* DuchessX heeft al 1 persoon teruggevonden
Hoeveel mensen kunnen jullie terugvinden?
quote:tot nu toe 1tje
Op donderdag 27 februari 2003 20:26 schreef DuchessX het volgende:
Hoeveel mensen kunnen jullie terugvinden?
quote:dan is dat sinds kort want voor heen kon je ze gewoon maile je oude klasgenoten
Op donderdag 27 februari 2003 20:34 schreef reem het volgende:
ook wel sneaky, op het moment dat je contact met je 'schoolgenoten' wilt zoeken, moet je dokken.
quote:Kweet het ook niet, en mijn ouders ook niet
Op donderdag 27 februari 2003 21:48 schreef Lucille het volgende:
Al een paar namen herkent. En met een gesproken die nu in Australie woont. Het opvallende is wel dat sommige mensen echt niet meer weten wanneer ze nu precies op school hebben gezeten. Soms zitten ze er echt een of twee jaar naast.
quote:Ik ook.
Op donderdag 27 februari 2003 23:30 schreef Lenn het volgende:
Zo, herkende niemand, maar ik heb me toch maar even aangemeld bij alle scholen waar ik op heb gezeten
Dus weinig kans dat ik iemand zal vinden... De meeste waren allang gestopt toen ik kwam...
Na de carnaval kijk ik er nog eens naar...
quote:Waar haal je dat vandaan? Die site waar ik me heb aangemeld is gratis. Dat is wel www.schoolbanken.nl, misschien is dat een gratis kloon van de hier genoemde schoolbank.nl?
Op vrijdag 28 februari 2003 09:25 schreef Plonz het volgende:
Ik vind het een leuk idee, maar ik vind het maar niks dat je er 10 euro voor moet dokken.
quote:neuh
Op woensdag 19 maart 2003 16:31 schreef Fogerty het volgende:[..]
Waar haal je dat vandaan? Die site waar ik me heb aangemeld is gratis. Dat is wel www.schoolbanken.nl, misschien is dat een gratis kloon van de hier genoemde schoolbank.nl?
je kan ook bij je info niet je mail adres zetten, wel op deze manier: iemand(at)yahoo(punt)com
quote:Ik heb er ook al een aantal herkent....o.a. mijn oom.
Op donderdag 27 februari 2003 23:02 schreef Moonah het volgende:
Ik heb al best veel namen herkend. Grappig!
quote:jemig
Op donderdag 20 maart 2003 09:32 schreef kepler het volgende:
wanneer je een berichtje naar een oud-klasgenootje wil sturen moet je 10 euro dokken
quote:dat is ook wel weer waar, gewoon googlen en je komt een heel eind
Op donderdag 20 maart 2003 21:49 schreef Fogerty het volgende:[..]
jemig
Dat doen we dus mooi niet!
Een beetje rondsurfen daar en kijken wat er van iedereen geworden is, okee, maar dat contact opnemen doe ik dan wel op een andere manier als ik daar behoefte aan heb
heb me aangemeld en ook wat klassefoto's geupload. Ook een aantal mij bekende namen tegengekomen. Wel grappig om te zien, sommigen hebben ook verhaaltje erbij gezet wat ze nu doen enzo
quote:Ik heb al met 2 oud klasgenoten geemailt zonder te betalen.
Op donderdag 20 maart 2003 09:32 schreef kepler het volgende:[..]
neuh
dat is dezelfde, wanneer je een berichtje naar een oud-klasgenootje wil sturen moet je 10 euro dokken
je kan ook bij je info niet je mail adres zetten, wel op deze manier: iemand(at)yahoo(punt)com
Jammer dat je moet betalen om te kunnen mailen...
Mijn vader heeft iemand die hij 30 jaar niet gezien heeft daar teruggevonden. Hij heeft hem een half jaar geleden weer ontmoet, is erg goed bevallen!
Nu willen ze 10 euro per jaar hebben om te kunnen mailen naar oud klasgenoten. Ze zijn van de pot gevallen.
Reken even mee. Nu 390.000 registraties (begin juni) x 10 euro = 3.900.000 euro. Stel dat 25% daar gebruik van maakt. Geeft de boys 1.000.000 euro per jaar.
Jammer dat ze het niet normaal met baner reclame willen verdienen.
Je ziet geld verziekt al de sport, maar nu ook het internet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |