Al die anderen coureurs reden door, die Marshalls waren zo traag en die moesten van ver komen.quote:Op zondag 6 september 2026 01:00 schreef Red_85 het volgende:
Gast...
Kippenvel.
HELD
Wat een ongelofelijke heldenactie dit.
Ff diepe buiging iedereen. Adequaat handelen 10+ en een leven redden.
Respect.
Te positief nieuws voor je?quote:Op zondag 6 september 2026 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
Nounou, wereldnieuws dat je iemand helpt die in doodsnood zit. Nounou. Twintig jaar geleden was dit geen nieuws, toen deden we dat gewoon en gingen door met ons leven. Heb denk ik honderden mensen gered zonder daarover op te scheppen.
Triest sukkeltjequote:Op zondag 6 september 2026 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
Nounou, wereldnieuws dat je iemand helpt die in doodsnood zit. Nounou. Twintig jaar geleden was dit geen nieuws, toen deden we dat gewoon en gingen door met ons leven. Heb denk ik honderden mensen gered zonder daarover op te scheppen.
Alles dit idd.quote:Op zondag 6 september 2026 02:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Al die anderen coureurs reden door, die Marshalls waren zo traag en die moesten van ver komen.
Hij heeft hem echt gered.
Google zegt neequote:Op zondag 6 september 2026 11:40 schreef SimonB. het volgende:
Wow, respect.
Zou hij nog familie zijn van Wil Hartog?
Of Hartog Jan?quote:Op zondag 6 september 2026 11:40 schreef SimonB. het volgende:
Wow, respect.
Zou hij nog familie zijn van Wil Hartog?
Direct beginnen met schelden, ach. Typisch!quote:Op zondag 6 september 2026 11:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Triest sukkeltje
Dit is in ieder tijdperk nieuws geweest overigens.
Het was een Ferrari.quote:Op zondag 6 september 2026 13:19 schreef Hyperdude het volgende:
Reed vanochtend nog in me Porsj.
Komt wel dichtbij zo.
Maar die heeft karma leren kennen uiteraard.quote:Op zondag 6 september 2026 13:55 schreef Moass het volgende:
M. Schumacher had er nog wat brandstof omgegooid als het om het kampioenschap zou gaan.
quote:Op zondag 6 september 2026 11:16 schreef de_boswachter het volgende:
In China wordt het als verstandig beschouwd om toe te kijken in plaats van de slachtoffers van een ongeluk te helpen als je het ongeluk niet zelf hebt veroorzaakt. Mensen zijn daar zo aan gewend geraakt dat blijkbaar zelfs reddingswerkers bij zo'n autorace niet direct reageren. Het druist immers in tegen hun instinct. Pas als ze strikte orders van bovenaf krijgen om te helpen, komen ze in actie.quote:Op zondag 6 september 2026 15:40 schreef TwenteFC het volgende:
Toont ook wel weer aan wat een vaag land China is. Het moest van Loek komen terwijl de chinese marshals/reddingspersoneel wegrenden en de chinese ambulance chauffeur lag te pitten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |