abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221881821
twitter

Echte helden bestaan nog anno 2026 *O* .

En een meevaller bovendien dat hij niet direct is neergestoken ^O^ .
blablablabla
pi_221881937
Waar dan? Ik zie alleen maar een vrouw die wegrijdt.
pi_221882020
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 15:07 schreef Hiddendoe het volgende:
Waar dan? Ik zie alleen maar een vrouw die wegrijdt.
Lieve Hiddendoe je ziet toch dat ze telkens aanstalten maakt om weg te rijden, haar deur probeert dicht te doen en de 'jongeren' hier een stokje voor steken door de deur open te houden.
blablablabla
  dinsdag 29 september 2026 @ 15:37:01 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_221882027
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 15:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Lieve Hiddendoe je ziet toch dat ze telkens aanstalten maakt om weg te rijden, haar deur probeert dicht te doen en de 'jongeren' hier een stokje voor steken door de deur open te houden.
DaT iS jOuW iNtErPrEtAtIe
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_221882031
Een hoop aannames hier
pi_221882046
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
DaT iS jOuW iNtErPrEtAtIe
Ze duwt er nota bene eentje uit de auto
blablablabla
  dinsdag 29 september 2026 @ 15:46:30 #7
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_221882054
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 15:39 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Een hoop aannames hier
Zoals de aanname dat het wel ok zal zijn want dat zijn natuurlijk lieve jongens die gewoon iemand helpen met de kapotte deur van de auto toch?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  dinsdag 29 september 2026 @ 15:47:31 #8
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221882059
kansenparels zou je tot slaaf moeten onderwerpen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221882072
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 15:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Ze duwt er nota bene eentje uit de auto
Het enige wat niet duidelijk is, waarom ze niet gewoon wegrijd.
Hell To The Liars
pi_221882077
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 15:52 schreef Droopie het volgende:

[..]
Het enige wat niet duidelijk is, waarom ze niet gewoon wegrijd.
Dat doet ze uiteindelijk wel als onze held ten tonele verschijnt, ik vermoed omdat een van die parels aan de deur hangt en ze bang is er eentje aan te rijden of schade te rijden?
blablablabla
pi_221882100
Stuur naar rechts en gas geven.
Dat je het niet doet bij eentje, dat snap ik nog wel.

Maar mssn zat ze in een halve schok, t zal ook best schrikken zijn.

Iig +1 voor de beste man, je moet het maar durven. Mij niet gezien iig.
Hell To The Liars
pi_221882123
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 16:01 schreef Droopie het volgende:
Stuur naar rechts en gas geven.
Dat je het niet doet bij eentje, dat snap ik nog wel.

Maar mssn zat ze in een halve schok, t zal ook best schrikken zijn.

Iig +1 voor de beste man, je moet het maar durven. Mij niet gezien iig.
De kans is ook vrij groot als je zo'n figuur ernstig letsel toebrengt je vervolgens zelf juridisch aan de beurt bent. Of de hele fatbike/hoodiebende verplaatst zich naar je woning of ze pakken je de volgende keer als je boodschappen doet.
blablablabla
pi_221882391
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 15:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Ja klopt. Op een gegeven moment rijdt ze dus weg.
Ik vpnd die jongens vervelend maar ze kwamen niet echt bedreigend over.
En wie was nu dan die 'held' van jou?
  Redactie Frontpage dinsdag 29 september 2026 @ 17:39:15 #14
38148 crew  Innisdemon
pi_221882463
Nou nou, zie die man eens ingrijpen zeg. Potverdikkie.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_221882474
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 17:20 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ja klopt. Op een gegeven moment rijdt ze dus weg.
Ik vpnd die jongens vervelend maar ze kwamen niet echt bedreigend over.
En wie was nu dan die 'held' van jou?
Nadat die gast kwam helpen reed ze weg ja, kijk jij naar een ander filmpje? :')
blablablabla
pi_221882476
Ik had mijn Tesla er overdwars opgezet. In de hoop ze alledrie in 1 keer kapot te rijden.
pi_221882488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 17:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Nadat die gast kwam helpen reed ze weg ja, kijk jij naar een ander filmpje? :')
Lul toch niet zo dom. Ik zie drie etterbakjes die een beetje klieren. Is niet leuk voor dat meisje, maar die zgn. held van jou deed helemaal niks.

'Nadat die gast kwam helpen.' Volgens mij moet jij je bril eens poetsen.
pi_221882497
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 17:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Lul toch niet zo dom. Ik zie drie etterbakjes die een beetje klieren. Is niet leuk voor dat meisje, maar die zgn. held van jou deed helemaal niks.

Een beetje klieren, haar deur vasthouden zodat ze niet kan wegrijden :') _O- . Zal ik bij jou doen anders, kijken of je dat kan waarderen ? ^O^
blablablabla
  dinsdag 29 september 2026 @ 17:48:51 #19
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_221882500
quote:

[..]

"Een beetje klieren" :') :')
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_221882505
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 17:47 schreef Elan het volgende:

[..]
Een beetje klieren, haar deur vasthouden zodat ze niet kan wegrijden :') _O- . Zal ik bij jou doen anders, kijken of je dat kan waarderen ? ^O^
Dan kom jij thuis als een gevild knijntje.

Tis goed met je. Ik ga zometeen effe buurten bij Mijnoverheid, daar gebeuren de echte spannende dingen. 8-)
pi_221882540
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 17:49 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Dan kom jij thuis als een gevild knijntje.

Tis goed met je. Ik ga zometeen effe buurten bij Mijnoverheid, daar gebeuren de echte spannende dingen. 8-)
Oh dus je ziet wel in dat wat ze doen niet echt normaal gedrag is. Wat loop je dan weer hypocriet te doen dan hier :')

Enfin, succes met Mijnoverheid.
blablablabla
pi_221882574
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 17:58 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh dus je ziet wel in dat wat ze doen niet echt normaal gedrag is. Wat loop je dan weer hypocriet te doen dan hier :')

Enfin, succes met Mijnoverheid.
Ik loop niet hypocriet te doen. En dit is normaal gedrag voor verveelde pubers. Ik verwachtte minstens twee ambulances en een pliesiewagen.
En wat deed jouw 'held' dan precies? Komt aanrijden en verder deed ie niks.

Maar goed, ik begrijp dat jouw leven zo saai is, dat dit voor jou het ultieme genot is.
  dinsdag 29 september 2026 @ 18:07:54 #24
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_221882584
quote:

[..]

Drie etterbakjes die een beetje klieren? :{ Ik zie 3 volwassen mannen die een vrouw lastigvallen en pas weggaan als er een omstander bij komt die er iets van zegt.
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
pi_221882598
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 18:05 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Ik loop niet hypocriet te doen. En dit is normaal gedrag voor verveelde pubers. Ik verwachtte minstens twee ambulances en een pliesiewagen.
En wat deed jouw 'held' dan precies? Komt aanrijden en verder deed ie niks.

Maar goed, ik begrijp dat jouw leven zo saai is, dat dit voor jou het ultieme genot is.
Volgens mij is het vrijheidsberoving of zelfs gijzeling en is dat strafbaar in dit land. Jij spoort niet helemaal, al is dat niks nieuws.
blablablabla
pi_221882690
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2026 18:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Volgens mij is het vrijheidsberoving of zelfs gijzeling en is dat strafbaar in dit land. Jij spoort niet helemaal, al is dat niks nieuws.
Man, doe toch niet zo hysterisch. Dramaqueen!
pi_221882713
Je kan die kerel wel een held noemen maar hij kan er net zo goed bij gehoord hebben lijkt het. Hij deed in elk geval niks.
-nee-
pi_221900880
Als ik dit zou zien ik zou echt zeggen van, Hey jullie schavuiten! Laat deze dame subiet met rust! En dan zouden zij zoiets zeggen van, hey loop door eikel. En ik zou dan eerst doen alsof ik er gehoor aan geef, en zij lachen en denken van ha wij kunnen ongestoord verder gaan met deze kwetsbare vrouw belagen. En dan zou de camera inzoemen op mijn hoofd. En zou ik zeggen van, hey tot hier en niet verder. En dan loop ik terug. En dan zeg ik van hey eikels, pas op he. En in 1x doe ik een 360 kick terwijl ik "Tsjakka!" roep. De ene belager valt stijl achterover. Zijn vrienden schrikken ervan en doen stappen naar achter en zeggen van "Hey sorry we willen geen problemen" en dan zeg ik van "Ja problemen hebben jullie zojuist gevonden" terwijl ik HAYAAA nog een karate kick doe en opeens rennen ze allemaal weg en dat meisej zou zo zeggen van oh mijn god incel bedankt dat je me redt wat wil je van me ik zou alle svoor je doen en ik zou zo zeggen van echt alles? En dan begint de muziek te spelen maar goed dat gebeurt bijna nooit want ik ben altijd ergens anders precies op dat moment
Disclaimer: Ik heb PDD-NOS (officiële diagnose) en kan emotioneel reageren. Ik ben niet verantwoordelijk voor de inhoud van mijn berichten. Het verwijderen/wijzigen zonder toestemming van mijn berichten is niet toegestaan. Alle rechten voorbehouden.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2026 @ 19:45:02 #29
500105 crew  vul_maar_in
Doe je toch wel...
pi_221905691
dat lijkt me een prima reden om eens flink gas te geven en de "macht over het stuur kwijt te raken" van de schrik })
Gute Nacht Freunde. Es wird Zeit für mich zu gehen. Was ich noch zu sagen hätte...
dauert eine Zigarette. Und ein letztes Glas im Stehen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')