abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221890754

Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.

De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385

Bekijk deze YouTube-video

pi_221890813
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2026 22:20 schreef laziness het volgende:

[..]
Hij kwam pas na twee weken haar oppikken want zij zou al die tijd onderweg zijn.
Je laat je hond toch niet met blessure alleen achter bij een vreemde?
Tenzij je maanden op reis gaat, want dan is het meenemen van die hond en paarden ook wel lastig.
pi_221890845
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:38 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Tenzij je maanden op reis gaat, want dan is het meenemen van die hond en paarden ook wel lastig.
Bijkomend nadeel, ze hebben via de socials vast wel iemand die gratis op hun dieren komt passen
pi_221890856
Vreselijke vrouw die bewust chaoss creeert, zie ook hoe ze dat huis achter liet. Verhaal met die paarden geloof ik ook niks van, een riempje breekt ofzo en vervolgens zit je 2 weken gratis op een boerderij(spontaan in zweden nog wel!). Dat riempje had heus wel gemaakt kunnen worden, maar ondertussen is de boel lekker verhuisd en heeft ze 2 weken kunnen rondhangen. Dat nepdrama ook omdat er zogenaamd een bed miste, alsof het huis aan alle kanten lekte :'). Figuur wat chaoss creeert, profiteerd en alleen maar om zichzelf denkt en dat verpakt onder een permanente grijs op d'r gezicht. Die man heeft toch ook alles betaald? Het was zijn huis dat is verkocht om de boel te financieren.
pi_221891023
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:47 schreef __Fokker__ het volgende:
Vreselijke vrouw die bewust chaoss creeert, zie ook hoe ze dat huis achter liet. Verhaal met die paarden geloof ik ook niks van, een riempje breekt ofzo en vervolgens zit je 2 weken gratis op een boerderij(spontaan in zweden nog wel!). Dat riempje had heus wel gemaakt kunnen worden, maar ondertussen is de boel lekker verhuisd en heeft ze 2 weken kunnen rondhangen. Dat nepdrama ook omdat er zogenaamd een bed miste, alsof het huis aan alle kanten lekte :'). Figuur wat chaoss creeert, profiteerd en alleen maar om zichzelf denkt en dat verpakt onder een permanente grijs op d'r gezicht. Die man heeft toch ook alles betaald? Het was zijn huis dat is verkocht om de boel te financieren.
Die vent was dan ook een enorme cuck die gigantisch met zich liet sollen, hij mag alleen maar bij haar zijn omdat hij een dik salaris heeft met zijn eigen bedrijf en dat huis kan kopen
pi_221892298
Chatgpt zegt dat als je paard spanning op de kaak heeft je hier moet masseren.

Zij masseert in de bek mond.

[ Bericht 25% gewijzigd door Blues op 01-10-2026 14:11:19 ]
pi_221893953
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 08:47 schreef __Fokker__ het volgende:
Michelle Bannink ten voeten uit.

En geloof mij, het lijkt een soort religie, hele volksstammen pennymeisjes lopen achter haar aan, omdat ze te stom zijn om zelf na te denken..

Als je echt verstand van paarden heb, zie je hoe ontzettend belabberd haar dieren erbij lopen, maar die domme koeien denken alleen maar ' Oh' & ' ah' ...

Ik heb 40 jaar in de paardenwereld gezeten, drie paarden gehad ( allemaal oud geworden en bij mij gestorven) 4 jaar lang als ZZP-er in de wereld gewerkt ( zadelmaker) en het is echt een heel bijzonder wereldje..

Helaas schieten de Michelles de grond uit, en ik ben al zover dat ik de PvD steun in hun doel, vwb de paardenhouderij..

Triest maar waar..

De angst om het verkeerd te doen met je paard leeft zo ontzettend op stallen, dat ze van alles verzinnen om er maar bij te horen, om hun eigen onkunde te verbloemen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')