Deze man weetquote:Op woensdag 16 september 2026 10:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wel een beetje de eminem van fok deze man
quote:Op woensdag 16 september 2026 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lafieeeee
[..]
shiii
Hier ook zonnetje
Loef It
Mag je zeker trots op zijnquote:Op woensdag 16 september 2026 12:41 schreef Shii het volgende:
Zo net het achterpand van een breiwerk afgemaakt dat al 9 jaar op de pennen stond. Trots op mezelf.Nu nog het voorpand en de mouwen. Ik denk dat ik die inmiddels wel in een maat groter kan breien.
quote:Op woensdag 16 september 2026 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je zeker trots op zijn
Hopelijk past het nog
En anders is dit misschien een tip
quote:Op woensdag 16 september 2026 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Guess who’s back
Back again
Shady’s back![]()
Oh dat ga ik eens goed lezen. Dank je. Ik zat er wel aan te denken om voor het voorpand in ieder geval meer steken op te zetten.quote:Op woensdag 16 september 2026 12:46 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je zeker trots op zijn
Hopelijk past het nog
En anders is dit misschien een tip
Of een vest van maken met twee halve voorpandenquote:Op woensdag 16 september 2026 12:58 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh dat ga ik eens goed lezen. Dank je. Ik zat er wel aan te denken om voor het voorpand in ieder geval meer steken op te zetten.
Ja dat kan ook nog.quote:Op woensdag 16 september 2026 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
Of een vest van maken met twee halve voorpanden
Ok zou er ook geen geduld voor hebbenquote:Op woensdag 16 september 2026 12:41 schreef Shii het volgende:
Zo net het achterpand van een breiwerk afgemaakt dat al 9 jaar op de pennen stond. Trots op mezelf.Nu nog het voorpand en de mouwen. Ik denk dat ik die inmiddels wel in een maat groter kan breien.
Ben momenteel een bruin vest een het breien voor @hemarookworstquote:Op woensdag 16 september 2026 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
Of een vest van maken met twee halve voorpanden
quote:Op woensdag 16 september 2026 15:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ben momenteel een bruin vest een het breien voor @:hemarookworst
Niks gewend waterfietsiequote:
quote:Op woensdag 16 september 2026 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Poep en pies plaatjes is niet mijn categorie. En je weet wat mijn categorien wel zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |