Jij zegt dat het allemaal veel verder gaat dan we denken. Vertel dan maar hoe ver.quote:Op zondag 27 september 2026 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak niet die claims van ToT vriend.
Meen je dit serieus? Het is een opmerking uit het nieuwsbericht, ik zeg er nog bij dat men het zo voelt. Dus als je voelt dat bepaalde informatie door je strot wordt geduwd ben je *-foob?quote:
quote:Op zondag 27 september 2026 10:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Jij zegt dat het allemaal veel verder gaat dan we denken. Vertel dan maar hoe ver.
quote:Op zondag 27 september 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlichting is normalisatie. Voorlichting is niet alles uit de kast halen in een heuse themaweek tot vlaggen en kledingvoorschriften aan toe om iedereen gezellig mee te nemen in het pad der pride maand. Dat is een bepaalde levensstijl opdringen.
Ook die leerlingen moeten hun 'weerstand' dan maar goed leren onderbouwen om begrip te krijgen. Net als de users hier.quote:Op zondag 27 september 2026 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat krijg je gewoon met dit soort discussies; de weerstand wordt gewoon steeds groter en groter en daar draait het hele topic gewoon om. Hier gebeurt precies het zelfde als waar die leerlingen van de OP het over hebben.
Een levensstijl waarin iedereen van elkaar accepteert dat die mag zijn wat je bent..quote:Op zondag 27 september 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlichting is normalisatie. Voorlichting is niet alles uit de kast halen in een heuse themaweek tot vlaggen en kledingvoorschriften aan toe om iedereen gezellig mee te nemen in het pad der pride maand. Dat is een bepaalde levensstijl opdringen.
Correct. En prima.quote:
1. Bron?quote:Voorlichting is niet alles uit de kast halen in een heuse themaweek tot vlaggen en kledingvoorschriften aan toe om iedereen gezellig mee te nemen in het pad der pride maand. Dat is een bepaalde levensstijl opdringen.
Dat zal het zijn jaquote:Op zondag 27 september 2026 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb m'n zoontje hier naast me zitten, heb geen zin in allemaal lastige vragen van hem nu als ik dat filmpje aanklik. En het is me nu sowieso te veel graafwerk.
Ze moeten gedrild worden en als het ze niet aanstaat. moeten ze maar uitleggen waarom ze leiver gewoon aardrijkskunde of natuurkunde krijgen idd.quote:Op zondag 27 september 2026 10:10 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ook die leerlingen moeten hun 'weerstand' dan maar goed leren onderbouwen om begrip te krijgen. Net als de users hier.
Of de propagandisten moeten nadenken over wat ze precies willen overbrengen en waarom. En welke pluraliteiten van gerechtvaardigde opvattingen over dit onderwerp er bestaan.quote:Op zondag 27 september 2026 10:10 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ook die leerlingen moeten hun 'weerstand' dan maar goed leren onderbouwen om begrip te krijgen. Net als de users hier.
quote:
Alleen bij zaken waar je een aversie tegen hebt vind je dat het je door de strot wordt gedrukt.quote:Op zondag 27 september 2026 10:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
Meen je dit serieus? Het is een opmerking uit het nieuwsbericht, ik zeg er nog bij dat men het zo voelt. Dus als je voelt dat bepaalde informatie door je strot wordt geduwd ben je *-foob?
Wat ze willen overbrengen is dat niet iedereen hetzelfde is, maar dat iedereen wel zichzelf mag zijn.quote:Op zondag 27 september 2026 10:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Of de propagandisten moeten nadenken over wat ze precies willen overbrengen en waarom. En welke pluraliteiten van gerechtvaardigde opvattingen over dit onderwerp er bestaan.
quote:Op zondag 27 september 2026 10:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb m'n zoontje hier naast me zitten, heb geen zin in allemaal lastige vragen van hem nu als ik dat filmpje aanklik. En het is me nu sowieso te veel graafwerk.
Ah, je liegt dus. Duidelijk.quote:Op zondag 27 september 2026 10:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals ik al zei weet ik niet of ik die filmpjes hier of op Youtube gezien heb. Wordt ff zoeken, maar 1 boek dat getoond werd was voor kinderen vanaf 3 waarin een schaapje geopereerd werd om een varkentje te worden, en volgens mij liet hij ook een boekje voor kinderen vanaf 4 zien over een meisje dat een jongetje wilde worden of andersom. En er was ook nog een boek over pijpen voor die leeftijdscategorie.
Ja succes met die droomwereld.quote:Op zondag 27 september 2026 10:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een levensstijl waarin iedereen van elkaar accepteert dat die mag zijn wat je bent..
Wat toch normaal zou moeten zijn in onze samenleving.
Ja maar denk om de themaweken!quote:Op zondag 27 september 2026 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Oh, is dat alles. Waarvan akte.
Ik moet gniffelen om 'alles wordt uit de kast getrokken, tot vlaggen aan toe'.quote:
Het feit dat jij het enkel ziet als acceptatie en niets anders vertelt mij dat elke vorm van discussie hier totaal nutteloos is.quote:Op zondag 27 september 2026 10:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Een levensstijl waarin iedereen van elkaar accepteert dat die mag zijn wat je bent..
Wat toch normaal zou moeten zijn in onze samenleving.
Dat is een prima boodschap die je zonder enige symboliek, paarse kleding en andere tierelantijnen kunt uitdragen.quote:Op zondag 27 september 2026 10:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wat ze willen overbrengen is dat niet iedereen hetzelfde is, maar dat iedereen wel zichzelf mag zijn.
Ik denk dat veel mensen gewoon wat achterlopen op het gebied van seks en gender. Is niet erg. De clitoris is pas 25 jaar geleden in kaart gebracht bv. En de schrikreacties bij een verbreding van het palet hebben te maken met persoonlijke identificatie en sterke overtuigingen op dit gebied. Het is de basis van ons mens zijn. Met wie neuk je en wat heb je in je broek is toch de primaire drift. Variaties geven dan sterke gevoelens van voor/afkeur.quote:Op zondag 27 september 2026 10:07 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Klopt, veel mensen ervaren het als problematisch dat ze het alfabet opgelegd krijgen. Dus daar heb je wel gelijk in.
Is dat problematisch? An sich natuurlijk niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |