Moet ook wel met zo'n kk kachelquote:Op vrijdag 18 september 2026 15:18 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Ze wast m ff lekker voordat je hem erin douwt
Ruik je dan niet?quote:
Hier net zo en op warme dagen of dagen met intensieve beweging 2x, dus ook's avonds nog een keer.quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:18 schreef cinderloom het volgende:
Maandag t/m zondag in de ochtend.
Iedere dag douche dus.
Waarom?quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:50 schreef YoopY het volgende:
[..]
Hier net zo en op warme dagen of dagen met intensieve beweging 2x, dus ook's avonds nog een keer.
Wat een viespeuk ben je eigenlijk als je maar 2x per week douched...
Voel jij je na een paar dagen wasbak fris?quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom?
Je kunt je toch ook aan de wastafel wassen?
Idem hier.quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:18 schreef cinderloom het volgende:
Maandag t/m zondag in de ochtend.
Iedere dag douche dus.
Kan, maar waarom zou je, luxe is lekker.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien is hier oorzaak en gevolg omgedraaid.quote:Op vrijdag 18 september 2026 15:15 schreef Hetekip het volgende:
Maandag en donderdag. Dit omdat ik in het weekend toch maar alleen ben.
Dit dusquote:Op vrijdag 18 september 2026 17:41 schreef Charles33 het volgende:
[..]
Misschien is hier oorzaak en gevolg omgedraaid.
Hoe werd dat ook al weer genoemd? Babywasjes of poezenwasjes?quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom?
Precies, dat doe ik wel. Een washandje en dan even vegen met beetje zeep afspoelen met water. Eigenlijk net als handen wassen.quote:Op vrijdag 18 september 2026 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Waarom?
Voordat iemand denkt wat een goorlel, ik lig meerdere keren per week in mijn tweepersoons jacuzzi.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:49 schreef vosss het volgende:
Als ik 3x per jaar douche dan is het veel.
In alle huizen waar ik woonde, muv het „young ones“ kamerverhuur waar ik een jaar woonde had ik een bad of jacuzzi. Als ik er in de afgelopen 40 jaar meer dan 1 keer per jaar in heb gelegen overdrijf ik sterk. Douchen vind ik veel fijnerquote:Op vrijdag 18 september 2026 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Voordat iemand denkt wat een goorlel, ik lig meerdere keren per week in mijn tweepersoons jacuzzi.
Geen vaste dagen. In de zomer of als hard gewerkt of anderzins lichamelijke arbeid verricht vaker.
Badderen veel relaxter.quote:Op vrijdag 18 september 2026 18:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In alle huizen waar ik woonde, muv het „young ones“ kamerverhuur waar ik een jaar woonde had ik een bad of jacuzzi. Als ik er in de afgelopen 40 jaar meer dan 1 keer per jaar in heb gelegen overdrijf ik sterk. Douchen vind ik veel fijner
Voor jou is wassen een noodzaak, douchen geen genot? Heb je een douche waar een bejaarde met prostaatkanker denkt, die heeft het erger dan ik? En zo een plastic zeiltje?quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Precies, dat doe ik wel. Een washandje en dan even vegen met beetje zeep afspoelen met water. Eigenlijk net als handen wassen.
Kattenwasjequote:Op vrijdag 18 september 2026 17:48 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe werd dat ook al weer genoemd? Babywasjes of poezenwasjes?
Douchen hoeft niet persé dagelijks hoorquote:Op vrijdag 18 september 2026 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat ben je ook wel echt gestoord als je douchen al teveel werk vind om dagelijks te doen.
Als ik dat op deze manier doe ligt alles rondom de wasbak vol met water.quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:50 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Precies, dat doe ik wel. Een washandje en dan even vegen met beetje zeep afspoelen met water. Eigenlijk net als handen wassen.
Kun je je daar ook met douchegel in wassen?quote:Op vrijdag 18 september 2026 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Voordat iemand denkt wat een goorlel, ik lig meerdere keren per week in mijn tweepersoons jacuzzi.
Geen vaste dagen. In de zomer of als hard gewerkt of anderzins lichamelijke arbeid verricht vaker.
Keesjequote:Op vrijdag 18 september 2026 15:18 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Ze wast m ff lekker voordat je hem erin douwt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |