abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 september 2026 @ 11:12:22 #1
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221789977
Bekijk deze YouTube-video

Maar ja het heeft ook geen nut je krijgt HRA en toeslagen en je vriendin werkt ook twee dagen

En de arbeidskorting van vroeger is haast weg
En anders dan meld je jezelf twee jaar ziek en probeer in de WIA te komen

Het zou goed zijn om de gratis geldleen korting te vervangen door de werk korting van 20.000 euro per jaar
en wat minder toeslagen zou ook goed zijn
Scheelt ook een boel ambtenaren die de gratis geld claims controleren
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 14 september 2026 @ 11:39:09 #3
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221790072
Het liefst zou ik helemaal niet meer naar dagbesteding gaan, het heeft echt geen enkele toegevoegde waarde. Ik snap dat het saai is als ik alleen maar op mijn bed lig, echter is dat wel wat ik het allerliefste doe.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221790075
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2026 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het liefst zou ik helemaal niet meer naar dagbesteding gaan, het heeft echt geen enkele toegevoegde waarde. Ik snap dat het saai is als ik alleen maar op mijn bed lig, echter is dat wel wat ik het allerliefste doe.
Ja, laat een ander maar jouw geld voor je verdienen met hard werken he?

Parasiet.
pi_221790090
Een hele generatie aan boomers die ons opvoedde, de weg voor ons vrijmaakte en ons steevast op de borst drukte dat we de regisseur van ons eigen leven zijn en altijd ons hart moeten volgen en niks tegen onze zin in moeten doen want daar is het leven te kort voor en nu is het weer janken
-nee-
  maandag 14 september 2026 @ 11:43:24 #6
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221790095
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 11:40 schreef PurifieR het volgende:

[..]

Parasiet.
Ik heb jouw geld niet nodig, patser. Maar laat de mensen die graag willen werken maar werken inderdaad.
pi_221790098
quote:

[..]

Parasiet.
Lief zijn voor Seb, ik werk met alle liefde een tandje harder zodat hij wat meer kan chillen. Je hebt werkpaarden en sierpaarden.
-nee-
pi_221790107
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2026 11:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Lief zijn voor Seb, ik werk met alle liefde een tandje harder zodat hij wat meer kan chillen. Je hebt werkpaarden en sierpaarden.
Ga je gang. Wat mij betreft worden dit soort bloedzuigers afgeknepen. Zorg zelf maar voor je inkomen als je gewoon kan werken.
  maandag 14 september 2026 @ 11:46:07 #9
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221790114
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2026 11:43 schreef Marsenal het volgende:

[..]
En zo is het maar net. Bedankt maat!
pi_221790169
Ga zelf werken, doorgevreten schijtpoliticus. Uitzuiger van de maatschappij met grootheidswaan. Straks weer ergens in de board zitten bij een corrupt schijtbedrijf om de werkende klasse nog verder uit te zuigen.

Ik kots echt op volk zoals hij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 14 september 2026 @ 12:35:41 #11
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221790369
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2026 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
en een beetje gamen erbij

maar wat als ze nu je WIA gaan verlagen of afpakken , wat dan?/
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 14 september 2026 @ 12:50:03 #12
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221790452
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 12:35 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
en een beetje gamen erbij

maar wat als ze nu je WIA gaan verlagen of afpakken , wat dan?/
Ik heb helaas geen WIA. Heb na anderhalf jaar ziektewet toch maar weer besloten om te gaan werken. Met de kennis van nu..... zou denk ik wel die WIA in de wacht hebben kunnen slepen. Nu maar een beetje dagbesteden doordeweeks en sessie'en in het weekend.
  maandag 14 september 2026 @ 12:53:26 #13
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221790472
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2026 12:50 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik heb helaas geen WIA. Heb na anderhalf jaar ziektewet toch maar weer besloten om te gaan werken. Met de kennis van nu..... zou denk ik wel die WIA in de wacht hebben kunnen slepen. Nu maar een beetje dagbesteden doordeweeks en sessie'en in het weekend.
ik heb 100% alleenstaanden AOW en een ongedeeld ABP eindloon Pensioen
maat een jaar gelden werkt in ik nog toen was ik al 72 jaar oud , toen dat ik het geld nodig had , maar ik vind de contacten wel leuk
Waar ik me aan erger , is dat een AOW ers slechts de halve arbeidskorting krijgt vergeleken met een jongere
pi_221790475
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 11:45 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ga je gang. Wat mij betreft worden dit soort bloedzuigers afgeknepen. Zorg zelf maar voor je inkomen als je gewoon kan werken.
Jij moet dringend naar een agressie-therapeut om je agressie te leren beheersen.
  maandag 14 september 2026 @ 12:54:22 #15
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221790477
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 11:57 schreef Red_85 het volgende:
Ga zelf werken, doorgevreten schijtpoliticus. Uitzuiger van de maatschappij met grootheidswaan. Straks weer ergens in de board zitten bij een corrupt schijtbedrijf om de werkende klasse nog verder uit te zuigen.

Ik kots echt op volk zoals hij.
Sparen heeft geen zin; de staat pakt het van je af.

Werken heeft geen zin; de staat pakt het van je af.

Er komt nog een moment dat ze je leven van je afpakken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221790484
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 12:54 schreef torentje het volgende:

[..]
Jij moet dringend naar een agressie-therapeut om je agressie te leren beheersen.
Het lijkt wel Beetlejuice. Noem drie keer het woord 'parasiet', en hun koning meldt zich meteen.
pi_221790498
quote:
Inkomstenbelasting werkenden stijgt volgend jaar per saldo met 4 miljard euro

De inkomstenbelasting voor werkenden gaat volgend jaar per saldo met ongeveer 4 miljard euro omhoog, bevestigen ingewijden aan persbureau ANP na berichtgeving van RTL Nieuws. Dat bedrag loopt op de langere termijn op tot 8 miljard euro.

Een pakket koopkrachtmaatregelen maakt eerder aangekondigde belastingverhogingen slechts deels ongedaan. Uit gelekte ramingen van het Centraal Planbureau (CPB) blijkt dat de koopkracht er gemiddeld 0,1 tot 0,2 procent op achteruitgaat. Deze daling is iets verzacht door een koopkrachtpakket van 1,7 miljard euro.

De koopkracht van werkenden met de laagste inkomens verbetert wel iets, met 0,2 procent. De gemiddelde gepensioneerde gaat er 0,3 procent op vooruit.

De prinsjesdagstukken lekten dit jaar sneller uit dan gebruikelijk. Nog geen 24 uur na de moeizame onderhandelingen tussen D66, VVD en CDA hadden meerdere media de stukken al in handen.

De hogere belasting waar D66-minister Hans Vijlbrief voor de zomer nog voor pleitte, zou de stukken niet hebben gehaald. VVD-minister Heinen zou hier fel op tegen zijn. We hebben de prinsjesdagplannen in onderstaand artikel voor je op een rij gezet.
https://www.nu.nl/economi(...)-4-miljard-euro.html
  maandag 14 september 2026 @ 12:57:02 #18
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221790499
  maandag 14 september 2026 @ 13:03:57 #19
182233 thedeedster
pi_221790528
quote:
Twee verschrikkelijke mensen. :{
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221790562
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 13:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik vond Sylvana best wel sterke punten had. Ik vond jammer dat Bontenbal geen goed weerwoord had.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221790569
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 12:55 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Het lijkt wel Beetlejuice. Noem drie keer het woord 'parasiet', en hun koning meldt zich meteen.
Noem een keer dat mensen niet hoeven te werken als ze niet willen, dan wordt men bedolven onder scheldwoorden van de agressieve mannen.
  maandag 14 september 2026 @ 13:24:09 #22
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221790648
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 13:03 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Dan ken jij mijn buurman nog niet
  maandag 14 september 2026 @ 13:25:17 #23
182233 thedeedster
pi_221790656
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 13:24 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dan ken jij mijn buurman nog niet
Het een sluit het ander natuurlijk niet uit.

Desalniettemin; sterkte!
pi_221790746
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 12:54 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Sparen heeft geen zin; de staat pakt het van je af.

Werken heeft geen zin; de staat pakt het van je af.

Er komt nog een moment dat ze je leven van je afpakken.
Doen ze al. Ze veroorzaken ellende en stress bij velen. Dus je levenskwaliteit en welzijn gaan gewoon naar de klote door de overheid.

Gezellig he, NL.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_221790760
quote:

[..]

Parasiet.
Parasiet :')
Madjelly :D

quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 11:45 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Ik heb voldoende inkomen en heb de toeslag voor de kinderopvang niet per se nodig. Toch heb ik er recht op en krijg ik het en krijg ik zelfs meer als ik minder ga werken. Ga jij maar lekker vijf dagen werken, maximaal belasting betalen en meebetalen aan mijn toeslagen, terwijl ik wat meer tijd heb gekregen voor mijn gezin, heerlijk! _O_ _O_
pi_221790775
Het is ook best grappig. Het zijn vaak de wat oudere mannen van wie hun moeder gewoon nog werkloos thuis zat toen ze klein waren die nu vinden dat jonge ouders maar beide fulltime moeten gaan werken. We doen het zoveel beter dan 30-50 jaar gelden toen van de 2 ouders in het gezin er eentje fulltime werkte. Als er nu 2 zijn die gemiddeld 3 dagen werken zijn het aantal arbeidsuren per gezin dus toegenomen. Maar net zo belangrijk, de toename van de betrokkenheid van de vader bij de opvoeding.
  maandag 14 september 2026 @ 13:47:16 #27
182233 thedeedster
pi_221790787
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 13:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Doen ze al. Ze veroorzaken ellende en stress bij velen. Dus je levenskwaliteit en welzijn gaan gewoon naar de klote door de overheid.

Gezellig he, NL.
De BV Nederland; ze mogen eens wat minder uitgeven. Maar ja, ze komen er gewoon mee weg.
pi_221790961
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2026 13:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Het is ook best grappig. Het zijn vaak de wat oudere mannen van wie hun moeder gewoon nog werkloos thuis zat toen ze klein waren die nu vinden dat jonge ouders maar beide fulltime moeten gaan werken. We doen het zoveel beter dan 30-50 jaar gelden toen van de 2 ouders in het gezin er eentje fulltime werkte. Als er nu 2 zijn die gemiddeld 3 dagen werken zijn het aantal arbeidsuren per gezin dus toegenomen. Maar net zo belangrijk, de toename van de betrokkenheid van de vader bij de opvoeding.
Belangrijk om te zeggen, inderdaad. Wij werken hier gezamenlijk gemiddeld 60 uur per week, 50% meer dan het huishouden waar ik in opgroeide. Dat gaat op voor het meerendeel van de leeftijdsgenoten in mijn kring.
-nee-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')