abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221858452
Is een app op je Windows pc om screenshots te maken en meteen te uploaden.

Wel die is nu al een week offline.

Behoorlijk irritant want nu moet ik weer op de oudere manier uploaden via websites zoals imgur

Klacht: Handige app om screenshots te uploaden werkt niet meer
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221858479
Dat was toch Chinees vreten?

Ik hou best van Chinees, maar een hele krijg ik nooit op.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Redactie Frontpage zaterdag 26 september 2026 @ 00:33:13 #3
38148 crew  Innisdemon
pi_221858485
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 00:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat was toch Chinees vreten?

Ik hou best van Chinees, maar een hele krijg ik nooit op.
zo'n kleintje ook niet?

'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_221858512
blijf eens ontopic
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221858616
Nee dat is gyoza vgm

Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_221858739
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 00:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is een app op je Windows pc om screenshots te maken en meteen te uploaden.

Wel die is nu al een week offline.

Behoorlijk irritant want nu moet ik weer op de oudere manier uploaden via websites zoals imgur

Klacht: Handige app om screenshots te uploaden werkt niet meer
Ik had van de week google al gevraagd of er een soortgelijk programma is.
Kreeg dit als antwoord, mij is het niet gelukt deze opties

1. Ingebouwde tools (Direct klaar, geen installatie)Windows (Knipprogramma / Snipping Tool): Druk op Windows-toets + Shift + S. Je kunt direct een selectie slepen. De afbeelding staat op je klembord om te plakken (Ctrl+V) of kun je direct opslaan.Mac (Schermafbeelding): Druk op Cmd + Shift + 4 om een selectie te maken. De afbeelding verschijnt direct op je bureaublad.

2. Downloadbare programma's (Voor snelle linkjes zoals Gyazo)Als je gewend bent aan de functionaliteit van Gyazo waarbij je direct een link krijgt om te delen, zijn dit de beste opties:ShareX (Alleen Windows): Dit is het meest krachtige, opensource alternatief. Het is volledig gratis en advertentievrij. Je kunt screenshots direct uploaden naar hostingdiensten (zoals Imgur) of je eigen cloud.Lightshot (Windows & Mac): Werkt vrijwel hetzelfde als Gyazo. Na het selecteren van je scherm klik je op het wolk-icoontje om de afbeelding te uploaden en een deelbare link te genereren.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_221858772
Screenshots uploaden? Waarom zou je dat willen? :')
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 26 september 2026 @ 08:58:59 #8
284411 crew  heywoodu
pi_221859062
ShareX heb ik volgens mij lang gebruikt en werkte ook altijd prima.
  roze zaterdag 26 september 2026 @ 09:17:30 #9
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221859112
Terechte klacht.
Your beauty never ever scared me.
pi_221859118
Al die foto's ook die ik heb upgeload zijn ook allemaal verdwenen, allemaal weg
pi_221859124
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 05:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had van de week google al gevraagd of er een soortgelijk programma is.
Kreeg dit als antwoord, mij is het niet gelukt deze opties

1. Ingebouwde tools (Direct klaar, geen installatie)Windows (Knipprogramma / Snipping Tool): Druk op Windows-toets + Shift + S. Je kunt direct een selectie slepen. De afbeelding staat op je klembord om te plakken (Ctrl+V) of kun je direct opslaan.Mac (Schermafbeelding): Druk op Cmd + Shift + 4 om een selectie te maken. De afbeelding verschijnt direct op je bureaublad.

2. Downloadbare programma's (Voor snelle linkjes zoals Gyazo)Als je gewend bent aan de functionaliteit van Gyazo waarbij je direct een link krijgt om te delen, zijn dit de beste opties:ShareX (Alleen Windows): Dit is het meest krachtige, opensource alternatief. Het is volledig gratis en advertentievrij. Je kunt screenshots direct uploaden naar hostingdiensten (zoals Imgur) of je eigen cloud.Lightshot (Windows & Mac): Werkt vrijwel hetzelfde als Gyazo. Na het selecteren van je scherm klik je op het wolk-icoontje om de afbeelding te uploaden en een deelbare link te genereren.
Toch maar die ShareX proberen, bedankt
pi_221859134
Eens proberen met share X:

Werkt redelijk lijkt dat ik een vervangend app heb gevonden
  roze zaterdag 26 september 2026 @ 09:27:34 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221859137
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 09:21 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
En werkt dat net zo handig?
pi_221859143
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 09:27 schreef Ama het volgende:

[..]
En werkt dat net zo handig?
Heb het net uitgetest. Misschien een stap meer zetten dan Gyazo. Maar ben voorlopig tevreden met de alternatief

Eigenlijk is het niet echt een stap meer zetten want vergeleken met Gyazo hoef je niet naar je browser te gaan en kan je meteen de link kopieëren . dan win je weer daar meer tijd
pi_221859160
Gyazo is bezig met een gigantisch data lek te fixen.

https://updates.gyazo.com/

Vond vooral het direct een link krijgen zonder eerst te hoeven uploaden naar een andere service handig, zowel voor afbeeldingen als voor gifs. Imgur is al jaren kut en postimages heeft de laatste weken ook issues.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221859170
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 09:34 schreef KinKiJan het volgende:
Gyazo is bezig met een gigantisch data lek te fixen.

https://updates.gyazo.com/

Vond vooral het direct een link krijgen zonder eerst te hoeven uploaden naar een andere service handig, zowel voor afbeeldingen als voor gifs. Imgur is al jaren kut en postimages heeft de laatste weken ook issues.
Ze zijn al 10 dagen bezig met fixen; geduld is op hier. heb de apps nog niet verwijderd, enkel van taakbalk los gemaakt volgende week nog een keertje proberen. Ik geef de app nog niet op maar heb nu ander alternatief
pi_221859204
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 09:36 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Ze zijn al 8 dagen bezig met fixen; geduld is op hier. heb de apps nog niet verwijderd, enkel van taakbalk los gemaakt volgende week nog een keertje proberen. Ik geef de app nog niet op maar heb nu ander alternatief
Snap ik, duurt ook wel lang. Heb zelf Kap gevonden als alternatief voor gifs, voor afbeeldingen gebruik ik de ingebouwde functie gewoon. En dan maar uploaden naar losse services.

Als Gyazo er zo lang werk mee heeft dat ik hier straks aan gewend ben vind ik het ook wel best.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_221859333
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 09:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Eens proberen met share X:

[ afbeelding ]

Werkt redelijk lijkt dat ik een vervangend app heb gevonden
Vreemd mij lukte het niet. Zal wel niet iets goed gedaan te hebben dan
pi_221860058
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 10:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vreemd mij lukte het niet. Zal wel niet iets goed gedaan te hebben dan
Als je een stukje wil uploaden van je screen:

Ga naar capture - > region dan kan je selecteren zoals gyazo. Als je geselecteerd heb rechtermuisknop op de foto "upload" en daarna kopieëren en dan zie je "URL" druk daar op en je hebt de link:
pi_221860073
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 11:40 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Als je een stukje wil uploaden van je screen:

Ga naar capture - > region dan kan je selecteren zoals gyazo. Als je geselecteerd heb rechtermuisknop op de foto "upload" en daarna kopieëren en dan zie je "URL" druk daar op en je hebt de link:
Ga het vanmiddag nog een keer proberen, lukte mij gisteren niet
pi_221861435
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 05:59 schreef laforest het volgende:
Screenshots uploaden? Waarom zou je dat willen? :')
Die lui leven in 2002
Radar.
pi_221863883
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 09:21 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
ShareX geeft ook meteen de [img] tags en zit meteen onder je ctrl-v. Zit je daar ook niet meer mee te hannesen ^O^
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  roze maandag 28 september 2026 @ 11:08:52 #23
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221876129
Het werkt weer hoor.
  maandag 28 september 2026 @ 11:16:56 #24
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221876169
quote: