abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 september 2026 @ 18:03:22 #1
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221848967
https://www.rtvdordrecht.(...)en-zijn-overschreden

Groepsverkrachtingen, waarbij broers, ooms, neefjes etc gewoon gebeld worden om mee te doen.

We hebben een MANNEN probleem :')

of heb ik het topic over het hoofd gezien
Drop you like an ill, bad habit
pi_221848997
Waarom niet?

Dat speelt extreem-rechts in de kaart natuurlijk!
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221849000
quote:
Toch lopen de verklaringen van de in Syrië geboren S.
De onderbuik is onverslagen.

Weer een gevalletje waar patroonherkenning en cultuurrealisme veel ellende had kunnen voorkomen.
pi_221849008
Organiseer een protest voor zwaardere straffen dan. Alsof klagen op fok iets gaat veranderen.
pi_221849018
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 18:12 schreef havanagila het volgende:
Organiseer een protest voor zwaardere straffen dan. Alsof klagen op fok iets gaat veranderen.
Komen altijd beetje nare lui op af. Hooligans, neo-nazi's enz.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 24 september 2026 @ 18:16:34 #6
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_221849027
We hebben in NL een president oorlogsgavenstichting!
pi_221849041
Wel bijzonder dat de Telegraag dit niet meldt.
  donderdag 24 september 2026 @ 18:22:39 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221849047
quote:
9s.gif Op donderdag 24 september 2026 18:09 schreef Regilio_ het volgende:
Waarom niet?

Dat speelt extreem-rechts in de kaart natuurlijk!
Erger dan dat kan niet natuurlijk.

Dan maar wat collateral damage. :Y

En blanken doen het natuurlijk allemaal ook.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221849056
Syriers... je verwacht het niet.
pi_221849063
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 18:24 schreef Halcon het volgende:
Syriers... je verwacht het niet.
Vergeleken met Syriers zijn Marrokanen lieverds. Hoor wel eens verhalen van een kameraad die lesgeeft aan ze.

Een grote horror. En die ouders zijn nog erger.
pi_221849065
quote:
Ze stapte in mei vorig jaar in een auto met meerdere jongens
Hier gestopt met lezen.
pi_221849071
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 18:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Vergeleken met Syriers zijn Marrokanen lieverds. Hoor wel eens verhalen van een kameraad die lesgeeft aan ze.

Kom eens met voorbeelden dan met je "horror".
Ik heb wat Syriers ontmoet. Niets mis mee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221849074
:'(
quote:
Hij wil de rest van de strafzaak in vrijheid afwachten. "Ik wil mijn toekomst niet verpesten. Als ik vast blijf zitten, beland ik alleen maar in de schulden."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 24 september 2026 @ 18:34:18 #14
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221849111
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 18:12 schreef havanagila het volgende:
Heeft geen zin, wordt gekaapt door extreem links/rechts.
  donderdag 24 september 2026 @ 18:35:07 #15
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221849119
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 18:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Hier gestopt met lezen.
Ah ja, dan vraag je erom natuurlijk.
pi_221849152
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 08:47 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je bij een zaak als deze, waar jarenlang gewerkt wordt om een hele familie de vernieling in te helpen en waarvan je zegt nog geen stalkingszaak tegengekomen te zijn van dit kaliber, geen maximale straf weet te eisen wat is dan je leidraad?
Ik ben bang dat dit ook weer zo'n geval gaat worden waarbij de eisen en uiteindelijke straffen niet eens de helft zijn van de maximumstraf (12 jaar?). Dat je bijna denkt van, hoe erg moet het dan wel zijn om aan 12 te komen?
"Pools are perfect for holding water"
pi_221849153
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 18:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kom eens met voorbeelden dan met je "horror".
Ik heb wat Syriers ontmoet. Niets mis mee.
Ik ken ook wat goeie, bij de snackbar genot.

Maar wat betreft de leerlingen. Ze kunnen niet leren, willen niet leren. Scheuren met fatbikes door de straten. Collectief pesten. Ouders die alles ontkennen. Kansloze generatie. Vrouwen doen nog wel hun best trouwens als ik hem mag geloven. In dit geval waren gescheiden klassen wel beter geweest :D

Zelfs de NOS kon er niet omheen:

https://nos.nl/artikel/25(...)den-zoeken-oplossing?

https://nos.nl/artikel/26(...)lie-eer-vaak-syriers?
pi_221849154
*O*
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 18:35 schreef pmponer het volgende:

[..]
Ah ja, dan vraag je erom natuurlijk.
Dat heb ik nergens gezegd.
Niemand vraagt er om om verkracht te worden.
Ik beperk me alleen tot de opmerking dat ik vanaf dat punt de rest zelf wel in kan vullen.
pi_221849165
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 18:25 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]

Dat hoor ik ook wel. Gelukkig maar dat Nederland niet te zuinig is geweest met het binnenhalen van die lui.
pi_221849167
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2026 18:26 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Hier gestopt met lezen.
Ja, ik zal wel weer beschuldigd worden van victim blaming, maar in het donker instappen bij een aantal Syrische boys... what could possibly go wrong...
pi_221849171
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2026 18:47 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, ik zal wel weer beschuldigd worden van victim blaming, maar in het donker instappen bij een aantal Syrische boys... what could possibly go wrong...
Zoals ik als zei, ik beperk me alleen tot de opmerking dat ik vanaf dat punt het hele artikel wel kon raden.
pi_221849237
quote:
"Het betreft een zeer ernstig strafbaar feit waarbij alle grenzen zijn overschreden en er zeer respectloos met het slachtoffer is omgegaan. Alsof zij een voorwerp was waar iedereen gebruik van kon maken."
Kutvolk :r

-niet relevant-

[ Bericht 25% gewijzigd door vul_maar_in op 26-09-2026 19:19:39 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam, met dubbel s welteverstaan.
pi_221849244
Klinkt als een standaard familie feest in Aleppo.
I'm gonna eat your brains and gain your knowledge.
pi_221849275
Wederom een incidentje met 'kwetsbare vluchtelingen op de vlucht voor oorlog en geweld'.
  donderdag 24 september 2026 @ 19:47:50 #25
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_221849524
Zes Syriers aangehouden voor groepsverkrachting tiener (18): 'Alsof zij een voorwerp was waar iedereen gebruik van kon maken'

quote:
Een 18-jarige vrouw is vorig jaar door meerdere mannen verkracht op een parkeerplaats in Sliedrecht. Zes verdachten zijn opgepakt, het Openbaar Ministerie (OM) wil hen vervolgen voor opzetverkrachting waarbij dwang is toegepast en geweld tegen haar is gebruikt.
Dat blijkt woensdag tijdens een inleidende zitting in de Dordtse rechtbank. Alleen S.S. (23) uit Sliedrecht, die volgens de officier van justitie een leidende rol heeft gespeeld, moest in die zitting voorkomen. Dat meldt RTV Dordrecht.
De andere vijf aangehouden verdachten zijn tussen de 20 en 23 jaar en komen uit Sliedrecht en Dordrecht. Twee van hen zijn woensdag aangehouden. Het gaat om het broertje en de neef van S.
Woongroep
Het kwetsbare slachtoffer woont in een woongroep. Ze stapte in mei vorig jaar in een auto met meerdere jongens. Zij zouden haar naar het station brengen, maar daar kwam ze die avond niet aan. Ze werd meegenomen naar een parkeerplaats, waar ze seks met S. had.
Daarna werd ze naar een andere parkeerplaats gebracht, waar volgens het OM ook andere mannen haar hebben misbruikt. Hoewel er zes verdachten zijn aangehouden, heeft ze volgens de officier met tien jongens seks tegen haar wil gehad.
Bij de verkrachting, die ook is gefilmd en via Snapchat verspreid, werd de vrouw onder meer vernederd en mishandeld, aldus het OM. "Een bloeduitstorting op de wang, een tand door de lip en een zwelling op de knie", somt de officier op. "Het betreft een zeer ernstig strafbaar feit waarbij alle grenzen zijn overschreden en er zeer respectloos met het slachtoffer is omgegaan. Alsof zij een voorwerp was waar iedereen gebruik van kon maken."
Verklaringen besproken
Het OM merkt op dat de verdachten hun verklaringen 'uitvoerig met elkaar hebben besproken en afgestemd'. Toch lopen de verklaringen van de in Syrië geboren S. uiteen, volgens zijn advocaat omdat hij zijn broertje en neef niet wilde verlinken.
S. zelf zegt dat de vrouw vrijwillig in de auto is ingestapt. "Wij hebben haar niet gedwongen om iets te doen", houdt hij de rechters voor." Hij wil de rest van de strafzaak in vrijheid afwachten. "Ik wil mijn toekomst niet verpesten. Als ik vast blijf zitten, beland ik alleen maar in de schulden."
Verdachte blijft vast
De rechtbank gaat niet mee in zijn verzoek. De beelden, verklaringen en door de politie afgeluisterde gesprekken zijn voor de rechters reden genoeg om S. voorlopig in de cel te houden.
Begin december komt S. opnieuw voor de rechtbank. Ook dan gaat het nog om een inleidende zitting.
https://www.rijnmond.nl/n(...)ebruik-van-kon-maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')