abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221814589
Welkom bij het Nederlandse tennistopic. Het topic voor wat alles met het Nederlandse (topb)tennis te maken heeft.

Botic van de Zandschulp
Tallon Griekspoor
Demi Schuurs

Tob

De rest met een racket.

----------------------

Algemene mededeling 10 november 2021

FOK BEDANKT R. HASSE, JANKERD KIKI, THIEMOOOOW EN MISA 'TATTOO OP DE SNEE' KRAAI VOOR DE FANTASTISCHE JAREN. HET WAS EEN GENOT OM JULLIE DE AFGELOPEN JAREN TE MOGEN VOLGEN. HET GA JULLIE GOED! TABEE EN DE BALLEN

-----------------------
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_221815670
Dit ziet er uit als een OP die ik geschreven heb.

#neverforget
U MAD?
  Moderator vrijdag 18 september 2026 @ 19:59:54 #3
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_221815971
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 19:18 schreef de_boswachter het volgende:
Dit ziet er uit als een OP die ik geschreven heb.

#neverforget
Literair hoogstandje.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_221816634
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2026 19:59 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Literair hoogstandje.
Bedankt maat.
U MAD?
  vrijdag 18 september 2026 @ 22:15:33 #5
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221816808
Die streep mag wel door de naam van Tarrel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_221832102
twitter

Weer grootse kansen voor Tallon en Botic deze week.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221846918
En alweer exit Tallon :')

4-6 6-7 Shapovalov
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_221854520
quote:
12s.gif Op maandag 21 september 2026 13:44 schreef mitt het volgende:
[ x ]

Weer grootse kansen voor Tallon en Botic deze week.
Ook Van de Zandschulp na US Open-succes direct onderuit in Chengdu - https://nos.nl/l/2632457
Hartelijke KNLTB!
Jack does it in real time...
  zondag 27 september 2026 @ 14:41:31 #9
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_221868669
Hollands feestje in Hangzhou met in ene halve finale Stevens tegen Arends/Pel en in de andere Rojer. Die is inmiddels 45, zou een paar jaar geleden stoppen en is me niet duidelijk waarom ie nog steeds speelt, maar zou na McEnroe en Bopanna de oudste finalist ever worden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_221876673
Botic staat weer een set achter, terug breken en dan je eigen game niet houden.....
speak only if it improves the silence.
pi_221876683
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2026 14:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hollands feestje in Hangzhou met in ene halve finale Stevens tegen Arends/Pel en in de andere Rojer. Die is inmiddels 45, zou een paar jaar geleden stoppen en is me niet duidelijk waarom ie nog steeds speelt, maar zou na McEnroe en Bopanna de oudste finalist ever worden.
Gokgenot
U MAD?
pi_221877242
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2026 13:26 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Gokgenot
Arends/Pel morgen finalegenot @monkyyy

Botietsj wint in China Q
pi_221893197
WE hebben er weer een, ja!

quote:
Stan (16) treedt in de voetsporen van wereldtopper Alcaraz: tennistalent pakt Europese titel

Stan Put kroonde zich zaterdag in Italië tot de beste Europese tennisser tot en met 16 jaar. De jonge Bavelaar komt daardoor in een imposant rijtje, waardoor de verwachtingen toenemen. Gelukkig heeft zijn coach al extra hulp ingeroepen van een tennisicoon.

„Ik geniet nog steeds van een fantastische week”, vertelt Put een paar dagen later. „Ik had zelf wel het gevoel dat ik de titel zou kunnen winnen, maar het is natuurlijk fantastisch om het dan ook echt te doen.”

Toch belt hij niet vanaf een platte kar die door Bavel rijdt. De dag na de successen – Put won ook het dubbelspel – moest hij door naar Spanje voor het volgende toernooi. „We zijn die avond nog wel even uit eten geweest”, stelt Put gerust. „Ik heb een goede burger en een ijsje gegeten.”

Een verdiend minifeestje, want de titel brengt hem in een illuster rijtje. Onder anderen Carlos Alcaraz, Grigor Dimitrov en Marin Cilic waren ooit ook de besten op het jeugdtoernooi: spelers die later allemaal de mondiale top drie of zelfs de nummer één-positie bereikten.

„Het is inderdaad vet om te zien dat spelers die aan de top staan of hebben gestaan, ook dat toernooi hebben gewonnen. Dan weet ik dat ik goed bezig ben en de potentie heb om dat later ook te kunnen bereiken”, deelt Put, die in januari in Australië debuteert op een junioren-Grand Slam.

Livestream
Daarbij kan hij bouwen op zijn coach Benjamin Reek van het Veldhovense Amjoy Tennis. Die moest het toernooi ditmaal via een livestream volgen en dat was niet makkelijk. „Met name richting het einde van de week, dan wordt het toch stiekem wel spannend”, geeft hij toe.

Na de halve finale, waarin Put zijn enige set verloor, kon hij het niet laten om wat tips door te bellen. „Let er morgen bij het inspelen op dat je meteen laag in de benen zit en door de bal heen tennist”, adviseerde hij zijn pupil, die in Italië door de tennisbond werd begeleid.

‘Andere invalshoek’
Reek werkt al bijna zes jaar intensief met Put samen, maar nu hij weer een grote stap zet, rijst de vraag of er niet nķg meer kennis nodig is. Put: „Als ik een nieuwe prikkel nodig zou hebben, hoeft dat niet te betekenen dat ik Benjamin moet loslaten.”

„Als iemand een vertrouwenspersoon, een ervaren coach of misschien een oud-prof kan toevoegen aan het team, zou dat alleen maar beter zijn. Dat geeft misschien een andere invalshoek, een andere kijk op tennis of nieuwe ideeën”, zegt hij.

Er is sowieso al een breder team betrokken, maar Reek heeft nog wat extra’s in petto: „Ik heb Richard Krajicek benaderd om mee te kijken met de service. Ik heb nooit de gedachte gehad dat ik het in mijn eentje moet doen. Absoluut niet, het gaat echt om Stans ontwikkeling.”
pi_221894471
Britt du Pree (19) WTA-321
Mees Röttgering (19) ATP-335
Loes Ebeling Koning (20) WTA-398
Thijs Boogaard (18) ATP-481
Antonia Stoyanov (17) WTA-575
Stan Put (16) ATP-2147

Best een leuke selectie van talenten. Daar zouden er toch een paar de top-100 van moeten kunnen bereiken.
pi_221894567
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 20:27 schreef TheArt het volgende:
Britt du Pree (19) WTA-321
Mees Röttgering (19) ATP-335
Loes Ebeling Koning (20) WTA-398
Thijs Boogaard (18) ATP-481
Antonia Stoyanov (17) WTA-575
Stan Put (16) ATP-2147

Best een leuke selectie van talenten. Daar zouden er toch een paar de top-100 van moeten kunnen bereiken.
GODSTALENT ALEC DECKERS??!!!?????
U MAD?
pi_221896608
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2026 20:43 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
GODSTALENT ALEC DECKERS??!!!?????
Inmiddels 26
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_221896961
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2026 00:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]
Inmiddels 26
ZE worden oud ;(
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')