Tja wat moet ik zeggen....niet te geloven dat je dit weer niet nakomtquote:Op zondag 4 oktober 2026 11:15 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik ben op tijd vandaag, helaas voor iedereen
Blijkbaar moet dit toch maar eens gebeurenquote:Op zondag 4 oktober 2026 19:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hij gaat zo wie zo weer te laat zijn hoor![]()
Als dat zo is krijgt hij 10 extra strafpunten voor het niet luisteren
Ja daar ben ikquote:Op maandag 5 oktober 2026 06:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
@:Nattekat / @:Starhopper / @:mitt
We missen jullie nog, je hebt tot 11:59:59 met de bijbehorende strafpunten.
Shitquote:Op maandag 5 oktober 2026 00:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja wat moet ik zeggen....niet te geloven dat je dit weer niet nakomt![]()
Waarom plaats je niet gelijk iets, kun je het altijd later nog eens aanpassen![]()
[..]
Blijkbaar moet dit toch maar eens gebeuren
Er is nog niet veel gevallen volgens mij. Maar kan nog.quote:Op donderdag 8 oktober 2026 19:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik denk dat de meeste punten bij de neerslag weg gaat komendat gaan we morgen zien
Vandaag niet nee, morgen wordt er wel een hoop verwacht namelijk, ja dan zijn we vrijdagquote:Op donderdag 8 oktober 2026 20:57 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Er is nog niet veel gevallen volgens mij. Maar kan nog.
Oja, het is donderdagquote:Op donderdag 8 oktober 2026 22:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vandaag niet nee, morgen wordt er wel een hoop verwacht namelijk, ja dan zijn we vrijdag
Hehe yupquote:
Ietje erbij en dan moet het wel genoeg zijn, maar gezien de teller tot 2 uur in de nacht loopt zal dit zeker nog extra oplopenquote:Op vrijdag 9 oktober 2026 12:58 schreef Scjvb het volgende:
Momenteel staat de teller op 3,2 in de Bilt. Maar in de loop van de dag zal de neerslagsom inderdaad nog aardig kunnen oplopen.![]()
[ afbeelding ]
Geloof het graag!quote:Op vrijdag 9 oktober 2026 15:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ietje erbij en dan moet het wel genoeg zijn, maar gezien de teller tot 2 uur in de nacht loopt zal dit zeker nog extra oplopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |