer, maargoed, je weet waar je tenminste aan toe bent. Ik zou om die reden niet opeens gaan twijvelen aan mezelf, zo van "oh nu moet ik juist anders gaan doen" want dan juist ga jeje zelf forceren en dan ben je idd iemand anders.. nee joh, prima zo toch?
quote:Tnx
Op maandag 3 maart 2003 00:50 schreef EggsTC het volgende:
Ik ken het idee wat erin zit... toch stel je je anders op als je tegenover ouders of familie van haar zit dan dat je bij je vrienden zit. ´k denk dat je gewoon naar de leuke momenten met elkaar moet kijken, niet de gare momenten. Ik hou er ook niet zo van om bij familie te zitten van iemand, je heb toch min of meer het gevoel dat je "gekeurd" word.Naja, heb jouw idd wel vaker zien posten, en jij mij ook
![]()
Succes ermee
gvdse leraar gaf nog nix voor dat werkstuk waar het toendertijd over ging... 2 handen op ene buik... kansloos dus![]()
Enne het zit ook allemaal wel weer goed maakte mezelf onodig zorgen.
Klote trouwens dat je werkstuk toch niet goed was.
quote:HET GAAT GODVERDOMME OM HET IDEE ACHTERLIJKE ZAK
Op maandag 3 maart 2003 00:42 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Nee, die gaat zeker niet vervelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |