Mijn opa had vroeger weleens hanen en die waren stuk voor stuk totaal geschift.quote:
Ja maar je moet er ook maar één hebben, meer hanen bij elkaar betekent oorlogquote:Op maandag 28 september 2026 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Mijn opa had vroeger weleens hanen en die waren stuk voor stuk totaal geschift.En enorme klauwen dat ze hadden. Brrr....
Nee, het was maar één haan per keer.quote:
Oh dat valt toch haske mee?quote:Op maandag 28 september 2026 13:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, het was maar één haan per keer.
Je had die beesten moeten zien destijds. Knettergek!quote:
Oh echt?quote:Op maandag 28 september 2026 13:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je had die beesten moeten zien destijds. Knettergek!
Ja, ik mocht ze geen gras voeren. Zo bazig waren ze.quote:Op maandag 28 september 2026 13:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh echt?![]()
Vast omdat er kipjons bij waren?
Awwwquote:Op maandag 28 september 2026 13:41 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, ik mocht ze geen gras voeren. Zo bazig waren ze.
Nou ja haantjes kunnen idd gaan vechtenquote:
Nee, ik was een lief ventje met gemaaid gras op groene laarsjes.quote:Op maandag 28 september 2026 13:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja haantjes kunnen idd gaan vechten![]()
Maar ik dacht vooral met elkaar, niet met jou
Vroegah??quote:Op maandag 28 september 2026 13:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik was een lief ventje met gemaaid gras op groene laarsjes.
Ja joh, opa is al dood sinds 2014 en de kipjes al sinds 2010.quote:
Oooooohhhhhh danquote:Op maandag 28 september 2026 13:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja joh, opa is al dood sinds 2014 en de kipjes al sinds 2010.
Ach ja, mooie tijden waren dat.quote:
Op die hanen na ?quote:Op maandag 28 september 2026 13:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach ja, mooie tijden waren dat.
Ja, stomme krengen.quote:
Oh vast, ben ook een keer achtervolgd door een kalkoen bij een tuincentrum. Dat was ook niet leuk.quote:Op maandag 28 september 2026 13:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hanen kunnen ook best aardig zijn, soms
quote:Op maandag 28 september 2026 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh vast, ben ook een keer achtervolgd door een kalkoen bij een tuincentrum. Dat was ook niet leuk.
Ja? Bij een vijver zeker?quote:Op maandag 28 september 2026 14:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat heb ik wel een keer gehad met een legertje ganzen![]()
![]()
Ik wist niet hoe hard ik weg moest fietsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |