Begint met een A en eindigt op luiquote:Op zondag 6 september 2026 10:30 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind het vooral opmerkelijk dat fatbikes zo populair zijn onder allochtonen. Ik vraag mij af hoe dit komt ...
Ambachtslui?quote:Op zondag 6 september 2026 10:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
Begint met een A en eindigt op lui
Subsidie vanuit Nederland is het niet. Een ieder die de leiding op dat soort scholen kent, weet dat er veel geld binnenkomt via vreemde constructies uit o.a. Saudi-Arabiëquote:Op zondag 6 september 2026 10:40 schreef Regilio_ het volgende:
Geweldig creatief wel hoe ze de soepsidiepoet aanwenden.
VOC-mentaliteit
ik heb door heel Nederland gefietst, fatbikes zijn populair onder alle soorten jongeren.quote:Op zondag 6 september 2026 10:30 schreef HowardRoark het volgende:
Ik vind het vooral opmerkelijk dat fatbikes zo populair zijn onder allochtonen. Ik vraag mij af hoe dit komt ...
quote:Op zondag 6 september 2026 11:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik heb door heel Nederland gefietst, fatbikes zijn populair onder alle soorten jongeren.
Nee. Maar wel Islamitisch onderwijs.quote:Op zondag 6 september 2026 11:19 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Religieus onderwijs zou verboden moeten zijn.
Dat sowieso.quote:Op zondag 6 september 2026 11:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. Maar wel Islamitisch onderwijs.
Dat draagt niet bij aan de integratie.
Ieder kind moet naar de school kunnen gaan naargelang de wens van de ouder.quote:Op zondag 6 september 2026 11:19 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Religieus onderwijs zou verboden moeten zijn.
Goed idee, misschien doe ik met je mee.quote:Op zondag 6 september 2026 12:42 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Ik ga me ook aanmelden. Nooit te oud om te leren
'Jongeren'quote:Op zondag 6 september 2026 11:05 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
ik heb door heel Nederland gefietst, fatbikes zijn populair onder alle soorten jongeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |