Droste effect en slimme marketing, een airfryer is een kleine heteluchtovenquote:Op donderdag 10 september 2026 00:11 schreef miss_sly het volgende:
Bovendien wilden wij een oven die bakoven/magnetron/airfryer in een is
Ja, dat is de theorie. Ik heb het nog nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:34 schreef Tuindier het volgende:
Regeneren is wat ik nu doe met de magnetron maar dan dat het eten lekkerder blijft?
Regeneren duurt langer dan oppiepen n de magnetron en je gebruikt er ook vocht bij, wat in een magnetron niet gebeurt.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:34 schreef Tuindier het volgende:
Regeneren is wat ik nu doe met de magnetron maar dan dat het eten lekkerder blijft?
Klopt. Maar nu zit het in één apparaat en een airfryer is kennelijk nog net wat heter dan gewone heteluchtoven en heeft in de oven ook net een andere accessoire zodat de lucht beter overal kan komen.quote:Op donderdag 10 september 2026 19:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Droste effect en slimme marketing, een airfryer is een kleine heteluchtoven
Oh, daarvoor is die bakplaat met al die gaatjes dusquote:Op donderdag 10 september 2026 19:53 schreef Tuindier het volgende:
Iemand die ik ken heeft wel een oven met daarbij een 'airfryerplaat' maar die vond het toch niet hetzelfde.
Kijk dit soort tips zoek ik!quote:Op donderdag 10 september 2026 20:13 schreef Marsenal het volgende:
Dingen gaan er ook veel sneller in, dat is ook wel belangrijk om te weten. Een quiche bakken met 60% luchtvochtigheid, dan is ie twee keer zo snel gaar dan bij een hetelucht.
Ik heb in mn keuken een traditionele hete lucht oven en een combi-stoom, en de tweede geniet toch altijd wel de voorkeur, zeker als ik in turbomodus een croissantje wil. Maar als je een feestmaal of een of ander groots etentje verzorgt, is het hebben van beide geen overbodige luxe!quote:
Vast wel.quote:Op vrijdag 11 september 2026 23:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb geen stoomoven, geen airfryer, geen magnetron, geen thermomix, geen designerpannen, geen cooker, geen sous vide stick, geen green egg. Ik heb een friteuse met ossenwit, een gasgrill, een fornuis, een oven. Veel belangrijker dan apparatuur is technieken beheersen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |