abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221896261
*They *you.

twitter

_O- _O- _O-

Het is een pure mockery shitshow sinds de covid-19 (1=A , 9=I A.I. A.I= demon/jinn/alien tech) invasie.

[ Bericht 1% gewijzigd door PSVCL op 01-10-2026 23:14:26 ]
pi_221896272
psy-op na psy-op

pure theater
pi_221896281
hmmm ik durf dat te betwijfelen? als beetje fan van flightsim dingen enzo op computer.

Zal niet zeggen dat ik een vliegtuig aan de grond zou zetten, maar die sims zijn aardig realistisch als je er wat verder in gaat.

In ieder geval zover dat ik nog een idee heb wat iets of wat ongeveer zou doen.

Dus sjah heel raar is het niet? En bovendien waar je het over hebt waren piloten toevallig op een vlucht die al die training al gehad hadden?
Do what you love, love what you do!
pi_221896287
check deze en deze is legitiem als YouTube en ex piloot

Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 1 oktober 2026 @ 23:00:13 #5
512523 SimonB.
Voorheen Bargehassus.
pi_221896293
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_221896297
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 22:55 schreef PSVCL het volgende:
psy-op na psy-op

[ afbeelding ]

pure theater
trump zou zsm weg moeten, beter voor de wereld en ook wellicht wel voor USA zelf.

beetje van het padje is ie, dat terzijde.
pi_221896321
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 23:01 schreef kree het volgende:

[..]
trump zou zsm weg moeten, beter voor de wereld en ook wellicht wel voor USA zelf.

beetje van het padje is ie, dat terzijde.
Maakt geen flikker uit , dan wordt het vervangen voor een andere acteur die dezelfde globale satanische agenda zal uitvoeren. Maar dan op een andere manier. . Ze gaan ons compleet uitknijpen , uitroeien en terwijl dat gaande is maken ze je ook nog eens belachelijk. (you,ll own nothing.. agenda 2030) We hebben de laatste 5/6 jaar te maken met duistere krachten die open spel spelen. In het verleden deden ze het op een sneaky manier. Nu gebeurd alles openlijk..

Ze lachen je recht in je gezicht uit , zoals deze man die zich verkleed als vrouw \/ , om maar een voorbeeldje te geven

pi_221896377
twitter
pi_221896655
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 23:34 schreef PSVCL het volgende:
[ x ]
tja ben er ooit geweest. wmb kunnen er daar al aantal miljard bespaard worden. maarja he.....

als werklui dus he daar.... tja had er toen al mijn twijfels over en is 15 jaar terug, hoeveel geld daar verspild wordt is niet te noemen als je het mij vraagt.

maarja mss is het technische personeel er te simpel voor (die ze overal hard nodig hebben)

Naja onze tijden komen nog zeer binnen kort denk ik zelfs. als technische mensen, want nieuwe snapt er geen reet van en is met AI opgeleid.

owhja bouten losdraaien welke kant moet je op sleutelen ....?;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')