abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221855738
Dit is ook ziek gedrag:

Volgens het Openbaar Ministerie (OM) stuurde hij die bewuste ochtend nog "liefdevolle" WhatsApp-berichten naar haar telefoon waarin hij onder andere zei dat hij zin in haar had. Justitie stelt dat Leonie op het moment van verzenden al was overleden (onderzoek wijst uit dat zij waarschijnlijk de avond of nacht ervoor al om het leven is gekomen). Het OM is ervan overtuigd dat Clen V. deze appjes bewust stuurde om hiermee de schijn op te houden en het beeld te creëren van een onwetende, liefdevolle partner.

Ik dacht tot zojuist dat deze berichten van voor haar overlijden waren maar die heeft hij wel gestuurd toen hij ging sporten/werken en koffie drinken met zijn moeder.
pi_221855751
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit is ook ziek gedrag:

Volgens het Openbaar Ministerie (OM) stuurde hij die bewuste ochtend nog "liefdevolle" WhatsApp-berichten naar haar telefoon waarin hij onder andere zei dat hij zin in haar had. Justitie stelt dat Leonie op het moment van verzenden al was overleden (onderzoek wijst uit dat zij waarschijnlijk de avond of nacht ervoor al om het leven is gekomen). Het OM is ervan overtuigd dat Clen V. deze appjes bewust stuurde om hiermee de schijn op te houden en het beeld te creëren van een onwetende, liefdevolle partner.

Ik dacht tot zojuist dat deze berichten van voor haar overlijden waren maar die heeft hij wel gestuurd toen hij ging sporten/werken en koffie drinken met zijn moeder.
Oh, ik dacht ook dat ie de dag ervoor dat appje had verstuurd, nog raarder zelfs en daarna geen enkel telefoontje van collega's van haar opgenomen? Barbertje gaat hangen, desnoods zonder direct bewijs.
pi_221855777
En ben benieuwd wat de rol van zijn moeder is geweest. Nou, we horen het wel op inhoudelijke zittingen.
pi_221855790
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 15:57 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Oh, ik dacht ook dat ie de dag ervoor dat appje had verstuurd, nog raarder zelfs en daarna geen enkel telefoontje van collega's van haar opgenomen? Barbertje gaat hangen, desnoods zonder direct bewijs.
Dat dacht ik ook. Die avond van haar overlijden had hij haar ook berichten gestuurd maar dan met een fotogeniek het volgelopen bad en kaarsen aan. Die kaarsen die ze later elders in de woning terug vonden.
pi_221855796
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:03 schreef Firuze60 het volgende:
En ben benieuwd wat de rol van zijn moeder is geweest. Nou, we horen het wel op inhoudelijke zittingen.
De verdediging heeft een getuige gevonden die meteen dacht aan zelfmoord, dat zal zijn moeder dan wel zijn.
pi_221855803
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 16:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
De verdediging heeft een getuige gevonden die meteen dacht aan zelfmoord, dat zal zijn moeder dan wel zijn.
Dat vermoeden heb ik ook en de getuige die ze wel in vertrouwen had genomen is dood.
  zaterdag 26 september 2026 @ 12:42:26 #107
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221860423
quote:
Dit is ook ziek gedrag:

Waar lees je dat?
Ik dacht dat hij alleen appjes heeft gestuurd naar haar in de avond voor haar overlijden.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 26 september 2026 @ 12:43:18 #108
438527 MissButterflyy
pi_221860430
Hij is trouwens nog niet opgenomen in het PBC, ik hoorde in een geluidsfragment hem smeken tegen de rechters daar niet naartoe te gaan.
  zaterdag 26 september 2026 @ 12:44:20 #109
438527 MissButterflyy
pi_221860442
Dat er geen sporen van verzet zoals krabben en bijten op hem zijn gevonden vind ik nog niet zo vreemd, hij is pas twee weken na haar dood opgepakt, toch?
pi_221861791
quote:
Dit is ook ziek gedrag:

Haar telefoon die naast m in de slaapkamer lag, om het nog bizarder en ongeloofwaardiger te maken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_221861852
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Waar lees je dat?
Ik dacht dat hij alleen appjes heeft gestuurd naar haar in de avond voor haar overlijden.
Dat dacht ik dus ook, stond in het Parool.

Achter de betaalmuur.
https://www.parool.nl/mis(...)-justitie~b9450a7a2/

[ Bericht 20% gewijzigd door ootjekatootje op 26-09-2026 15:20:38 ]
pi_221861857
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij is trouwens nog niet opgenomen in het PBC, ik hoorde in een geluidsfragment hem smeken tegen de rechters daar niet naartoe te gaan.
Staat gepland voor November.
pi_221861868
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2026 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat er geen sporen van verzet zoals krabben en bijten op hem zijn gevonden vind ik nog niet zo vreemd, hij is pas twee weken na haar dood opgepakt, toch?
Klopt, hij was ook aanwezig bij haar uitvaart en heeft nog twee weken met zijn dochter in dat huis gewoond.
pi_221862198
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 15:13 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Klopt, hij was ook aanwezig bij haar uitvaart en heeft nog twee weken met zijn dochter in dat huis gewoond.
Was dat wel een uitvaart? Of meer een rouwdienst? Neem aan dat ze haar lichaam niet na een week al vrij gaven.
pi_221862425
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 15:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Was dat wel een uitvaart? Of meer een rouwdienst? Neem aan dat ze haar lichaam niet na een week al vrij gaven.
Rouwdienst inderdaad, voor de uitvaart kreeg hij geen toestemming om deze bij te wonen.
pi_221862548
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 16:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Rouwdienst inderdaad, voor de uitvaart kreeg hij geen toestemming om deze bij te wonen.
Dat dacht ik al, omdat tijdens de vorige zitting het forensisch onderzoek nog niet was afgerond. Las ik tenminste in een verslag. Maar al met al alleen indirect bewijs plus combinatie met de persoonlijkheid van Clen wijst toch niet direct op een onschuldig persoon. (voordat ik voor rechter wil spelen, haha) Hij zal een hele goede advocaat moeten hebben.
pi_221881734
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2026 15:52 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik ben zo benieuwd naar het verhaal van haar familie over die dagen en hoe zij hem uberhaupt hebben bekeken voor de moord
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')