abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221835636
Jean Marie had een paar Nederlanders over de vloer voor een interview over het milieu. Èèn ervan was een vrouw en stelde zichzelf voor als 'Froukje'. Blijkbaar kennen ze die naam niet in. België, want JM reageerde met 'heet je echt vrouwke?' Ik ben een manneke'. :P
pi_221835720
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 06:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jean Marie had een paar Nederlanders over de vloer voor een interview over het milieu. Èèn ervan was een vrouw en stelde zichzelf voor als 'Froukje'. Blijkbaar kennen ze die naam niet in. België, want JM reageerde met 'heet je echt vrouwke?' Ik ben een manneke'. :P
Dat is dan wel humor :-)
pi_221835740
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 07:17 schreef amaranta het volgende:

[..]
Dat is dan wel humor :-)
Ja, maar hij bedoelde het bloedserieus volgens mij omdat hij dacht dat ze echt vrouwke heet. Jean Marie is af en toe vrij gênant zonder dat hij het zelf door heeft :P
  dinsdag 22 september 2026 @ 10:08:12 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221836234
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 07:29 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja, maar hij bedoelde het bloedserieus volgens mij omdat hij dacht dat ze echt vrouwke heet. Jean Marie is af en toe vrij gênant zonder dat hij het zelf door heeft :P
Definieer ‘af en toe’? :D
Het is een soort van aandoenlijk, maar gênant is het wel vaak.

Op Barbados mansplained hij de zonsondergang tegen Kenji: :’)
Dat daar is de zon, die normaal heel hoog staat, en die gaat nu onder en dat noemen ze dan de zonsondergang. :D

[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 22-09-2026 10:16:01 ]
pi_221836279
Jean-Marie is gewoon een simpele ziel die interessant over wil komen en dan hele rare dingen kan zeggen.

Ik ben nog steeds verbaasd over hoe hij zo groot is/was in Nederland, België en Duitsland. Ik bedoel d’r zijn vast wel meer voetballers geweest die nog beter waren dan hij. Misschien omdat hij zo toegankelijk is en vanwege de reality? Maar voor mijn gevoel was hij voor de reality al een vaak gevraagd persoon. Maar elke aflevering is het Jean-Marie is hier en hier voor gevraagd.

Ik vind het overigens wel verfrissend dat Sam & Kelly zó verliefd op elkaar zijn. Hoewel ik zelf vaak denk Sam doe niet zo gek en ik gewoon plaatsvervangende schaamte zou hebben, gaat Kelly helemaal stuk. Wat hij ook doet alles vindt ze fantastisch, doet hij André van Duin na met een gitaar. Kelly gaat stuk.
Verzint hij een gek dansje Kelly gaat stuk.
Maakt niet uit wat hij doet, Kelly. Kijk er met glimmende oogjes naar.

De andere koppels, tja, hebben we al wel eens besproken.
Overigens zie ik Jean-Marie ook wel eens een sneer naar Carmen uitdelen.

En Lyndsey en Dave. Ik heb bij haar altijd het idee gehad dat ze ook een vriend en een gezin wilde, net zoals haar zussen.
  dinsdag 22 september 2026 @ 10:20:20 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221836299
Helemaal eens over Kelly en Sam! Het is vaak heel flauw wat hij doet, en ik kan me niet voorstellen dat ze het oprecht heel grappig vindt, maar omdat ze zoveel van elkaar houden ondersteunen ze elkaar gewoon of zo.
En tegelijkertijd heeft hij soms ook wel echt grappige dingen, nu net ook weer op Barbados staan ze bij een fonteintje waar het welkom en dan zegt hij iets als dat het zwembad zoveel kleiner is dan op de brochure. Dat vind ik dan wel weer aardig gevonden en dat soort dingen heeft ie ook wel heel vaak. Hij is heel goed in het breken van het ijs.

Ik denk dat de kracht van JM is dat hij ooit wel echt een hele bekende Belg was, nog voor er echt andere grote tv persoonlijkheden ontstonden bijvoorbeeld. Toen waren voetballers natuurlijk echt mega-sterren en hij is altijd heel toegankelijk geweest is voor het publiek en dat laatste is nu gewoon helemaal zijn handelsmerk op zichzelf geworden.

Het blijft echt een wonderlijk soort magie die in stand gehouden wordt.
Maar eerlijk is eerlijk, ook Kelly en Sam en eigenlijk alle anderen ook, het is ze nooit te veel als iemand een handtekening of een foto wil. Ze blijven altijd vriendelijk of althans, als de camera’s draaien. ;)
  dinsdag 22 september 2026 @ 10:21:23 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_221836303
Lyndsey was erg desperate en koos echt voor de snelle sul hoor :D
Kelly en Sam, hoe gek ook, dat is wel echt liefde en verliefdheid.
Zoals Debby en Nicolas wil niemand zijn denk ik, ik vind haar echt zo vreselijk zuur en onaardig.
Maar JM en Carmen zijn toch ook wel gek op elkaar, die mopperen wel wat wederzijds maar dat is ook gewoon cute.

Je ziet bij Expeditie Gooris nog na al die jaren hetzelfde stel vreselijk veel lol hebben samen O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_221836900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2026 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Lyndsey was erg desperate en koos echt voor de snelle sul hoor :D
Kelly en Sam, hoe gek ook, dat is wel echt liefde en verliefdheid.
Zoals Debby en Nicolas wil niemand zijn denk ik, ik vind haar echt zo vreselijk zuur en onaardig.
Maar JM en Carmen zijn toch ook wel gek op elkaar, die mopperen wel wat wederzijds maar dat is ook gewoon cute.

Je ziet bij Expeditie Gooris nog na al die jaren hetzelfde stel vreselijk veel lol hebben samen O+
Dat dus, het voordeel van bingewatchen is dat je aflevering sneller na elkaar ziet en er dingen dus meer opvallen.
Lyndsey had eerst die date met die vijf jongens. Vervolgens is ze jarig en zie je al dat Dave op de verjaardag aanwezig is, maar hij is nog niet geïntroduceerd in de serie.
Vervolgens zegt ze tegen Carmen dat ze verliefd is en dat ze hem op date gaat vragen.
Voor mijn gevoel wilde ze dus inderdaad heel graag settelen en heeft ze “de eerste de beste” gekozen. Dat is natuurlijk niet zo en ze houden echt wel van elkaar en zijn nog steeds samen.
Maar ik heb nooit echt die hele hele hele verliefdheid bij hen gezien.
Maar goed, ik was er niet bij
pi_221836991
Ik vind Dave als ik hem zo zie wel een goede kerel hoor. Hij is lief voor Lyndsey (en zij voor hem ook vind ik) en lief voor de kinderen. Ze hebben nu samen ook een makelaarskantoor zag ik.
  dinsdag 22 september 2026 @ 11:00:10 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221837021
Toch denk ik wel dat ze echt heel veel van hem houdt. :Y
pi_221837390
Lyndsey is inderdaad de anonimiteit ingegaan.
Ik vind haar zeker leuk en ook samen met Dave. Tuurlijk houden ze van elkaar.
pi_221837583
Lijkt me ook wel maf voor Dave, in één keer ziet half Vlaanderen en Nederland je reilen en zeilen. Bij Nicholas en Sam was dat toch wat anders, dit waren al samen met Debbie en Kelly toen de serie begon.
pi_221837794
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 12:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lijkt me ook wel maf voor Dave, in één keer ziet half Vlaanderen en Nederland je reilen en zeilen. Bij Nicholas en Sam was dat toch wat anders, dit waren al samen met Debbie en Kelly toen de serie begon.
Klopt, en je merkt toch wel dat hij wat terughoudender is en alles. Wat hem zeker siert.
pi_221838668
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2026 12:46 schreef amaranta het volgende:

[..]
Klopt, en je merkt toch wel dat hij wat terughoudender is en alles. Wat hem zeker siert.
Ja, Sam is/was natuurlijk zelf entertainer en Nicolas was duidelijk camerageil en vol van zichzelf. Dave is dat allemaal niet en komt veel schuwer over.
Wel grappig hoe je alles in een ander licht ziet 20 jaar later.
Het is echt een trip down memory lane omdat de zero's ook zo duidelijk naar voren komen (tijdsgeest).
I can't help it, if I'm lucky
pi_221851234
Ik kijk heel ouderwets analoog, en vandaag kwam de aflevering dat Carmen valt en haar schouder breekt.
Nicolas zorgt thuis voor het eten, JM komt thuis en gaat direct uit de pannen eten met een lepel die hij terug in de pan stopt en eet daarna een rauwe braadworst? Later gaat Nicolas de worsten nog bakken.
JM is in een soort shock dat Carmen nu onthand is, hij zal zelf koffie moeten zetten, koken etc. Dat kan hij dus gewoon helemaal niet?
Dan gaat JM helpen met de tanden poetsen van Keano maar stopt hij de tandenborstel eerst in zijn eigen mond? Wat doet ie allemaal joh!

Vroeger toen ik keek was ik zelf zo rond de 20. Ik weet nog dat ik Lyndsey echt de dikke zus vond. Nu is ze ook wel steviger dan haar tenger gebouwde zussen maar ik vind haar nu ik opnieuw kijk echt een prima figuur hebben.

Sam vond ik toen altijd maar een vreemd iel mannetje maar nu ik terugkijk vind ik hem eigenlijk heel leuk. En duidelijk dat het echte liefde is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Missinglink24 op 24-09-2026 22:11:20 ]
  vrijdag 25 september 2026 @ 07:45:50 #66
176471 oh-oh
pi_221852790
:D Ik kijk er nu ook wel anders naar en wat je zegt idd, vooral over Sam , klopt 100 %.
Mij valt het juist op dat JM met die verbouwingen en zo echt toch wel veel doet, en verhuizen etc.
En dat ze allemaal wel handig zijn eigenlijk, behalve Carmen maar die kan goed organiseren en zorgen en dat is ook belangrijk.
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 25 september 2026 @ 11:33:56 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221854193
Ja he, dat viel mij idd ook op. Ze leven een vrij luxe leven, maar verven en klussen etc. pakken ze ook net zo makkelijk zelf aan.
pi_221854544
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 07:45 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik kijk er nu ook wel anders naar en wat je zegt idd, vooral over Sam , klopt 100 %.
Mij valt het juist op dat JM met die verbouwingen en zo echt toch wel veel doet, en verhuizen etc.
En dat ze allemaal wel handig zijn eigenlijk, behalve Carmen maar die kan goed organiseren en zorgen en dat is ook belangrijk.
Zonder Carmen is JM verloren hoor hij kan dan misschien handig klussen maar voor zichzelf zorgen echt niet.
  vrijdag 25 september 2026 @ 17:25:51 #69
176471 oh-oh
pi_221856208
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 12:41 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Zonder Carmen is JM verloren hoor hij kan dan misschien handig klussen maar voor zichzelf zorgen echt niet.
Nou ja zij kan goed zorgen voor iedereen.
( Groucho Marx )
pi_221856216
Zit nu net die aflevering te kijken waar Carmen valt. Nog een reden om nooit een chihuahua aan te schaffen :P

Leuk ook, zo die camera's op je snufferd wanneer je veel pijn hebt.
pi_221857214
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 17:25 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Nou ja zij kan goed zorgen voor iedereen.
Niet met een gebroken schouder natuurlijk 😉
pi_221857234
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2026 17:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zit nu net die aflevering te kijken waar Carmen valt. Nog een reden om nooit een chihuahua aan te schaffen :P

Leuk ook, zo die camera's op je snufferd wanneer je veel pijn hebt.
Echt vol inzoomen he
Sowieso hoe alles in beeld wordt gebracht, dat is tegenwoordig wel anders waarbij zo'n beetje alles 'gestaged' is
  vrijdag 25 september 2026 @ 20:22:06 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221857332
Ach de uitvaart van Bompa… wat een verdriet… ;(

(Alleen moet Debbie echt iets aan dat rare korte haar doen, dat steekt recht omhoog dwars tussen dat kant door.. :@ )
  vrijdag 25 september 2026 @ 21:50:53 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_221857790
@amaranta toevallig zit Lyndsey aan een cola light bij de paasbrunch als iedereen aan de champagne zit, maar dat is echt voor het eerst dat ik dat zie. :o
pi_221858985
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2026 21:50 schreef BE het volgende:
@:amaranta toevallig zit Lyndsey aan een cola light bij de paasbrunch als iedereen aan de champagne zit, maar dat is echt voor het eerst dat ik dat zie. :o
LOL, misschien had ze zich voor de zwangerschap van Fay wel ingelezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')