quote:Als rap luisteraar hebben vele rap artiesten me dit jaar teleurgesteld met hun cd. Die vindt ik dan niet in een top 10 thuishoren. 2pac kwam alleen maar in mijn top tien vanwege zijn goede teksten, de (veranderde) productie liet het afweten. Eminem kwam er ook in voor, maar het enthousiasme is bij mij wel afgenomen doordat het kunstje nu wel bekend is. Staan wel juweeltjes op die cd.
Op donderdag 27 februari 2003 23:33 schreef Seborik het volgende:[..]
Nou ja, ik had Eminem veel hoger verwacht wanneer een aantal mensen wel mee hadden gestemd, hij is echt ontzettend populair, of dat goed is, laat ik mij verder niet over uit, ik vind z'n positie alleen wat tegenvallen voor het enthousiasme waarmee men over zijn muziek spreekt.
En mix cd's, zoals In Search of Sunrise van Tiesto?
Maar dit jaar mochten verzamelaars niet, maar soundtracks e.d. wel.
Waar is het topic voor stemmen eigenlijk? Gesloten?
quote:We zullen zien
Op donderdag 27 februari 2003 23:40 schreef Seborik het volgende:In deze discussie is dat gewoon irrelevant wanneer je kijkt naar hoe snel zijn concert was uitverkocht en het aantal fokkers dat erheen gaat.
Wel opvallend is dat, in tegenstelling tot op vele jaarlijstjes van muziek-kenners, Flip Kowlier's Ocharme Ik niet op deze lijst voorkomt
quote:Thnx, ga ik nog een keertje lezen voor tips!
Op donderdag 27 februari 2003 23:53 schreef Seborik het volgende:
Beste Fok-CD 2002 Verkiezing!Dat is deze, inderdaad gesloten.
quote:Die is wel genoemd, maar staat niet bij de hoogste 34.
Op donderdag 27 februari 2003 23:59 schreef mrmiddel het volgende:
Wel opvallend is dat, in tegenstelling tot op vele jaarlijstjes van muziek-kenners, Flip Kowlier's Ocharme Ik niet op deze lijst voorkomt
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 00:02 schreef Seborik het volgende:[..]
Die is wel genoemd, maar staat niet bij de hoogste 34.
Overigens vind ik dat mensen die klagen dat je nog zo weinig "echte muziek" in de hitlijsten ziet wel eens goed naar dit lijstje (en vergelijkbare lijstjes) mogen kijken. Zo zie je maar weer.. je hoeft niet depressief te worden van de muzikale verloedering. Het gaat juist weer de goede kant op
quote:Ja, dat staat hier boven al, de liefhebbers van andere muziek hebben het wat laten afweten..., iedereen heeft de kans gehad tot stemmen en er is geen sprake geweest van bevooroordeling.
Op vrijdag 28 februari 2003 00:18 schreef Lortnoc het volgende:
Ik mag eigenlijk niets zeggen want ik heb niet gestemdmaar ik vind het betreurenswaardig dat rock/metal zo zwaar vertegenwoordigd is. Een bredere lijst zou toch wat leuker zijn.
Mocht daar behoefte aan zijn, dan zal ik de file plaatsen met daarin de uitslagen.
quote:Deze stonden in ieder geval in mijn lijstje... Valt dus nog wel mee. Bedankt in ieder geval voor het harde werk, Seb!
Op donderdag 27 februari 2003 22:11 schreef Seborik het volgende:
11 And You Will Know Us By The Trail Of Death - Source Tags & Codes
12 Wilco - Yankee Hotel Foxtrot
13 Sonic Youth - Murraystreet
14 Interpol - Turn on The Bright Lights
17 Notwist - Neon Golden
18 Motorpsycho - It's A Love Cult
31 Flaming Lips - Yoshimi Battles The Pink Robots
Jammer dat er geen Sixteen Horsepower of Woven Hand in de lijst terug te vinden is.
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 28-02-2003 01:05]
quote:Ja, maar dat is toch niet onze fout?
Op vrijdag 28 februari 2003 00:18 schreef Lortnoc het volgende:
Ik mag eigenlijk niets zeggen want ik heb niet gestemdmaar ik vind het betreurenswaardig dat rock/metal zo zwaar vertegenwoordigd is. Een bredere lijst zou toch wat leuker zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 28-02-2003 01:07]
Niet helemaal op volgorde, het is nog wel van hoog naar laagst, maar deze albums komen er dus onder de andere lijst, misschien staat er nog iets tussen dat niet uit 2002 is.
Het probleem is dat hier teveel albums hetzelfde aantal punten hebben en dezelfde hoeveelheid stemmen, waardoor je soms tien albums op één plek krijgt, niet te doen dus, daarvoor was het aantal stemmers te gering.
quote:Hey ik had DJ Shadow in mijn lijst! Ik ben politiek correct!
Op vrijdag 28 februari 2003 01:05 schreef Grobbel het volgende:[..]
Ja, maar dat is toch niet onze fout?
Je kunt ons in ieder geval niks verwijten... Ik ga echt geen dance/hiphop-albums in mijn lijstjes zetten omdat dat "politiek-correcter" is.
Je moet de hiphop/dance-liefhebbers boos aankijken, niet de mensen die *wel* gestemd hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 28-02-2003 01:10]
quote:Goed, maar ik bedoelde dus de geforceerde variant...
Op vrijdag 28 februari 2003 01:07 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
Hey ik had DJ Shadow in mijn lijst! Ik ben politiek correct!
edit: foute jaar ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 28-02-2003 13:04]
quote:idd
Op donderdag 27 februari 2003 23:59 schreef mrmiddel het volgende:
quote:2001 toch, daarom had ik m er niet in
Op donderdag 27 februari 2003 23:08 schreef Necromancer het volgende:
Waar is .calibre?? :pAnyways, mooie lijst.
Queens of the Stoneage - Songs for the Deaf
Niet gestemd zelf, wel goede nr 1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |