quote:
Op donderdag 1 oktober 2026 08:47 schreef __Fokker__ het volgende:Vreselijke vrouw die bewust chaoss creeert, zie ook hoe ze dat huis achter liet. Verhaal met die paarden geloof ik ook niks van, een riempje breekt ofzo en vervolgens zit je 2 weken gratis op een boerderij(spontaan in zweden nog wel!). Dat riempje had heus wel gemaakt kunnen worden, maar ondertussen is de boel lekker verhuisd en heeft ze 2 weken kunnen rondhangen. Dat nepdrama ook omdat er zogenaamd een bed miste, alsof het huis aan alle kanten lekte

. Figuur wat chaoss creeert, profiteerd en alleen maar om zichzelf denkt en dat verpakt onder een permanente grijs op d'r gezicht. Die man heeft toch ook alles betaald? Het was zijn huis dat is verkocht om de boel te financieren.
Michelle Bannink ten voeten uit.
En geloof mij, het lijkt een soort religie, hele
volksstammen pennymeisjes lopen achter haar aan, omdat ze te stom zijn om zelf na te denken..
Als je echt verstand van paarden heb, zie je hoe ontzettend belabberd haar dieren erbij lopen, maar die domme koeien denken alleen maar ' Oh' & ' ah' ...
Ik heb 40 jaar in de paardenwereld gezeten, drie paarden gehad ( allemaal oud geworden en bij mij gestorven) 4 jaar lang als ZZP-er in de wereld gewerkt ( zadelmaker) en het is echt een heel bijzonder wereldje..
Helaas schieten de
Michelles de grond uit, en ik ben al zover dat ik de PvD steun in hun doel, vwb de paardenhouderij..
Triest maar waar..
De angst om het verkeerd te doen met je paard leeft zo ontzettend op stallen, dat ze van alles verzinnen om er maar bij te horen, om hun eigen onkunde te verbloemen..