Ik ben er iig wel
Veel scholieren zullen er niet komen trouwens. Die hebben les en spijbelen mag niet . Dat massaal demonstreren nodig is om de bezuinigingen zoveel mogelijk te beperken voor een zo leefbaar mogelijke studententijd beseffen ze niet..
quote:Ik ben alleen bang dat zodra een beleidsdocument is gemaakt door de overheid dat er dan nauwelijks vanaf zal worden geweken.
Op woensdag 12 maart 2003 18:32 schreef GEsTOoRD het volgende:
Als de plannen wat concreter zijn en het kabinet er serieus mee aan de slag gaat wil ik wel gaan demonstreren. Voor alleen een (dom) advies van een paar ambtenaren ga ik niet de straat op.
Dus gewoon allemaal komen vandaag, want het moet gewoon meteen duidelijk worden dat deze plannen echt niet door kunnen gaan
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 10:33 schreef Gwunnik het volgende:
ik, als 6e jaars VWO'er ga wel (stiekem). Als ik hier niet heen ga heb ik strax m'n VWO diploma en kan ik niet eens gaan studeren
![]()
en heb ik er niet eens wat tegen ondernomen...Dus gewoon allemaal komen vandaag, want het moet gewoon meteen duidelijk worden dat deze plannen echt niet door kunnen gaan
quote:Leg eens uit waarom dan? Jij wil weer alleen een elite die een hogere opleiding kan betalen?
Op donderdag 13 maart 2003 07:20 schreef Kaalhei het volgende:
Ik ben voor de plannen, ik ga dus niet.
[Dit bericht is gewijzigd door GEsTOoRD op 13-03-2003 15:39]
De LSVb gaat er op voorhand van uit dat dit niet bedoelingen van de pvda zijn. Maar ze hebben nog niet met hun gesproken. Erg vreemd lijkt me zo, alsof de pvda normaal nooit iets fout doet.
quote:Ik heb dinsdag gestemd, zo heb ik mijn onvrede als student zijnde getoond. Maar schijnbaar waren daar de meeste te lui voor. Nu ga ik niet met die mensen rond wandelen die alleen voor een dag vrij gaan demonstreren. Ik was voor dinsdag nog wel van plan om te gaan.
Op donderdag 13 maart 2003 16:21 schreef LuQas het volgende:
Ik ben er niet en heb niet eens een goed excuus..sorry bij deze, hoop dat weinigen mijn voorbeeld gevolgd hebben.
quote:Volgens mij had alleen Bos toegezegd dat hij zou komen.
Op donderdag 13 maart 2003 23:30 schreef CyberGot het volgende:
Opzich een leuke en goede demonstratie maar ik vond het wel heel erg zwak van de heren bos en balkenende dat ze niet eventjes kwamen opdagen... Afspraken niet nakomen heet dat.
Dat is inderdaad erg zwak en laf. Waarschijnlijk vond hij het wel voldoende toen het eenmaal in de krant stond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |