Lieve Hiddendoe je ziet toch dat ze telkens aanstalten maakt om weg te rijden, haar deur probeert dicht te doen en de 'jongeren' hier een stokje voor steken door de deur open te houden.quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:07 schreef Hiddendoe het volgende:
Waar dan? Ik zie alleen maar een vrouw die wegrijdt.
DaT iS jOuW iNtErPrEtAtIequote:Op dinsdag 29 september 2026 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Lieve Hiddendoe je ziet toch dat ze telkens aanstalten maakt om weg te rijden, haar deur probeert dicht te doen en de 'jongeren' hier een stokje voor steken door de deur open te houden.
Zoals de aanname dat het wel ok zal zijn want dat zijn natuurlijk lieve jongens die gewoon iemand helpen met de kapotte deur van de auto toch?quote:
Het enige wat niet duidelijk is, waarom ze niet gewoon wegrijd.quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze duwt er nota bene eentje uit de auto
Dat doet ze uiteindelijk wel als onze held ten tonele verschijnt, ik vermoed omdat een van die parels aan de deur hangt en ze bang is er eentje aan te rijden of schade te rijden?quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het enige wat niet duidelijk is, waarom ze niet gewoon wegrijd.
De kans is ook vrij groot als je zo'n figuur ernstig letsel toebrengt je vervolgens zelf juridisch aan de beurt bent. Of de hele fatbike/hoodiebende verplaatst zich naar je woning of ze pakken je de volgende keer als je boodschappen doet.quote:Op dinsdag 29 september 2026 16:01 schreef Droopie het volgende:
Stuur naar rechts en gas geven.
Dat je het niet doet bij eentje, dat snap ik nog wel.
Maar mssn zat ze in een halve schok, t zal ook best schrikken zijn.
Iig +1 voor de beste man, je moet het maar durven. Mij niet gezien iig.
Ja klopt. Op een gegeven moment rijdt ze dus weg.quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Lieve Hiddendoe je ziet toch dat ze telkens aanstalten maakt om weg te rijden, haar deur probeert dicht te doen en de 'jongeren' hier een stokje voor steken door de deur open te houden.
Nadat die gast kwam helpen reed ze weg ja, kijk jij naar een ander filmpje?quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:20 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja klopt. Op een gegeven moment rijdt ze dus weg.
Ik vpnd die jongens vervelend maar ze kwamen niet echt bedreigend over.
En wie was nu dan die 'held' van jou?
Lul toch niet zo dom. Ik zie drie etterbakjes die een beetje klieren. Is niet leuk voor dat meisje, maar die zgn. held van jou deed helemaal niks.quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nadat die gast kwam helpen reed ze weg ja, kijk jij naar een ander filmpje?
Een beetje klieren, haar deur vasthouden zodat ze niet kan wegrijdenquote:Op dinsdag 29 september 2026 17:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom. Ik zie drie etterbakjes die een beetje klieren. Is niet leuk voor dat meisje, maar die zgn. held van jou deed helemaal niks.
'Nadat die gast kwam helpen.' Volgens mij moet jij je bril eens poetsen.
"Een beetje klieren"quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lul toch niet zo dom. Ik zie drie etterbakjes die een beetje klieren. Is niet leuk voor dat meisje, maar die zgn. held van jou deed helemaal niks.
Dan kom jij thuis als een gevild knijntje.quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Een beetje klieren, haar deur vasthouden zodat ze niet kan wegrijden![]()
. Zal ik bij jou doen anders, kijken of je dat kan waarderen ?
Oh dus je ziet wel in dat wat ze doen niet echt normaal gedrag is. Wat loop je dan weer hypocriet te doen dan hierquote:Op dinsdag 29 september 2026 17:49 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dan kom jij thuis als een gevild knijntje.
Tis goed met je. Ik ga zometeen effe buurten bij Mijnoverheid, daar gebeuren de echte spannende dingen.
Ik loop niet hypocriet te doen. En dit is normaal gedrag voor verveelde pubers. Ik verwachtte minstens twee ambulances en een pliesiewagen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh dus je ziet wel in dat wat ze doen niet echt normaal gedrag is. Wat loop je dan weer hypocriet te doen dan hier![]()
Enfin, succes met Mijnoverheid.
Drie etterbakjes die een beetje klieren?quote:Op dinsdag 29 september 2026 17:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrijheidsberoving of zelfs gijzeling en is dat strafbaar in dit land. Jij spoort niet helemaal, al is dat niks nieuws.quote:Op dinsdag 29 september 2026 18:05 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ik loop niet hypocriet te doen. En dit is normaal gedrag voor verveelde pubers. Ik verwachtte minstens twee ambulances en een pliesiewagen.
En wat deed jouw 'held' dan precies? Komt aanrijden en verder deed ie niks.
Maar goed, ik begrijp dat jouw leven zo saai is, dat dit voor jou het ultieme genot is.
Man, doe toch niet zo hysterisch. Dramaqueen!quote:Op dinsdag 29 september 2026 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrijheidsberoving of zelfs gijzeling en is dat strafbaar in dit land. Jij spoort niet helemaal, al is dat niks nieuws.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |