Ganzen zijn ook gek.quote:
Ja egwel!! Zijn net waakhondenquote:
Ik ook. Dan liever een zwaan. Al doen die ook debiel.quote:Op maandag 28 september 2026 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja egwel!! Zijn net waakhonden![]()
ik ga ze liever uit de weg
Zwanen zijn wel tofquote:Op maandag 28 september 2026 14:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook. Dan liever een zwaan. Al doen die ook debiel.
Ja, mits ze niet debiel doen.quote:
Ik ga raketjes kijkenquote:Op maandag 28 september 2026 14:13 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, mits ze niet debiel doen.
Ik ga weer aan de slag.Bis later!
![]()
Mwah, zit voornamelijk uit het raam te kijken.quote:
Why?quote:Op dinsdag 29 september 2026 14:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mwah, zit voornamelijk uit het raam te kijken.
Weet ik veel. Buiten is het benauwd en in de lucht gebeurt ook erg weinig.quote:Op dinsdag 29 september 2026 14:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Why?
Hoewel het buiten wel heerlijk is
De zon schijnt het is lekker buitenquote:Op dinsdag 29 september 2026 14:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet ik veel. Buiten is het benauwd en in de lucht gebeurt ook erg weinig.
Ik ga liever binnen spelen.quote:Op dinsdag 29 september 2026 14:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De zon schijnt het is lekker buiten
Je zit toch binnen?quote:Op dinsdag 29 september 2026 14:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ga liever binnen spelen.
Ja en weinig te doen.quote:
Ja, hier hangen en wat mensen irriteren.quote:
Oh jee spannondquote:Op dinsdag 29 september 2026 15:02 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, hier hangen en wat mensen irriteren.
Ja, maar niemand hapt.quote:
Nee, die houden we met opzet weg.quote:Op dinsdag 29 september 2026 15:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Er is hier verder ook niemand
Ja dat doen we goedquote:Op dinsdag 29 september 2026 15:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, die houden we met opzet weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |