Er staat nog een vraag voor je open:quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:10 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Priscilla hep het spandoek niet gelezen
quote:Op zaterdag 19 september 2026 12:58 schreef HowardRoark het volgende:
Grote kans dat dit natuurlijk weer helemaal uit de hand lopen, zoveel is duidelijk.
[..]
Waarom ben jij met deze demonstraties eigenlijk altijd haantje de voorste om de demonstranten te bespotten maar met bijvoorbeeld de klimaat en/of pro-Palestijnse demonstraties nergens te bekennen?
Ik vind dit soort kansloze tokkies aan beide kanten altijd erg vermakelijk hoor. Maar fijn dat er iemand bijhoudt waar ik wel en niet op reageer, Howierdjequote:Op zaterdag 19 september 2026 13:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag voor je open:
[..]
Het is gewoon maar een vraag. Ik dacht namelijk hier nogal wat selectiviteit te merken .. Je lijkt een beetje een antipathie te hebben tegen de volkse medemens, maar andere groepen juist de hand boven het hoofd te willen houden. Dat mag natuurlijk, maar het valt op.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dit soort kansloze tokkies aan beide kanten altijd erg vermakelijk hoor. Maar fijn dat er iemand bijhoudt waar ik wel en niet op reageer, Howierdje
Ik zie dat eigenlijk helemaal niet.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is gewoon maar een vraag. Ik dacht namelijk hier nogal wat selectiviteit te merken .. Je lijkt een beetje een antipathie te hebben tegen de volkse medemens, maar andere groepen juist de hand boven het hoofd te willen houden. Dat mag natuurlijk, maar het valt op.
Ja, ho maar weer.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is gewoon maar een vraag. Ik dacht
De pijnlijke realiteit is dat je dit uitschot ook wel zou willen remigreren. Maar ja, het zijn autochtonen.quote:
NNB, een extreemrechts antisemitisch clubje.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:24 schreef HowardRoark het volgende:
Iemand een idee waar die zwart-oranje vlaggen voor moeten staan?
[ twitter ]
Zo'n donkerbruin vermoeden had ik al. Dat zulke dingen überhaupt zijn toegestaan is ook weer bizar.quote:Op zaterdag 19 september 2026 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
NNB, een extreemrechts antisemitisch clubje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |