abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2026 @ 19:08:46 #1
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_221888543
Wat er vannag nauw tog weder passierde bij ons hier in 't durp.

Het was warm , duhusss sliep ik met het raam open. Heurde ik inenen een onwijs kabaal en zie een figuur op de grond leggen. Bleek het een inbrekert te zijn die uit het kozijn gevallen is, dus ik mijn aloude judogrepen toepassen zodat hij ge-immobiliseerd werd terwijl ik met een vrije hand de wouten bel.

Bleek het daarna een nogal stereotiep daderprofiel te zijn, die met gezwoende spit door de pliesie naar het cachot gedirigeerd werd. Kon ik daarna noch effe een paar uurtjes een uiltje knappen.

Klacht: strange things happen
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_221888753
persoonlijk had ik hem met mijn hagelgeweer kapot geschoten
  woensdag 30 september 2026 @ 20:45:26 #3
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_221889246
:')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_221889275
Plas in zijn kont
pi_221889467
Toffe lemming.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')