abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 februari 2003 @ 18:18:27 #26
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_8778768
Ik neem wel vrij van school
Ik ga er heen
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  vrijdag 28 februari 2003 @ 21:09:15 #27
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_8782673
Wat moeten die scholieren daar? Krijg je straks net weer zo'n rel als toen met die onzinnige studiehuisstaking.

Ik ben er iig wel

Afrika Paprika
pi_8792762
Lijkt me een goed idee als de bovenbouw VWO en HAVO ook komt.
Gaat ten slotte hun ook aan , en we moeten de honderdduizend echt wel halen.
pi_9068208
ik ga er wel heen
vrij weten te regelen
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
pi_9068733
Ik ga ook heen. Ik ben niet zozeer tegen bezuinigen maar wel als het op deze manier gaat gebeuren.. Motto; hou het onderwijs aantrekkelijk en toegankelijk voor iedereen, desnoods met (gedwongen) hulp van het bedrijfleven..
Of ben ik nou weer te naief?

Veel scholieren zullen er niet komen trouwens. Die hebben les en spijbelen mag niet . Dat massaal demonstreren nodig is om de bezuinigingen zoveel mogelijk te beperken voor een zo leefbaar mogelijke studententijd beseffen ze niet..

Er zou meer geleefd moeten worden...
pi_9069631
Als de plannen wat concreter zijn en het kabinet er serieus mee aan de slag gaat wil ik wel gaan demonstreren. Voor alleen een (dom) advies van een paar ambtenaren ga ik niet de straat op.
pi_9072764
Mwa, je kunt ook zeggen dat het wel handig is om nu alvast je punt maakt voordat de plannen concreet zijn. Dan staan veel dingen namelijk al redelijk vast waardoor een demonstratie minder invloed heeft niet?
Tis ook een europees protest tegen de verloedering van het hoger onderwijs..
pi_9080768
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 18:32 schreef GEsTOoRD het volgende:
Als de plannen wat concreter zijn en het kabinet er serieus mee aan de slag gaat wil ik wel gaan demonstreren. Voor alleen een (dom) advies van een paar ambtenaren ga ik niet de straat op.
Ik ben alleen bang dat zodra een beleidsdocument is gemaakt door de overheid dat er dan nauwelijks vanaf zal worden geweken.
Nu is best een mooi moment om duidelijk te maken dat studenten algemeen het niet eens zijn met dit plan. Zodat daar misschien rekening mee wordt gehouden in de komende onderhandelingen en beleidsvorming.
  donderdag 13 maart 2003 @ 07:20:28 #34
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_9081734
Ik ben voor de plannen, ik ga dus niet.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_9082246
crap, na een nachtje doorblokken moet ik gewoon vandaag nog doorstuderen wil ik dat tentamen van morgenochtend nog halen, ik kan dus toch niet mee.
  donderdag 13 maart 2003 @ 10:33:05 #36
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_9083798
ik, als 6e jaars VWO'er ga wel (stiekem ). Als ik hier niet heen ga heb ik strax m'n VWO diploma en kan ik niet eens gaan studeren
en heb ik er niet eens wat tegen ondernomen...

Dus gewoon allemaal komen vandaag, want het moet gewoon meteen duidelijk worden dat deze plannen echt niet door kunnen gaan

-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
pi_9084529
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 10:33 schreef Gwunnik het volgende:
ik, als 6e jaars VWO'er ga wel (stiekem ). Als ik hier niet heen ga heb ik strax m'n VWO diploma en kan ik niet eens gaan studeren
en heb ik er niet eens wat tegen ondernomen...

Dus gewoon allemaal komen vandaag, want het moet gewoon meteen duidelijk worden dat deze plannen echt niet door kunnen gaan

Ik stap zo op de trein . Ben benieuwd wat bos te zeggen heeft..
  donderdag 13 maart 2003 @ 12:11:21 #38
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_9086182
Present.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_9086759
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 07:20 schreef Kaalhei het volgende:
Ik ben voor de plannen, ik ga dus niet.
Leg eens uit waarom dan? Jij wil weer alleen een elite die een hogere opleiding kan betalen?

[Dit bericht is gewijzigd door GEsTOoRD op 13-03-2003 15:39]

pi_9089887
heh.. zit hier valk bij malieveld, en zie net 6 ME busjes voorbij komen en wat politie auto's met sirene.. goed bezig die studenten
  donderdag 13 maart 2003 @ 16:21:11 #41
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_9093876
Ik ben er niet en heb niet eens een goed excuus.. sorry bij deze, hoop dat weinigen mijn voorbeeld gevolgd hebben.
Afrika Paprika
pi_9096276
De pvda en cda hebben tot nu toe nog niets van zich laten horen.

De LSVb gaat er op voorhand van uit dat dit niet bedoelingen van de pvda zijn. Maar ze hebben nog niet met hun gesproken. Erg vreemd lijkt me zo, alsof de pvda normaal nooit iets fout doet.

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_9096350
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 16:21 schreef LuQas het volgende:
Ik ben er niet en heb niet eens een goed excuus.. sorry bij deze, hoop dat weinigen mijn voorbeeld gevolgd hebben.
Ik heb dinsdag gestemd, zo heb ik mijn onvrede als student zijnde getoond. Maar schijnbaar waren daar de meeste te lui voor. Nu ga ik niet met die mensen rond wandelen die alleen voor een dag vrij gaan demonstreren. Ik was voor dinsdag nog wel van plan om te gaan.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
  donderdag 13 maart 2003 @ 21:51:38 #44
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_9103018
Ja, ben gaan demonstreren.. De plannen die er nu zijn vind ik echt belachelijk.. Ik betaal me nu al blauw aan collegegeld en boeken, laat staan dat ik volgend jaar bijna het dubbele moet betalen!
Ik had vandaag 2 uurtjes vrij, en heb ierdoor ook niets van mijn zeer kostbare college gemist (tsja.. collegeld betaal je om college te volgen, toch?)
Ik vond het best wel druk eigenlijk op het malieveld...Nu maar hopen dat deze demonstratie ook daadwerkelijk effect heeft !
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
pi_9104107
heb vandaag de massale demonstratie mogen aanschouwen.. wel leuk om te zien.. ik moest lopend naar het centraal station (alles afgezet, tram reed niet meer )en kwam daardoor langs het buitenhof waar alles zich nog eens verzamelde...
pi_9106064
Opzich een leuke en goede demonstratie maar ik vond het wel heel erg zwak van de heren bos en balkenende dat ze niet eventjes kwamen opdagen.. . Afspraken niet nakomen heet dat. En in plaats daarvan twee vrouwen sturen die dan uiteraard voor schut staan. Beetje jammer ook dat dat meisje op het podium alleen maar naar de bekende weg vroeg en dat er mensen gebruik van deze demonstratie maakte om te protesteren tegen een oorlog in irak .. Naief en hypocriet om er zo blind tegen te zijn. Maar goed, nu ga ik bijna ook offtopic.. Ik ben blij dat ik geweest ben en ik ga ervan uit dat er nu iets minder bezuinigd wordt
Ow, en voor alle mensen die niet gekomen zijn; muisstil wezen als je door een vorm van bezuiniging in de problemen komt
pi_9106437
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 23:30 schreef CyberGot het volgende:
Opzich een leuke en goede demonstratie maar ik vond het wel heel erg zwak van de heren bos en balkenende dat ze niet eventjes kwamen opdagen.. . Afspraken niet nakomen heet dat.
Volgens mij had alleen Bos toegezegd dat hij zou komen.

Dat is inderdaad erg zwak en laf. Waarschijnlijk vond hij het wel voldoende toen het eenmaal in de krant stond

De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')