abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 september 2026 @ 20:02:44 #76
513560 Muissnuitje
Kaasproever van beroep!
pi_221766751
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2026 19:58 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Het feit dat er geschoten is, vind ik toch een beetje richting efficiënte crimineel wijzen. Een psychopaat/dierenbeul gaat afschieten toch veel te snel, wat is daar nou leuk aan?
Ik denk dat de meesten van ons er gewoon niet zo in thuis zijn als dat jij dat bent, denk ik.
Dat is lang gehad dat ik een account op Fok! heb geleden.🐭 🧀
  donderdag 10 september 2026 @ 20:07:49 #77
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221766830
Je kan er ook ezelknuffelen O+
https://hetezelpaleis.nl/ezel-knuffelen/

Heb de poeplap maar weer eens getrokken.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 10 september 2026 @ 20:09:27 #78
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221766866
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2026 20:02 schreef Muissnuitje het volgende:

[..]
Ik denk dat de meesten van ons er gewoon niet zo in thuis zijn als dat jij dat bent, denk ik.
Dat zou goed kunnen, ik heb overal een beetje verstand van. ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 10 september 2026 @ 20:42:23 #79
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_221767351
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2026 19:58 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Het feit dat er geschoten is, vind ik toch een beetje richting efficiënte crimineel wijzen. Een psychopaat/dierenbeul gaat afschieten toch veel te snel, wat is daar nou leuk aan?
Ik lees dat er wel meer met dat ezeltje gedaan is in naast alleen doden.

Bovendien hem terug in zijn wei gooien is een groot risico. Een gewone geldbeluste crimineel zou hem gewoon ergens op een afgelegen plek achterlaten of dumpen.

Daarnaast zitten er maar twee dagen tussen de verdwijning en dat hij daar lag. Dat is wel heel snel om de hoop op een verkoop op te geven.
pi_221767473
Hoe dan ook. De dader en publiek terechtstellen vind ik passend bij dit soort walgelijkheden. Beetje middeleeuws graag, met botte bijl gehanteerd door dronken beul.
  vrijdag 11 september 2026 @ 08:53:35 #81
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221769148
quote:
1s.gif Op donderdag 10 september 2026 20:07 schreef Hyperdude het volgende:
Je kan er ook ezelknuffelen O+
https://hetezelpaleis.nl/ezel-knuffelen/

Heb de poeplap maar weer eens getrokken.
Ik overweeg het ook, zodat ze wellicht camera's oid kunnen aanschaffen. Ik wil eigenlijk wel een ezeltje adopteren, maar wil ze niet lastigvallen met langs komen momenteel.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 11 september 2026 @ 08:56:59 #82
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_221769160
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2026 08:53 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik overweeg het ook, zodat ze wellicht camera's oid kunnen aanschaffen.
Ik vind het dus zo verdrietig dat dit initiatief en trouwens een hoop kinderboerderijen en opvanglocaties cameratoezicht moeten aanschaffen (voor dat geld help je 10 ezeltjes...) omdat er totale psychopaten en jongeren met gebrekkige gewetensfunctie rondlopen die pony's verkrachten, met cavia's voetballen of voor de lol vernielingen aanrichten. Dan kun je namelijk hopelijk achteraf constateren wie jouw diertjes heeft verwond. Zo ziek, dit.
  vrijdag 11 september 2026 @ 09:24:39 #83
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221769267
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 08:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik vind het dus zo verdrietig dat dit initiatief en trouwens een hoop kinderboerderijen en opvanglocaties cameratoezicht moeten aanschaffen (voor dat geld help je 10 ezeltjes...) omdat er totale psychopaten en jongeren met gebrekkige gewetensfunctie rondlopen die pony's verkrachten, met cavia's voetballen of voor de lol vernielingen aanrichten. Dan kun je namelijk hopelijk achteraf constateren wie jouw diertjes heeft verwond. Zo ziek, dit.
Ik weet het. Ik word er verdrietig van. Je hebt ook hele 'trends' van mensen in China die verschrikkelijke dingen doen met dieren. Ik weet niet wat er van dat soort mensen moet worden en ik weet niet hoe je je kunt weren als maatschappij tegen mensen met een onderontwikkeld geweten.

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 11-09-2026 10:47:34 ]
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 11 september 2026 @ 10:54:59 #84
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221769701
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 september 2026 09:24 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik weet het. Ik word er verdrietig van. Je hebt ook hele 'trends' van mensen in China die verschrikkelijke dingen doen met dieren. Ik weet niet wat er van dat soort mensen moet worden en ik weet niet hoe je je kunt weren als maatschappij tegen mensen met een onderontwikkeld geweten.
Een trend, huh??

Ik dacht dat het in China met dierenwelzijn steeds beter gaat. Alleen op het platteland hebben ze nog achterlijke gewoonten. Zoals hondenfestivals waar op honden wordt gejaagd en ze op straat gevild worden enzo. :r

Maar steeds meer Chinezen hebben ook honden en katten als huisdier en vinden dierenwelzijn belangrijk.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221770074
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 08:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Opvang locatie zo noemden dit bedrijf zich inderdaad. Maar ik kreeg meer de indruk dat het een fokkerij was.
pi_221770326
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2026 22:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Dat is altijd al hypocriet geweest.
Zelfde met die dolfijn een paar dagen terug.
Mensen schreeuwden moord en brand vanwege een dolfijn, nu een ezel, terwijl ze net een xxl schnitzel in de pan hebben gegooid.
Ik denk zelf dat het niet zozeer om de gestroopte dolfijn gaat dat Europeanen moord en brand schreeuwen maar om het jonge mannenvolk dat uberhaupt triomfantelijk Europa binnenstroomt en dat soort dingen dus gewoon doen. Maar ook eenden, ganzen, en zwanen uit parkvijvers leeg vreten. Die zijn daar niet voor bedoeld. Die diertjes zijn bedoeld voor Opa en Oma die gezellig met hun kleinkinderen in het park willen wandelen om naar prachtige zwanen te kunnen kijken. Als dat uberhaupt nog kan gezien de verdwenen veiligheid. Maar ik denk dat deze angstaanjagende dagelijkse beelden je volkomen voorbij gaan omdat je alleen maar als een schaap naar de tEluhVisIe kijkt. En een enorme plaat voor je hoofd hebt.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
  vrijdag 11 september 2026 @ 11:57:03 #87
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221770343
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 september 2026 10:54 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Een trend, huh??

Ik dacht dat het in China met dierenwelzijn steeds beter gaat. Alleen op het platteland hebben ze nog achterlijke gewoonten. Zoals hondenfestivals waar op honden wordt gejaagd en ze op straat gevild worden enzo. :r

Maar steeds meer Chinezen hebben ook honden en katten als huisdier en vinden dierenwelzijn belangrijk.
https://www.animalstoday.(...)ook-leden-in-het-vk/
  zondag 13 september 2026 @ 11:55:12 #88
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221782839
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2026 11:52 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik denk zelf dat het niet zozeer om de gestroopte dolfijn gaat dat Europeanen moord en brand schreeuwen maar om het jonge mannenvolk dat uberhaupt triomfantelijk Europa binnenstroomt en dat soort dingen dus gewoon doen. Maar ook eenden, ganzen, en zwanen uit parkvijvers leeg vreten. Die zijn daar niet voor bedoeld. Die diertjes zijn bedoeld voor Opa en Oma die gezellig met hun kleinkinderen in het park willen wandelen om naar prachtige zwanen te kunnen kijken. Als dat uberhaupt nog kan gezien de verdwenen veiligheid. Maar ik denk dat deze angstaanjagende dagelijkse beelden je volkomen voorbij gaan omdat je alleen maar als een schaap naar de tEluhVisIe kijkt. En een enorme plaat voor je hoofd hebt.
Wat een overdreven gedoe hoor. Je kunt gewoon met je kinderen/kleinkinderen door een park wandelen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')