abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2026 @ 10:59:39 #21
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_221853941
Hoe bestaat het dat mensen nog steeds in dit soort dingen trappen..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_221853974
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 10:59 schreef PzKpfw het volgende:
Hoe bestaat het dat mensen nog steeds in dit soort dingen trappen..
Omdat ze dom/goedgelovig zijn.
pi_221853996
Deze collage noem ik: 'het noordelijk gezicht' :s)

pi_221854028
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 10:55 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Vraag ik mij ook af.
Blijkbaar niet. (Banken waarschuwen wel om de haverklap... per email...)
Ouderen zijn vaak ook ECHT alleen.

Snap het ook wel, als je echt oud wordt dan ben je ook niet helemaal meer scherp. Je bent al blij dat je weer opgestaan bent, kleren aan en gegeten in de stoel zit.
Nee, hier in het dorp zijn ook veel mensen opgelicht door een nep-politie agent. Die mensen doen ook gewoon voor iedereen de deur open. Ik ben van nature gelukkkig al super argwanend.

Dat is in deze tijd best een voordeel.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
  vrijdag 25 september 2026 @ 11:42:39 #25
65846 Bocaj
"It Is What It Is."
pi_221854230
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 11:03 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Omdat ze dom/goedgelovig zijn.
De leeftijd vaak ook. (Ouderen)
pi_221854237
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 11:42 schreef Bocaj het volgende:

[..]
De leeftijd vaak ook. (Ouderen)
Onbegrijpelijk. Deze ouderen doen ook aan internet bankieren. Dus ze zien toch ook regelmatig die waarschuwingen?
pi_221854274
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 11:44 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk. Deze ouderen doen ook aan internet bankieren. Dus ze zien toch ook regelmatig die waarschuwingen?
Ik vind het onbegrijpelijker dat er kakkerlakken zijn die geld aftroggelen van oudere mensen, ik wens niemand zelfmoord toe maar bij deze een uitzondering voor die lui
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 25 september 2026 @ 11:59:14 #28
65846 Bocaj
"It Is What It Is."
pi_221854314
quote:

[..]
Zou je wel denken.
Maar kan ook de zoon/dochter/schoondochter/schoonzoon zijn die het regelen en 'denken' daar trapt ons mams of paps niet in.
Je kunt inderdaad blijven hameren erop en veiligheid inbouwen en eigenlijk niet zo gauw meer de deur open doen en rare telefoontjes neerleggen.

Maar dit kan tegen dovemansoren zijn!
Je zou briefjes neer kunnen leggen bij de sieraden of bij de deur: Pasop! Oplichters! Wat doe je? (Als ze die briefjes lezen hoop je dat ze gaan nadenken.)
pi_221854338
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 september 2026 10:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Met z'n 17-eeuws schilderijhoofd.
Ja, een echte Habsburg bakkes.
  Spellchecker vrijdag 25 september 2026 @ 12:08:50 #30
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221854366
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 11:59 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Zou je wel denken.
Maar kan ook de zoon/dochter/schoondochter/schoonzoon zijn die het regelen en 'denken' daar trapt ons mams of paps niet in.
Je kunt inderdaad blijven hameren erop en veiligheid inbouwen en eigenlijk niet zo gauw meer de deur open doen en rare telefoontjes neerleggen.

Je zou briefjes neer kunnen leggen bij de sieraden of bij de deur: Pasop! Oplichters! Wat doe je? (Als ze die briefjes lezen hoop je dat ze gaan nadenken.)
Eigenlijk moet je iemand hun laten opbellen (waar een van de kinderen bij is) en dan zulke vragen laten stellen. "Er wordt veel ingebroken bij u in de buurt en we komen zo uw sieraden en bankpas ophalen en veiligstellen."

En dan meteen in het gesprek inbreken als ze "oke, kom er maar om" zeggen.
pi_221854533
Je als bankmedewerker uitgeven en dan aankomen in je Adidas shirt van ¤19,99- En boomerend Nederland trapt er gewoon in :’)
U MAD?
  vrijdag 25 september 2026 @ 12:44:20 #32
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221854560
Hier kan ik dus zo slecht tegen. Met je gare zwerverkop oude mensen van hun geld beroven.

Echt veel lager ga je ze niet vinden.

Ga godverdomme werken voor je geld.

Als ze dit bij mijn moeder zouden flikken dan zou ik alles op alles zetten om zo'n gast zelf te vinden.
  vrijdag 25 september 2026 @ 13:41:45 #33
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221854883
Echt schoften die dit doen, maar misdaad loont nou eenmaal in Nederland.
Bij ons in de wijk liep een week of 2 geleden ook iemand rond, die kwam collecteren "voor de situatie in Iran"
Toen ik wat verder vroeg over het hoe en waarom besloot hij maar een deur verder te gaan.
Dit was voor mij duidelijk iemand die vooral voor zichzelf op pad was, maar verder kan je er niks tegen doen.
Drop you like an ill, bad habit
pi_221855137
quote:

[..]
Zou je wel denken.

Ook briefjes ophangen in het appartementencomplex waar ze wonen. Echt heel veel. In de lift in de hal, overal.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_221855685
quote:

[..]
Net nog, nog geen kwartier geleden werd ik gebeld. Ene Niels die mij vertelde dat ze een melding kregen van een verdachte transactie naar of van mijn bankrekening. Ik heb hem dus even op mijn eigen charmante manier verteld wat ik van hem vond.
  Spellchecker vrijdag 25 september 2026 @ 15:46:29 #36
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221855691
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:45 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]
Net nog, nog geen kwartier geleden werd ik gebeld. Ene Niels die mij vertelde dat ze een melding kregen van een verdachte transactie naar of van mijn bankrekening. Ik heb hem dus even op mijn eigen charmante manier verteld wat ik van hem vond.
Heb je dat gesprek opgenomen? ((voor trainingsdoeleinden))
pi_221855697
quote:

[..]
Zou je wel denken.

Ik doe dus nooit open als ik niemand verwacht. Als het belangrijk is, gooien ze maar een kaartje in de brievenbus.
Mijn vrienden spreken telefonisch af en bellen me nog eens via hun mobiel dat ze voor de deur staan.
pi_221855720
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:46 schreef maily het volgende:

[..]
Heb je dat gesprek opgenomen? ((voor trainingsdoeleinden))
Maak je een grapje? Ik heb nog steeds een telefoon uit de jaren 80. Geen nummermelder, niks van dat soort moderniteiten.

Zoiets dus. Maar dan met druktoetsen.
pi_221855722
quote:
4s.gif Op vrijdag 25 september 2026 11:05 schreef Cruzinats het volgende:
Deze collage noem ik: 'het noordelijk gezicht' :s)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal het type koppen waar ik sowieso niet voor open zou doen zonder een honkbalknuppel in m'n andere hand.
pi_221855734
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 12:44 schreef Mubassie het volgende:
Hier kan ik dus zo slecht tegen. Met je gare zwerverkop oude mensen van hun geld beroven.

Echt veel lager ga je ze niet vinden.

Ga godverdomme werken voor je geld.

Als ze dit bij mijn moeder zouden flikken dan zou ik alles op alles zetten om zo'n gast zelf te vinden.

Wat zou ik dat soort lui toch graag tot pulp geslagen zien worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')