Ik zat er net aan te denken dat het overlijden van Paulien me net zo shockeerde als dat van Frederique en Guusje Nederhorst destijds.quote:Op woensdag 30 september 2026 20:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Overigens 20 jaar na Frédérique Huydts (een andere winnares van WIDM).
Die guusje deed van die (leuke) sketches toch?quote:Op woensdag 30 september 2026 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zat er net aan te denken dat het overlijden van Paulien me net zo shockeerde als dat van Frederique en Guusje Nederhorst destijds.
Gisteren DSM nog gezien en kwam op me over als een krachtige vrouw. Ze was een waardig opvolger van Maarten van Rossum, stiekem vond ik haar zelfs nog beter.quote:Op woensdag 30 september 2026 19:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Die vond de ophef daarover vast dikke onzin, ja. Had de aflevering van gisteren van 'de slimste mens' gemist, kijk ik nu terug. Doet best zeer als je weet dat ze er gewoon niet meer is..
Nee, Guusje was Roos in Goede Tijden slechte tijden. Misschien dat je aan Sylvia Millecam denkt?quote:Op woensdag 30 september 2026 21:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Die guusje deed van die (leuke) sketches toch?
Maarten van Rossum leefde in de middeleeuwen.quote:Op woensdag 30 september 2026 21:58 schreef FrancoBolli het volgende:
Gisteren DSM nog gezien en kwam op me over als een krachtige vrouw. Ze was een waardig opvolger van Maarten van Rossum, stiekem vond ik haar zelfs nog beter.
Rust zacht mooi mens.
Hoho, die leeft nog.quote:Op woensdag 30 september 2026 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Maarten van Rossum leefde in de middeleeuwen.
Nee. Degene die nog leeft heet Maarten van Rossem.quote:
Oja, is ook zo, ik noemde Paulien Pauline in de topic titel gelukkig was er een oplettende moderator..quote:Op woensdag 30 september 2026 23:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Degene die nog leeft heet Maarten van Rossem.
Maarten van Rossum, de niet zo oude oud-diplomaat, leeft ook nog.quote:Op woensdag 30 september 2026 23:48 schreef golfer het volgende:
Nee. Degene die nog leeft heet Maarten van Rossem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien, viel tegen inderdaad.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 00:24 schreef svann het volgende:
Bij Eva wat oud vakgenoten van Paulien met net iets rode ogen, geen mooie herinneringen alleen voor de bühne.
quote:Op woensdag 30 september 2026 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Maarten van Rossum leefde in de middeleeuwen.
boeiuh/boeiehquote:
En huilen om een met ChatGPT geschreven bericht van Rob Jettenquote:Op donderdag 1 oktober 2026 00:24 schreef svann het volgende:
Bij Eva wat oud vakgenoten van Paulien met net iets rode ogen, geen mooie herinneringen alleen voor de bühne.
Ik vond het een mooie uitzending.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 00:24 schreef svann het volgende:
Volgens mij is niet bekendgemaakt aan welke vorm van kanker ze nu is overleden. In 2021 had ze schildklierkanker, in 2024 is alleen gezegd dat ze kanker heeft.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 09:22 schreef theunderdog het volgende:
Ze heeft wel echt extra pech gehad, overigens. Want de prognose wat betreft schildklierkanker is normaal behoorlijk goed.
Ze had geen schildklierkanker. Ze bleek een goedaardig gezwel te hebben in de schildklier.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Volgens mij is niet bekendgemaakt aan welke vorm van kanker ze nu is overleden. In 2021 had ze schildklierkanker, in 2024 is alleen gezegd dat ze kanker heeft.
In 2021?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 10:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze had geen schildklierkanker. Ze bleek een goedaardig gezwel te hebben in de schildklier.
Het is mij onbekend aan welke kanker ze leed, maar ze had dus geen schildklierkanker. Dat hele verhaal (van hoe een arts contact met haar opnam toen hij haar op tv zag om haar te attenderen op een verdikking in haar hals ter hoogte van de schildklier) was onderwerp van haar cabaretvoorstelling in 2022.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 10:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In 2021?
Maar dat is dus sowieso niet de kanker waar ze nu voor behandeld werd en chemo tegen had?
Ja dat klopt enigzins.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 12:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Vooropgesteld, het is altijd erg als iemand veel te vroeg overlijdt en zeker aan deze rotziekte maar wat slaat men weer door overal.
Gaat toch ook gewoon om kijkcijfers en actueel nieuws. Voor die paar boomers die nog ouderwetse televisie kijken is het nu al geen nieuws meer, gisteren wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 13:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja dat klopt enigzins.
Dat gevoel had ik bij EVA gisteren ook, had er even 1 dag tussen gezet.
Nu leek het een teveel op emotioneel samenzijn om verdriet te hebben ipv een terugblik op haar als persoon en haar ouvre.
Een stukje van 5 minuten gisteren en vandaag een halve of hele uitzending had lucht gegeven.
En wat is er mis met een beetje emotie?quote:Op donderdag 1 oktober 2026 13:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ja dat klopt enigzins.
Dat gevoel had ik bij EVA gisteren ook, had er even 1 dag tussen gezet.
Nu leek het een teveel op emotioneel samenzijn om verdriet te hebben ipv een terugblik op haar als persoon en haar ouvre.
Een stukje van 5 minuten gisteren en vandaag een halve of hele uitzending had lucht gegeven.
Veel anderen hadden kennelijk wel veel met haar. Laat die mensen.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 13:08 schreef Zorro het volgende:
Op persoonlijk vlak natuurlijk erg, veel te jong en alles. Welgemeend RIP.
Maar wat iedereen nu doet alsof we een legende zijn verloren??? Ik had er op dat (haar werk) gebied helemaal niks mee.
Een beetje emotie is niets mis mee, maar gisteren was het wel heel veel. Begrijpelijk, want veel mensen kennen elkaar heel goed uit het wereldje.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat is er mis met een beetje emotie?
Nogmaals: ik vond het een mooie uitzending.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 13:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een beetje emotie is niets mis mee, maar gisteren was het wel heel veel. Begrijpelijk, want veel mensen kennen elkaar heel goed uit het wereldje.
Maar ik vond too much.
Andere kant, misschien hadden veel fans hier juist behoefte aan en was ik niet de doelgroep.
Nou ja zeiken, ze vragen zich af of de aandacht voor iemand die zijzelf niet goed kenden wel terecht is. Tikkie domme vraag maar zeiken is het ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Echt, godskolere. Ze is nog geen 24 uur dood en er beginnen nu al mensen te zeiken dat er te veel aandacht voor is.
Sneue groep mensen is dat, die willen alleen hun eigen cirkeltje kennen. Paulien was voor veel mensen een bekend persoon en werd breed door de samenleving heen geaccepteerd. Veel mensen zullen haar kennen uit WIDM 2013 en recenter uit de Slimste, maar ook genoeg mensen die haar al jaren in het theater bezochten.quote:Op donderdag 1 oktober 2026 13:10 schreef Lienekien het volgende:
Echt, godskolere. Ze is nog geen 24 uur dood en er beginnen nu al mensen te zeiken dat er te veel aandacht voor is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |