Oh, ik dacht ook dat ie de dag ervoor dat appje had verstuurd, nog raarder zelfs en daarna geen enkel telefoontje van collega's van haar opgenomen? Barbertje gaat hangen, desnoods zonder direct bewijs.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit is ook ziek gedrag:
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) stuurde hij die bewuste ochtend nog "liefdevolle" WhatsApp-berichten naar haar telefoon waarin hij onder andere zei dat hij zin in haar had. Justitie stelt dat Leonie op het moment van verzenden al was overleden (onderzoek wijst uit dat zij waarschijnlijk de avond of nacht ervoor al om het leven is gekomen). Het OM is ervan overtuigd dat Clen V. deze appjes bewust stuurde om hiermee de schijn op te houden en het beeld te creëren van een onwetende, liefdevolle partner.
Ik dacht tot zojuist dat deze berichten van voor haar overlijden waren maar die heeft hij wel gestuurd toen hij ging sporten/werken en koffie drinken met zijn moeder.
Dat dacht ik ook. Die avond van haar overlijden had hij haar ook berichten gestuurd maar dan met een fotogeniek het volgelopen bad en kaarsen aan. Die kaarsen die ze later elders in de woning terug vonden.quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht ook dat ie de dag ervoor dat appje had verstuurd, nog raarder zelfs en daarna geen enkel telefoontje van collega's van haar opgenomen? Barbertje gaat hangen, desnoods zonder direct bewijs.
De verdediging heeft een getuige gevonden die meteen dacht aan zelfmoord, dat zal zijn moeder dan wel zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2026 16:03 schreef Firuze60 het volgende:
En ben benieuwd wat de rol van zijn moeder is geweest. Nou, we horen het wel op inhoudelijke zittingen.
Dat vermoeden heb ik ook en de getuige die ze wel in vertrouwen had genomen is dood.quote:Op vrijdag 25 september 2026 16:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De verdediging heeft een getuige gevonden die meteen dacht aan zelfmoord, dat zal zijn moeder dan wel zijn.
Waar lees je dat?quote:Op vrijdag 25 september 2026 15:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit is ook ziek gedrag:
Volgens het Openbaar Ministerie (OM) stuurde hij die bewuste ochtend nog "liefdevolle" WhatsApp-berichten naar haar telefoon waarin hij onder andere zei dat hij zin in haar had. Justitie stelt dat Leonie op het moment van verzenden al was overleden (onderzoek wijst uit dat zij waarschijnlijk de avond of nacht ervoor al om het leven is gekomen). Het OM is ervan overtuigd dat Clen V. deze appjes bewust stuurde om hiermee de schijn op te houden en het beeld te creëren van een onwetende, liefdevolle partner.
Ik dacht tot zojuist dat deze berichten van voor haar overlijden waren maar die heeft hij wel gestuurd toen hij ging sporten/werken en koffie drinken met zijn moeder.
Haar telefoon die naast m in de slaapkamer lag, om het nog bizarder en ongeloofwaardiger te makenquote:Op vrijdag 25 september 2026 15:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Dit is ook ziek gedrag:
Dat dacht ik dus ook, stond in het Parool.quote:Op zaterdag 26 september 2026 12:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Ik dacht dat hij alleen appjes heeft gestuurd naar haar in de avond voor haar overlijden.
Staat gepland voor November.quote:Op zaterdag 26 september 2026 12:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij is trouwens nog niet opgenomen in het PBC, ik hoorde in een geluidsfragment hem smeken tegen de rechters daar niet naartoe te gaan.
Klopt, hij was ook aanwezig bij haar uitvaart en heeft nog twee weken met zijn dochter in dat huis gewoond.quote:Op zaterdag 26 september 2026 12:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat er geen sporen van verzet zoals krabben en bijten op hem zijn gevonden vind ik nog niet zo vreemd, hij is pas twee weken na haar dood opgepakt, toch?
Was dat wel een uitvaart? Of meer een rouwdienst? Neem aan dat ze haar lichaam niet na een week al vrij gaven.quote:Op zaterdag 26 september 2026 15:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klopt, hij was ook aanwezig bij haar uitvaart en heeft nog twee weken met zijn dochter in dat huis gewoond.
Rouwdienst inderdaad, voor de uitvaart kreeg hij geen toestemming om deze bij te wonen.quote:Op zaterdag 26 september 2026 15:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Was dat wel een uitvaart? Of meer een rouwdienst? Neem aan dat ze haar lichaam niet na een week al vrij gaven.
Dat dacht ik al, omdat tijdens de vorige zitting het forensisch onderzoek nog niet was afgerond. Las ik tenminste in een verslag. Maar al met al alleen indirect bewijs plus combinatie met de persoonlijkheid van Clen wijst toch niet direct op een onschuldig persoon. (voordat ik voor rechter wil spelen, haha) Hij zal een hele goede advocaat moeten hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2026 16:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Rouwdienst inderdaad, voor de uitvaart kreeg hij geen toestemming om deze bij te wonen.
Ik ben zo benieuwd naar het verhaal van haar familie over die dagen en hoe zij hem uberhaupt hebben bekeken voor de moordquote:Op zaterdag 26 september 2026 15:52 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Was dat wel een uitvaart? Of meer een rouwdienst? Neem aan dat ze haar lichaam niet na een week al vrij gaven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |