Ik weet nog wel iemandquote:Op zaterdag 5 september 2026 13:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Alsof ik een huis voor dergelijke bedragen zou kunnen bekostigen!
Ja als ik 1280 kilo coke zou stelen can iemand ja, dan wel
Ik denk ook dat Jan de dagen ervoor gewaarschuwd is misschien wel met deze video, En ook daarom de auto met pop vervangen had door een echte beveiliger.quote:Op zaterdag 5 september 2026 20:12 schreef ootjekatootje het volgende:
Volgens de podcast van het Parool is die video mogelijk al twee dagen voor de aanval opgenomen.
Dweilen met de kraan open met die familie.quote:Op zaterdag 5 september 2026 11:50 schreef KinKiJan het volgende:
Als ‘Jantje’ nog baby is, wil gemeente de G’s al weg uit Overasselt: hoe ‘beetje gedoe’ uitliep op ongekend geweld
(De Gelderlander, premium)
[..]
Bolle Jos raakt in paniek, nu weer 320 kilo onderschept.quote:Op zondag 6 september 2026 13:17 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Weinig actie in de taxi. Bolle Jos? Eerder Slome Jos.
Ok en waarom loopt dat crapuul nog vrij rond?quote:
Waarschijnlijk omdat hij zijn straf heeft uitgezeten?quote:Op maandag 7 september 2026 15:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ok en waarom loopt dat crapuul nog vrij rond?
Tarik is geen gangbare Nederlandse naam, waarom maken ze dit in hemelsnaam bekend, zo gaat het het nooit wat worden met de multiculturele samenleving.quote:
Voor een aanslag? Bizar.quote:Op maandag 7 september 2026 15:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij zijn straf heeft uitgezeten?
Ik heb geen idee wanneer die veroordeling was en voor hoe lang.quote:
En het Belgische?quote:Op maandag 7 september 2026 15:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het Nederlands rechtssysteem bestaat louter om daders te beschermen.
Daders hebben hier toch ook het recht om te stemmen en zich te verenigen? De daders maken dan ook royaal gebruik van die rechten.quote:Op maandag 7 september 2026 15:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het Nederlands rechtssysteem bestaat louter om daders te beschermen.
Beinvloedbare straatcriminelen blijven na het uitzitten van een straf vatbaar voor snel geld?quote:Op maandag 7 september 2026 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
Plus dat zo iemand dus kwetsbaar blijft voor 'snapchat aanslagen', want hij komt blijkbaar geld tekort en heeft geen geweten wat hem daarna parten speelt.
quote:Op maandag 7 september 2026 15:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Beinvloedbare straatcriminelen blijven na het uitzitten van een straf vatbaar voor snel geld?
Dit is een nieuw inzicht voor mij.
Zo is het toch altijd geweest, zal ook wel zo blijven.quote:Op maandag 7 september 2026 15:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]Maar dat is toch om cynisch van te worden?
Het is niet alleen het hebben van geen geweten, het is ook een totaal gebrek aan het kunnen doordenken van verschillende scenario's.quote:Op maandag 7 september 2026 15:40 schreef SEMTEX het volgende:
Plus dat zo iemand dus kwetsbaar blijft voor 'snapchat aanslagen', want hij komt blijkbaar geld tekort en heeft geen geweten wat hem daarna parten speelt.
Van wat ik heb vernomen is er flink bezuinigd op de reclassering.quote:Op maandag 7 september 2026 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo is het toch altijd geweest, zal ook wel zo blijven.
In de jaren 60 waren er helemaal geen Tariks.quote:Op maandag 7 september 2026 15:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo is het toch altijd geweest, zal ook wel zo blijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |