quote:Op woensdag 16 september 2026 15:35 schreef Japepk het volgende:
Zolang Sinterklaas een marionet van de ntr is maakt het niet veel uit wie hem vertolkt denk ik
Oh zo bedoel ik het niet hoor. Ik bedoel de rol in het sinterklaasjournaal. Stefan de Walle was een stuk minder vrij hierin dan Bram van der Vlught. Dat is deels te verklaren, feit is wel dat de rol van Sinterklaas hierdoor een stuk minder jeu heeft gekregen. Ik kon het centrale topic van het sinterklaasjournaal niet vindenquote:
Ik denk dat hij het ook zou kunnen ja. Was er nooit opgekomen als je had gevraagd, wie moet het worden.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:21 schreef RipCity het volgende:
Kan wel leven met Daan (denk ik)
Vond deze beetje te joviaal en eentonig. Zonde ook dat die nergens anders kwam. T is je nationale Sinterklaas maar je ziet m nauwelijks
Sinds 2020 doet Bram het helemaal niet meer.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:26 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het ook zou kunnen ja. Was er nooit opgekomen als je had gevraagd, wie moet het worden.
Maar Stefan de Walle was ik eerst "op tegen", maar dat was meer omdat ik niemand anders wilde dan Bram
Ik zou het stiekem wel heel tof vinden als Bram het nog 1 keertje zou doen, maar dat is wishfull thinking
Jemig, nu je het zegtquote:Op woensdag 16 september 2026 17:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sinds 2020 doet Bram het helemaal niet meer.
Blijft ook voor altijd een legende. Maar dan wel in herinnering idd.quote:Op woensdag 16 september 2026 17:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jemig, nu je het zegt
Sommige mensen zijn zo lang afwezig dat ik vergeet dat ze overleden zijn.
quote:Op woensdag 16 september 2026 17:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jemig, nu je het zegt
Sommige mensen zijn zo lang afwezig dat ik vergeet dat ze overleden zijn.
Zou wel meer bij de tijdsgeest passen, Sinterklaas wordt immers ook elk jaar weer een jaartje ouder. Hoe oud is hij inmiddels? Slaat nergens op dat hij nog gaat paardrijden. Als hij een keer valt ligt gelijk zijn heup aan gruzelementen.quote:Op woensdag 16 september 2026 18:22 schreef mitt het volgende:
[..]![]()
Bram zou ook 92 zijn nu. Sinterklaas in een rolstoel of achter een rollator is ook niks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |