Aldus de loser met zn alcoholverslavingquote:Op zondag 6 september 2026 20:31 schreef Hetekip het volgende:
Zij die geen controle meer hebben over hun leven
Vader van Finn en Luca gespot.quote:Op zondag 6 september 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Aldus iemand die geen eigen huis kan betalen
Verschil moet er zijn
Rook je nog eentjequote:Op zondag 6 september 2026 20:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aldus de loser met zn alcoholverslaving
Wij hebben geen alcoholverslaving, maar een gewoonteverslaving.quote:Op zondag 6 september 2026 20:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aldus de loser met zn alcoholverslaving
Ben je het leven nog steeds zat?quote:Op zondag 6 september 2026 20:37 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Vader van Finn en Luca gespot.
[..]
Rook je nog eentje
Eigenlijk is dit precies dat wat het is. Ja, je bent duidelijk minder emotioneel en rationeler dan mij vandaag.quote:Op zondag 6 september 2026 20:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wij hebben geen alcoholverslaving, maar een gewoonteverslaving.
De dagbesteding is vreselijk, het leven is voor een groot deel dagbesteden.quote:Op zondag 6 september 2026 20:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ben je het leven nog steeds zat?
Je zou ons ook bedligverslaafd of serie-opdeoneplustabkijkenverslaafd kunnen noemen. Ik ben wel verslaafd aan de sigaretten, dat wel.quote:Op zondag 6 september 2026 20:42 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit precies dat wat het is. Ja, je bent duidelijk minder emotioneel en rationeler dan mij vandaag.
Ja, maar ja dan is alles een verslaving, dagbesteding ook toch? Iedereen verslaafd aan zijn loonstrookje. Wat is dit toch een nare fopwereld.quote:Op zondag 6 september 2026 20:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je zou ons ook bedligverslaafd of serie-opdeoneplustabkijkenverslaafd kunnen noemen. Ik ben wel verslaafd aan de sigaretten, dat wel.
Oh daar ben ik juist allergisch voor. Het maakt me chagrijnig en ik heb het niet nodig. Dit systeem is een lachertje joh en als je eenmaal ziet hoe nep het allemaal is dan kun je het niet meer onzien.quote:Op zondag 6 september 2026 20:48 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ja, maar ja dan is alles een verslaving, dagbesteding ook toch? Iedereen verslaafd aan zijn loonstrookje. Wat is dit toch een nare fopwereld.
Ik heb er ook geen zin meer in, ik weet dat ik op tijd naar bed moet, omdat ik bijna nooit slaap vat, maar ik ga toch geen slaap vatten. Elke dag is dezelfde neppe simulatie kots die ik zat ben. Ik ben het echt zat, ik zit hier als een rat in de val, en het gaat maar door, en door en door en door. En dan vinden ze het gek dat ik helemaal doorgedraaid ben en dan gaan ze dsm pakken en dan zeggen ze jij bent dit allemaal... En dan gaan ze je uitlachen, terwijl ze dat enkel doen, omdat ze zelf niet beter weten.quote:Op zondag 6 september 2026 20:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh daar ben ik juist allergisch voor. Het maakt me chagrijnig en ik heb het niet nodig. Dit systeem is een lachertje joh en als je eenmaal ziet hoe nep het allemaal is dan kun je het niet meer onzien.
Ja, de afgunst druipt er van af...quote:Op zondag 6 september 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verschil moet er zijn
Zoek hulpquote:Op zondag 6 september 2026 20:52 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen zin meer in, ik weet dat ik op tijd naar bed moet, omdat ik bijna nooit slaap vat, maar ik ga toch geen slaap vatten. Elke dag is dezelfde neppe simulatie kots die ik zat ben. Ik ben het echt zat, ik zit hier als een rat in de val, en het gaat maar door, en door en door en door. En dan vinden ze het gek dat ik helemaal doorgedraaid ben en dan gaan ze dsm pakken en dan zeggen ze jij bent dit allemaal... En dan gaan ze je uitlachen, terwijl ze dat enkel doen, omdat ze zelf niet beter weten.
Ik denk dat Jezus ook een beetje als ons was, toen hij zei: "Vader, vergeef het hun, want ze weten niet wat ze doen"
Misschien zijn wij zelfs een soort Jezus, maar dan niet eentje die doet genezen en zo, maar wel iemand die de waarheid heeft gezien voor wat ze is. Misschien was er toen een andere beheerder die het leven de moeite waard maakte.
De GGZ heeft mij genezen verklaard. Therapie heb ik gehad ik zou nu moeten weten hoe het gaat en de therapie haar werking laten doen.quote:
Die moderne gezinnen vaak ook niet, die nemen gewoon een dikke hypotheek.quote:Op zondag 6 september 2026 20:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verschil moet er zijn
Ik begrijp de ggz wel in deze.quote:Op zondag 6 september 2026 21:01 schreef Hetekip het volgende:
[..]
De GGZ heeft mij genezen verklaard. Therapie heb ik gehad ik zou nu moeten weten hoe het gaat en de therapie haar werking laten doen.
Ik zei dat ik het er niet mee eens ben, ze zeiden ga maar naar de praktijkondersteuner.
Ik wil dus wel hulp, maar krijg het niet.
Die ze kunnen betalen.quote:Op zondag 6 september 2026 21:01 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die moderne gezinnen vaak ook niet, die nemen gewoon een dikke hypotheek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |