Dat is dan wel humor :-)quote:Op dinsdag 22 september 2026 06:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jean Marie had een paar Nederlanders over de vloer voor een interview over het milieu. Èèn ervan was een vrouw en stelde zichzelf voor als 'Froukje'. Blijkbaar kennen ze die naam niet in. België, want JM reageerde met 'heet je echt vrouwke?' Ik ben een manneke'.
Ja, maar hij bedoelde het bloedserieus volgens mij omdat hij dacht dat ze echt vrouwke heet. Jean Marie is af en toe vrij gênant zonder dat hij het zelf door heeftquote:
Definieer ‘af en toe’?quote:Op dinsdag 22 september 2026 07:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja, maar hij bedoelde het bloedserieus volgens mij omdat hij dacht dat ze echt vrouwke heet. Jean Marie is af en toe vrij gênant zonder dat hij het zelf door heeft
Dat dus, het voordeel van bingewatchen is dat je aflevering sneller na elkaar ziet en er dingen dus meer opvallen.quote:Op dinsdag 22 september 2026 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Lyndsey was erg desperate en koos echt voor de snelle sul hoor![]()
Kelly en Sam, hoe gek ook, dat is wel echt liefde en verliefdheid.
Zoals Debby en Nicolas wil niemand zijn denk ik, ik vind haar echt zo vreselijk zuur en onaardig.
Maar JM en Carmen zijn toch ook wel gek op elkaar, die mopperen wel wat wederzijds maar dat is ook gewoon cute.
Je ziet bij Expeditie Gooris nog na al die jaren hetzelfde stel vreselijk veel lol hebben samen
Klopt, en je merkt toch wel dat hij wat terughoudender is en alles. Wat hem zeker siert.quote:Op dinsdag 22 september 2026 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lijkt me ook wel maf voor Dave, in één keer ziet half Vlaanderen en Nederland je reilen en zeilen. Bij Nicholas en Sam was dat toch wat anders, dit waren al samen met Debbie en Kelly toen de serie begon.
Ja, Sam is/was natuurlijk zelf entertainer en Nicolas was duidelijk camerageil en vol van zichzelf. Dave is dat allemaal niet en komt veel schuwer over.quote:Op dinsdag 22 september 2026 12:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Klopt, en je merkt toch wel dat hij wat terughoudender is en alles. Wat hem zeker siert.
Zonder Carmen is JM verloren hoor hij kan dan misschien handig klussen maar voor zichzelf zorgen echt niet.quote:Op vrijdag 25 september 2026 07:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk er nu ook wel anders naar en wat je zegt idd, vooral over Sam , klopt 100 %.
Mij valt het juist op dat JM met die verbouwingen en zo echt toch wel veel doet, en verhuizen etc.
En dat ze allemaal wel handig zijn eigenlijk, behalve Carmen maar die kan goed organiseren en zorgen en dat is ook belangrijk.
Nou ja zij kan goed zorgen voor iedereen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 12:41 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Zonder Carmen is JM verloren hoor hij kan dan misschien handig klussen maar voor zichzelf zorgen echt niet.
Niet met een gebroken schouder natuurlijk 😉quote:Op vrijdag 25 september 2026 17:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja zij kan goed zorgen voor iedereen.
Echt vol inzoomen hequote:Op vrijdag 25 september 2026 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zit nu net die aflevering te kijken waar Carmen valt. Nog een reden om nooit een chihuahua aan te schaffen![]()
Leuk ook, zo die camera's op je snufferd wanneer je veel pijn hebt.
LOL, misschien had ze zich voor de zwangerschap van Fay wel ingelezen.quote:Op vrijdag 25 september 2026 21:50 schreef BE het volgende:
@:amaranta toevallig zit Lyndsey aan een cola light bij de paasbrunch als iedereen aan de champagne zit, maar dat is echt voor het eerst dat ik dat zie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |