abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221737384
Het valt me op na wat Belgische tv producties te hebben gezien hoe ze van heel weinig iets heel moois kunnen maken en dat mis ik bij de Nederlandse series/films. Ik mis creativiteit, ik mis emotie ik mis.... goede acteurs? Tuurlijk heeft Nederland er wel een paar, maar ik weet niet... er mist wat bij veel acteurs. Het acteerwerk voelt op de één of andere manier niet natuurlijk terwijl als ik naar Belgische tv producties kijk het acteerwerk en samenspel gaat het vloeiend, alsof ik naar naar mensen echt verbonden zijn.

Denk dat Nederland wel wat kan leren van de Belgen op dat vlak :P
  zondag 6 september 2026 @ 11:35:26 #2
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221737614
Wel mee eens. Ook in de muziek zie je de verschillen in klasse. Triggerfinger, Warhaus en Selah Sue bijvoorbeeld. Komen wij aanzetten met Goldband, Jan Smit en Roxy Dekker. Treurnis alom. Dat 'weg met ons' heeft natuurlijk een reden. Je schaamt je toch kapot voor onze cultuur :@
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221737778
quote:
9s.gif Op zondag 6 september 2026 11:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
Wel mee eens. Ook in de muziek zie je de verschillen in klasse. Triggerfinger, Warhaus en Selah Sue bijvoorbeeld. Komen wij aanzetten met Goldband, Jan Smit en Roxy Dekker. Treurnis alom. Dat 'weg met ons' heeft natuurlijk een reden. Je schaamt je toch kapot voor onze cultuur :@
Roxy Dekker _O_
-XOXO-
pi_221737785
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2026 12:01 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Roxy Dekker _O_
Wat vind je van het optreden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: