Dat @epicbeardman weet welk 1:43 modelautootje hij voor sinterklaas gaat vragen.quote:
Neuere Klassequote:Op woensdag 30 september 2026 08:53 schreef vosss het volgende:
Raar om ze neue klasse te noemen. Een paar jaar later heb je het dan over de alte neue klasse en de neue neue klasse. Of de neue alte klasse of de alte alte neue klasse.
Der allerüberste neuerste neue klassequote:Op woensdag 30 september 2026 10:01 schreef Chillegast het volgende:
[..]
Neuere Klasse
Neuste Klasse
Noch Neuere Klasse
Allerneuste Klasse
Etc.
Dat wil de markt, anders krijg je geen auto verkochtquote:Op woensdag 30 september 2026 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Van buiten best prima, maar wat een oerlelijk interieur zeg.
Kost weinig om te maken.quote:Op woensdag 30 september 2026 10:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Van buiten best prima, maar wat een oerlelijk interieur zeg.
Zal dat nooit snappen. Fysieke knoppenquote:Op woensdag 30 september 2026 10:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat wil de markt, anders krijg je geen auto verkocht
Ik heb ook een bmw SAV(SpoRts aCTivIty VehiClE). Maar dat komt omdat ik over paar jaar naar de 40 ga en hoge instap fijn vindt.quote:Op woensdag 30 september 2026 11:18 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zal dat nooit snappen. Fysieke knoppen
Sowieso snap ik de markt niet zo goed met de SUV en crossover-fetisj van tegenwoordig.
Dat is dan ook wel het enige voordeel. Ik heb een D-segment station en m'n ouders hebben de grootste SUV van hetzelfde merk en hetzelfde bouwjaar. De instap van hun auto is inderdaad beter, maar op elk ander vlak is die SUV zoveel minder praktisch. Vooral het verschil qua kofferbak is gigantisch.quote:Op woensdag 30 september 2026 11:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ik heb ook een bmw SAV(SpoRts aCTivIty VehiClE). Maar dat komt omdat ik over paar jaar naar de 40 ga en hoge instap fijn vindt.
Ook lage BMW coupes gehad, maar als je dan naast een stoeprand parkeert moet je uitstappen alsof je een gehandicapte bent
Een man met smaak.quote:Op woensdag 30 september 2026 12:02 schreef junkiesietze het volgende:
de enige BMW's die ik nog zou willen bezitten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |