Ja, laat een ander maar jouw geld voor je verdienen met hard werken he?quote:Op maandag 14 september 2026 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het liefst zou ik helemaal niet meer naar dagbesteding gaan, het heeft echt geen enkele toegevoegde waarde. Ik snap dat het saai is als ik alleen maar op mijn bed lig, echter is dat wel wat ik het allerliefste doe.
Ik heb jouw geld niet nodig, patser. Maar laat de mensen die graag willen werken maar werken inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2026 11:40 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ja, laat een ander maar jouw geld voor je verdienen met hard werken he?
Parasiet.
Lief zijn voor Seb, ik werk met alle liefde een tandje harder zodat hij wat meer kan chillen. Je hebt werkpaarden en sierpaarden.quote:Op maandag 14 september 2026 11:40 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Parasiet.
Ga je gang. Wat mij betreft worden dit soort bloedzuigers afgeknepen. Zorg zelf maar voor je inkomen als je gewoon kan werken.quote:Op maandag 14 september 2026 11:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Lief zijn voor Seb, ik werk met alle liefde een tandje harder zodat hij wat meer kan chillen. Je hebt werkpaarden en sierpaarden.
En zo is het maar net. Bedankt maat!quote:Op maandag 14 september 2026 11:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Lief zijn voor Seb, ik werk met alle liefde een tandje harder zodat hij wat meer kan chillen. Je hebt werkpaarden en sierpaarden.
en een beetje gamen erbijquote:Op maandag 14 september 2026 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het liefst zou ik helemaal niet meer naar dagbesteding gaan, het heeft echt geen enkele toegevoegde waarde. Ik snap dat het saai is als ik alleen maar op mijn bed lig, echter is dat wel wat ik het allerliefste doe.
Ik heb helaas geen WIA. Heb na anderhalf jaar ziektewet toch maar weer besloten om te gaan werken. Met de kennis van nu..... zou denk ik wel die WIA in de wacht hebben kunnen slepen. Nu maar een beetje dagbesteden doordeweeks en sessie'en in het weekend.quote:Op maandag 14 september 2026 12:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en een beetje gamen erbij
maar wat als ze nu je WIA gaan verlagen of afpakken , wat dan?/
ik heb 100% alleenstaanden AOW en een ongedeeld ABP eindloon Pensioenquote:Op maandag 14 september 2026 12:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen WIA. Heb na anderhalf jaar ziektewet toch maar weer besloten om te gaan werken. Met de kennis van nu..... zou denk ik wel die WIA in de wacht hebben kunnen slepen. Nu maar een beetje dagbesteden doordeweeks en sessie'en in het weekend.
Jij moet dringend naar een agressie-therapeut om je agressie te leren beheersen.quote:Op maandag 14 september 2026 11:45 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ga je gang. Wat mij betreft worden dit soort bloedzuigers afgeknepen. Zorg zelf maar voor je inkomen als je gewoon kan werken.
Sparen heeft geen zin; de staat pakt het van je af.quote:Op maandag 14 september 2026 11:57 schreef Red_85 het volgende:
Ga zelf werken, doorgevreten schijtpoliticus. Uitzuiger van de maatschappij met grootheidswaan. Straks weer ergens in de board zitten bij een corrupt schijtbedrijf om de werkende klasse nog verder uit te zuigen.
Ik kots echt op volk zoals hij.
Het lijkt wel Beetlejuice. Noem drie keer het woord 'parasiet', en hun koning meldt zich meteen.quote:Op maandag 14 september 2026 12:54 schreef torentje het volgende:
[..]
Jij moet dringend naar een agressie-therapeut om je agressie te leren beheersen.
https://www.nu.nl/economi(...)-4-miljard-euro.htmlquote:Inkomstenbelasting werkenden stijgt volgend jaar per saldo met 4 miljard euro
De inkomstenbelasting voor werkenden gaat volgend jaar per saldo met ongeveer 4 miljard euro omhoog, bevestigen ingewijden aan persbureau ANP na berichtgeving van RTL Nieuws. Dat bedrag loopt op de langere termijn op tot 8 miljard euro.
Een pakket koopkrachtmaatregelen maakt eerder aangekondigde belastingverhogingen slechts deels ongedaan. Uit gelekte ramingen van het Centraal Planbureau (CPB) blijkt dat de koopkracht er gemiddeld 0,1 tot 0,2 procent op achteruitgaat. Deze daling is iets verzacht door een koopkrachtpakket van 1,7 miljard euro.
De koopkracht van werkenden met de laagste inkomens verbetert wel iets, met 0,2 procent. De gemiddelde gepensioneerde gaat er 0,3 procent op vooruit.
De prinsjesdagstukken lekten dit jaar sneller uit dan gebruikelijk. Nog geen 24 uur na de moeizame onderhandelingen tussen D66, VVD en CDA hadden meerdere media de stukken al in handen.
De hogere belasting waar D66-minister Hans Vijlbrief voor de zomer nog voor pleitte, zou de stukken niet hebben gehaald. VVD-minister Heinen zou hier fel op tegen zijn. We hebben de prinsjesdagplannen in onderstaand artikel voor je op een rij gezet.
Twee verschrikkelijke mensen.quote:
Ik vond Sylvana best wel sterke punten had. Ik vond jammer dat Bontenbal geen goed weerwoord had.quote:Op maandag 14 september 2026 13:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Twee verschrikkelijke mensen.
Noem een keer dat mensen niet hoeven te werken als ze niet willen, dan wordt men bedolven onder scheldwoorden van de agressieve mannen.quote:Op maandag 14 september 2026 12:55 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Het lijkt wel Beetlejuice. Noem drie keer het woord 'parasiet', en hun koning meldt zich meteen.
Dan ken jij mijn buurman nog nietquote:Op maandag 14 september 2026 13:03 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Twee verschrikkelijke mensen.
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.quote:Op maandag 14 september 2026 13:24 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dan ken jij mijn buurman nog niet
Doen ze al. Ze veroorzaken ellende en stress bij velen. Dus je levenskwaliteit en welzijn gaan gewoon naar de klote door de overheid.quote:Op maandag 14 september 2026 12:54 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Sparen heeft geen zin; de staat pakt het van je af.
Werken heeft geen zin; de staat pakt het van je af.
Er komt nog een moment dat ze je leven van je afpakken.
Parasietquote:Op maandag 14 september 2026 11:40 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Parasiet.
Ik heb voldoende inkomen en heb de toeslag voor de kinderopvang niet per se nodig. Toch heb ik er recht op en krijg ik het en krijg ik zelfs meer als ik minder ga werken. Ga jij maar lekker vijf dagen werken, maximaal belasting betalen en meebetalen aan mijn toeslagen, terwijl ik wat meer tijd heb gekregen voor mijn gezin, heerlijk!quote:Op maandag 14 september 2026 11:45 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Ga je gang. Wat mij betreft worden dit soort bloedzuigers afgeknepen. Zorg zelf maar voor je inkomen als je gewoon kan werken.
De BV Nederland; ze mogen eens wat minder uitgeven. Maar ja, ze komen er gewoon mee weg.quote:Op maandag 14 september 2026 13:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doen ze al. Ze veroorzaken ellende en stress bij velen. Dus je levenskwaliteit en welzijn gaan gewoon naar de klote door de overheid.
Gezellig he, NL.
Belangrijk om te zeggen, inderdaad. Wij werken hier gezamenlijk gemiddeld 60 uur per week, 50% meer dan het huishouden waar ik in opgroeide. Dat gaat op voor het meerendeel van de leeftijdsgenoten in mijn kring.quote:Op maandag 14 september 2026 13:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Het is ook best grappig. Het zijn vaak de wat oudere mannen van wie hun moeder gewoon nog werkloos thuis zat toen ze klein waren die nu vinden dat jonge ouders maar beide fulltime moeten gaan werken. We doen het zoveel beter dan 30-50 jaar gelden toen van de 2 ouders in het gezin er eentje fulltime werkte. Als er nu 2 zijn die gemiddeld 3 dagen werken zijn het aantal arbeidsuren per gezin dus toegenomen. Maar net zo belangrijk, de toename van de betrokkenheid van de vader bij de opvoeding.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |